16.hafta

           11.11.11 beklenen gün geldi.Sayılar yan yana olunca bir çok anlam yükleyen oldu şöyle bakıldığı  zamanda baya şık duruyor ama benim için her zaman 11 kasım unutulmaz olacak önceden tek bir neden vardı unutmam için o da aşkımızın başladığı gün birbirimize ilk defa farkında mısın biz arkadaş değiliz dediğimiz gün.Yıllarca o günü hatırlamak için ne işimiz olursa olsun saat11:11'de aradığımız  özel tarih.
          Bugün bu güzelliklere bir yenisini ekledik bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek için gittik 16 hafta 2 günlük bebiş benim hayal ettiğim gibi olsa ne iyi olur dediğim gönlümde yatan çıktı evimize muhtemelen nisan sonlarında kız bebek dahil olacak.O kadar çok sevindim  o kadar çok mutlu oldum ki saatlerce kendi kendime güldüm kendime geldikten sonra başladım haber bekliyenleri tek tek aramaya  hep böyle güzel haberlerle buluşuruz inşallah sevdiklerimle
           Kız bebek olayına sıcak bakmayan ısrarla erkek kardeşim olacak diyen benim paşaya durumu nasıl açıklıyacağız bilemiyorum :) aklımda sadece pepe ve caillou var nede olsa onlarında kardeşi kız
Hamilelik sürecim geçen haftalara göre normale döndüm bulantılarım yok denecek kadar az.İştahım artmaya başladı ama kendimi frenliyorum abartmadan doyacak kadar yemeye gayret ediyorum.Hala süt içemiyorum doktor kontrolünde de herşey normal çıktı çok şükür bebiş 140 gram geçen 16 haftada kilom 59 son kontrolden buyana hiç kilo almamışım doktor taktir edince nasıl bir sevinç kapladı :)
Dilerim hep böyle güzel şeyler yazarım kalan 24 haftada
Not:11.11.11 şık ve anlamlı bulanlara önerim 20.11.2011 'de  en az diğeri kadar anlamlı :)

14 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

http://duslerimdeninciler.blogspot.com/2011/11/anneysencomda-hafta-hafta-hamilelik.html

işine yarayabilir diye düşündüm Şerifecim :)

essu dedi ki...

canım benim cok mutlu oldum valla cok heyecanlı :) Allahım hayırlı saglı evlat nasip etsin insallah güzel haberler alasın daima ♥♥♥ darısı bana ins :P bende sürekli gülmek istiyorum ehehhe

Tatlım mimin var bende ♥

essu dedi ki...

canım benim cok mutlu oldum valla cok heyecanlı :) Allahım hayırlı saglı evlat nasip etsin insallah güzel haberler alasın daima ♥♥♥ darısı bana ins :P bende sürekli gülmek istiyorum ehehhe

Tatlım mimin var bende ♥

Unknown dedi ki...

kız annesi şerife:)çok sevindim arkadaşım çok.allah sağlıkla kuçağına almayı nasip etisn.oğluna gelince büyük hayal kırıklığı olacak galiba.
çok öpüm seni

Noblesse dedi ki...

gözünaydın Şerifecim, sağlıkla sıhhatle doğsun inşallah.

tubitos dedi ki...

canım çok sevindim tebrik ederim bir oğlan bir kız ohhh daha ne olsun :) darısı başımıza. maşallah bir de ..

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Hayırlı olsun canım bir de kızın olacak ne güzel:) Erkek annesi olmak da başka ama kız bebek de bambaşka bişey;)) Kız anasıyım ya şimdi ben ne söylesem haktır;) Öptüm.

nohut oda dedi ki...

hayırlı olsun allah gönlünüze göre vermiş ne güzzel..

İkiz Annesi dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun kızın Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin inşallah.
Süt içme konusuna takılma ben hiç içemedim hamileliğim boyunca ama bol yoğurt ve peynir yedim takviye ediyor ayrıca bol yeşil salata öneririm :)

Ebru dedi ki...

Ben de biraz evvel 11.11.İ fark ettim oysa ayın 12 si olmuş:) Yoğundum.
Çok sevindim gönlünden geçeni yaşıyor olmana sağlıkla kucağına aldığında daha çok sevineceğiz prensesi. EE isim?

AskinAy dedi ki...

Allahım saglikla kucağına almayi nasip etsin canım benim oğlumda ilk baslarda herkese erkek kardesim olacak derdi hep cinsiyetini bilmeden:)hamileliğin rahat ve huzurlu geçmesi dileğiyle kendine çok iyi bak canım...

Unknown dedi ki...

Tarihler sizde ayrı bir anlamlanmış Şerife'm diğer şık olan tarihin anlamınıda sabırsızlıkla bekliyorum...
Öpüyorum canım :)))))))

Şerife dedi ki...

sevincimi paylaşan herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum dünkü mutluluk kaynaklarımdan biriydiniz her biriniz

ASLI dedi ki...

Öyle sevindim ki...E$ime serifenin bebegi kizmi$ dedim.
$erife kim dedi :))
Hayirli olsun.Saglikla gelsin