Kafam çok karışık anne (3,5 yaş )

Dün  gece paşa ile aramızda geçen konuşma
E-Anneciğim kafam çok karışık
B-Neden annem
E-Anneannem kardeşin kızda olabilir dedi ama ben erkek istiyorum
B-Anneannen doğru söylemiş kuzum ikisi de olabilir
E- O zaman akıllı bıdık olsun  bizi hiç üzmesin
B-Tamam aşkitom sen nasıl istersen akıllı bıdığım
E- Senin aşkitom diyen dillerini yerim ama ben bıdık değilim ben efeyim
B- Tamam
E-seni seviyorum(bi tuhaf söyledi bir kaç kerede tekrarladı)
B- bende seni seviyorum  balım ama bi yerdemi duydun bu sözü
E-Evet televizyonda abi ablaya seni seviyorum dedi
B-eee abla ne dedi
E-Abiye bişey demedi koşa koşa gitti
Acaba hangi dizide duydu ne zaman hafızaya yer etti merak ettim resmen kaydetme cihazı gibi dün gece üst üste şok yaşadım kim bilir daha neler göreceğiz

8 yorum:

marifet ellerimizde dedi ki...

canım maşallahhh cok akıllı...kardeş fıkrını olgunlukla karsılamasıda takdire şayan...maşallahh paşana...efeciğe:))))))

neval dedi ki...

endişeler ve minik kıskançlık zerreleri havada uçuşuyor :)

ASLI dedi ki...

ayy bunlar nasil güzel cümleler böyle.Ma$aallah !
Öp benim icin

Unknown dedi ki...

güzel bir diyalogmuş :)
erkek kardeş istiyorum diye odaklanmış galiba ...Bakalım kısmetindeki kardeşi kız mı erkek mi olacak..Ben de merak ettim baya Efe den dolayı :)

annesiningülü dedi ki...

büyümüş annesi :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Hep kafaları karışık. Çok tatlılar.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Anammm simdiden kiskancliklar baslasim :)))

tubitos dedi ki...

hahaha çok tatlı yaa maşallahhh :)))