Bana bir masal anlat baba

Dün akşam hem bayramın hem de tüm haftanın yorgunluğunu Yeni türkü konseri ile attık.Benim için her zaman yeri ayrı olacak bir grup çünkü Efe doğduğunda ilk ellerine dokunduğumda onların yağmurun elleri isim şarkısını söylemiştim sabah kadar.Geçen yıl 11.11 'de yine Yeni türkü konserindeydik bu yıl yine aynı gün ve aynı yerde  dinleme fırsatım oldu.Tek fark bu sefer Efede yanımızdaydı tüm gece şarkılara kendince eşlik ettik dans etti bende konserden çok onu izledim :)

en güzel şarkılarından biri deli



ve babasından masallarla uyuyan prensim için bana bir masal anlat baba  şarkının sonlarına doğru babasının kucağında uykuya daldı kuzum.



veeee günün süprizi çok mutlu oldum renk renk çiçekleri görünce  her günüm aynı tat da ve güzellikte geçer inşallah


10 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel bir gün gecirmissin:) ne tatli tam o sarkida babasinin kucaginda uyasi. Ciceklerde cok hos duruyo, esinden mi?

Adsız dedi ki...

cicekler ve ailenle güzellikler yaşaman cok güzel canım.Allah daim etsin sevgilerimle şerifem:)))))

Şerife dedi ki...

serife:bende en çok babasının kucağında uyumasından etkilendim evet çiçekler eşimden :)

Şerife dedi ki...

*Selinka** :aynı sevgiler benden sana :)

neval dedi ki...

aslında biz kadınlar bazen ne kadar basit şeylerle mutlu oluruz,bazen de dünyalar gelse,gülmez yüzümüz demi?

ASLI dedi ki...

sizin $u konser etkinliklerinize bayiliyorum.Ama bu $arki bana iyi gelmedi.Babami özledigimi hatirladim :(
Cicekler harika...Bir kizin olacak ne güzel...
kendine iyi bak.

İkiz Annesi dedi ki...

Çiçekler harika.
Yeni Türkü'ye bayılırım hele Yağmurun Elleri çok özel bir yeri vardır bende ve Destina ahh ahh :)
Her gününün bir öncekinden daha güzel geçsin inşallah canım:)

bırtutamkekik dedi ki...

mutluluğunuz daim olsun canım:)
çiçeklerinde çok ciciler...
sevgilerimle...

Şerife dedi ki...

neval:Ne kadar doğru demişsin bir demet çiçek bana dünyaları verdi:)



AsLI:Gurbette olunca her şarkı başka bir dokunur insan çok iyi bilirim.bebek konusundada darısı başına :)

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi: inş. herkesin günü hep güzel hep mutlu geçer şu kısacık hayatımızda çok ihtiyacımız var var mutluluklara
Ayrıca bende çok severim yeni türküyü en eğlendiğim konserlerden biriydi



birtutamkekik :Aynı sevgiler benden sana :)