Mutluluğun resmi

 Bu pazar ailecek mutfakdaydık :) küçük ahçı Efe annesi salata yaparken elinden geleni esirgemedi hatta yükümü hafifletti :) o küçük sandelyesi olmasa biz ne yaparmışız hiç bilemiyorum.


 Neler yapmadı ki paşam limon sıktı ,doğradığım malzemeleri salata tabağına yerleştirdi.Oda yetmedi domatesleri birlikte dilimledik çok eğlendim çok mutlu oldum çok.
Ve dünyanın en güzel balıklarını pişiren büyük şef.Ev hala balık kokuyor ama hiç bir şey umrumda değil  çünkü çok özel çok güzel bir gün yaşattılar baba oğul bana iyi ki varlar iyi ki gönlümdeler çok seviyorum ikisini çok

11 yorum:

adaşehir dedi ki...

Canım benim Allah'ım mutluluğunuzu daim etsin inşallah :)

zeynep dedi ki...

Ohh maş....Rabbim mutluluğunuzu daim etsin..Mutlu haftalar..

Şerife dedi ki...

adasehir :inşallah hepimizin daim olur :)

zeynep:sana da mutlu haftalar hep birlikte güzel bir hafta yaşıyalım :)

Noblesse dedi ki...

mutluluğun daim olsun Şerifecim, hiç eksilmesin inşallah.

Ülkü dedi ki...

Maaşallahhhh :) kızımızda gelince inşaallah daha süper olacak mutfak halleri :)afiyet olsun :)

Adsız dedi ki...

Hmm balik:) bir ömür daim etsin allah mutlulugunuzu:))

neval dedi ki...

onların elleriyle yapılanlar daha da tatlı oluyor demi?

Şerife dedi ki...

Noblesse :Amin hemde kocaman bir amin cümlemizin eksilmesin :)


Ülkü:O günleri dört gözle bekliyorum bir gelse bir geçse 23,5 hafta


serife:balığı seviyorsun sanırım :)


neval :hemde tatlıların en güzeli dün akşam benden mutlusu yoktu

Unknown dedi ki...

nasılda iş paylaşılmış öyle burdan pek imrenilyor bilesin şerifecim:)
oohhh sefan olsun sana ve kızına:)

otuzundansonra dedi ki...

hep mutlu ol canım,sefanız bol olsun inş.

Unknown dedi ki...

Afiyet bal şeker olmuştur bu güzellikler...ne güzell bir pazarmış, allah nazarlardan korusun..keyfiniz daim olsun canım :)