14. hafta

Benim için haftalar geçmek bilmezken 14. haftayı doldurdum hamilelikte. Cinsiyetini bilmediğim bebeğimi artık daha çok hissediyorum ,karnıma dokunduğumda nerede olduğunu anlaya biliyorum.İkili tarama testinin sonuçlarını aldık şükür olumsuz hiç bir şey yok herşey olması gerektiği gibi.Geçen hafta Suna Dumankayanın hamile bayanlara tavsiye ettiği yağ karışımlarını aldım çatlakları önlemek için,hepsini birbirine kardım ve duş sonraları kullanmaya başladım. Doktoruma gittiğimde  çatlaklar için yağ kullandığımı söyledim.Aktardan alma dedi güvenilirliğinde emin olamazsın dedi eczaneden al yada  önere bileceğim bir krem var dedi ben Efe'de kullanmıştım ve sıkıntı çıkmamıştı şimdi kullansam mı kullanmasam mı karar veremedim.Aldığım yer aslında sıradan bir aktar değil yinede kararsızım.
Kilo almaya başladım doktorum diyetisyene gitmemi önerdi ve en fazla 10 kilo ile hamileliğimi bitirmemi istedi bende çok kilo almak istemiyorum ilk hamileliğimde 23 kilo almıştım ve hala 10 kilosunu atamamışken tekrar hamile kaldım yediklerime özen gösteriyorum.Ivır zıvır yemekten kaçınıyorum  günlük meyve yemeyi ihmal etmiyorum birde günde 2 litre su iş yerinde gözümün önünde şişeleri durduruyorum ki aklıma geldikçe içeyim diye Maalesef süt içemiyorum yoğurt yemek istemiyorum.
Mide bulantılarım hala geçmedi şükür eskisi kadar sık değil  ama diş fırçalarken midem bulanıyor ve yarıda kesiyorum.Eskisi kadar seri hareket edemiyorum üst üste evde iş yaptığımda bel ağrım oluyor dinlenince geçiyor.
Şu aralar en büyük sıkıntım uykusuzluk haftada bir gün olan tatilim ve o gün evde olan işlerden dolayı dinlenmeye fırsatım kalmıyor.Akşamları geçte yatsam erkende yatsam sabah erken kalkmakta zorlanıyorum ve sürekli 5 dakika daha diye alarmı erteliyorum.
Bebiş gayet sağlıklı en son gittiğimizde 7 cm boyundaydı annem nasıl anladı bilmiyorum ama ultrasyon resimlerinden oğluma benzetti aynı efe gibi olacak dedi bakalım doğunca görüceğiz annem ne kadar haklı
Son zamanlarda ülkemizde olan ve herkesi derinden üzen olayları takip etmemek için elimden geleni yaptım her baktığım haber sonunda ağlıyorum ve inanılmaz sancım oluyor o yüzden ne blog yazılarına baktım doru dürüst nede haberlere umarım bir daha böylesine derin acıları yaşamayız.
                                          Bebiş burada 12 haftalık eller havada karşılamıştı o gün bizi
                              sanırım bu resimden başka hamileliğim boyunca hiç bir anına şaşıramam


11 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ne kaldı şurda kucağına almaya değil mi :)
sağlıkla inşaAllah Şerifecim...

Unknown dedi ki...

maşallah şerife nasıl güzel bir poz vermiş.bence seninki doktorda olduğunu biliyor :)
allah tamamına erdirsin darısı başıma ne diyim:))

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala):26 haftamız var inşallah sorunsuz sağlıcakla kavuşuruz bebişimize

Şerife dedi ki...

sezobigo :darısı başıma kısmına kocaman bir amin diyorum :) senin dediğin gibi doktor olduğunu biliyordu galibas

Adsız dedi ki...

maşallah şerifecim:))) herşey güzel gider inş.sevgilerimle canım:)))))

Şerife dedi ki...

asıl sevgiler benden sana selinkacım güzel temennilerin için teşekkür ederim

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

kurban olsunlar o ellere :)
sağlıkla kal ablacım, öpüyorum bebişleri ve seni..

büşra dedi ki...

maşallah, o ne poz öyle :)
ben de 26 kilo almıştım ömerde, 8 kilosu halen duruyor:S
Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah

yaruze... dedi ki...

Yaaaa göstermeyin şöyle ultrason fotolarını,çok pis gaza geliyorum.Delimiyim neyim:)

ASLI dedi ki...

oyyy yerim ben onu...
duru$a bak hele...
kilodan ben de korkuyorum.
diger ha,mileleigimden kalan kilolar var hala.nasil olack bilmiyorum

Uğur Böceği dedi ki...

Şerifecim ne kadar da net... Sorunsuz kavuşman dileğiyle bebeğine:)