Unutmamak için küçük notlar

-Artık kızmama bile fırsat vermiyor sinirlendiğimi gözlerimden anlıyor sus sessiz ol bakayım diyor  işte tam o anda büyük olan kızgınlığım kahkahaya dönüşüyor :)
-Eğer yemekte isek  vede istemediği bir konuşma geçecekse yemekte konuşulmaz bilmiyor musun diyor ama kendisi nefes almadan herkese laf yetiştiriyor
-Tüm itirazlarıma rağmen babasını ikna edip tüm tatil boyunca luna park luna park dolaştı abartısız harcadığımız para ile bir kış giyebileceği elbise alabilirdik.Ama babasına göre anılarına anı katmış
-Sonunda fotoğrafının çekilmesinden hoşlanmaya başladı hatta bu şekilde çeker misin anne şimdi güzel oldu demeler hatta bakayım nasıl oldu bile diyor babası sonunda kendine benzettin çocuğu diyor
-Bebeklik videolarına bakıp bakıp  sonra sanki hatırlıyormuş gibi anne hatırlıyor musun ben ilk defa yürürken ayağımda tek çorap yoktu demi diyor 
-Evde kaldığımız süre zarfında tüm çizgi filmleri ezberletti en sevdiklerimiz pepe,lauranın yıldızı , sit ile bilim,keloğlan kısaca trt çocuk daki çizgi filmler diğer kanallara da baktık da bana en eğitici trt çocuk geldi
-3,5 yıl sonra ilk defa aynı evde ayrı odalarda yatmaya başladık babasına kalsa 3,5 yıl daha yanımızda yatardı ama ben zamanı geldiğine hatta geçtiğine inandığım için odamızı ayırdım bu durma Efe'de çok sevindi kendi çok büyümüş hissetti çok
-Bayramda ilk defa elimizi öptü kimimizin bayramını kutladı kimimizin de unutup doğum gününü kutladı sonuçta  bayram şekerlerini ve paraları topladı
-Dişlerini fırçalamayı hiç ihmal etmiyor ben unutsam bile hemen hatırlatıyor
-Her akşam masal anlattıktan sonra kardeşi ile yapacağı daha doğrusu yapmak istediği şeyleri anlatıyor mesela onu ilk o traş ettirecekmiş , oyuncaklara götürecek kucağına oturtup hepsine tek tek bindirecekmiş
-Son günlerde en sevdiği sanatçı Mustafa Sandal ve doğal olarak en sevdiği şarkı onun arabası var çocuk şarkıları hiç ilgisini çekmiyor
-En sevdiği renk kırmızı eve yeni ne alsak kırmızı renk olsun istiyor









32 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Allah mutlulugunuzu bozmasin...

Şerife dedi ki...

amin cümlemizin

Efe ve Eren dedi ki...

çok şeker yaa :)))maşallahh:)
resimlerinizde çok güzel:)büyüdüde abi oluyor:)))traş ettirecekmiş:)))alem bu çocuklarr:))

estasarimelif dedi ki...

bloğuma hoşgeldin arkadaşım...ne güzel bir günce bu ...okudum biraz...maşallah...

Noblesse dedi ki...

diş fırçalama alışkanlığını kazanmış olması çok güzel, çok tatlı maşallah..

annesiningülü dedi ki...

o lunapark anıları hiç unutulmayacak biliyorsun dimi :)

büşra dedi ki...

Allah muhabbetinizi artırsın, unutmamalı bunları gerçekten

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

demek kardeşini o traşa götürecek :))
büyümüş senin paşa Şerifecim
maaşAllah...

Adsız dedi ki...

selam, ada$im :)) tesadüfen rastladim bloguna. kendime yakin hissetim baya :) benimde 3 yasinda kizim var.
caya beklerim hihih:))
cupcakeserife.blogspot.com

İkiz Annesi dedi ki...

41 kere maşallah yakışıklı paşaya :)
Bizde de Melisa fotoğrafı çekilsin bayılıyor dün Forumdaydık anne şurada çekmedin bak havuzun yanı da güzelmiş diye diye dolandı etrafta.
Bilmiş bunlar bilmiş:))

zeynep dedi ki...

Ahh canım benim bu yaşlarda ne kadar gezerseniz kar inan ki,11 yaşından sonra ayrı takılmaya başlıyorlar:))

Şerife dedi ki...

Efe ve Eren :şaşıp kalıyorum yaptıklarına acaba bizde böylemiydik :)

Şerife dedi ki...

estasarimelif: sende hoş geldin sefa getirdin beğenmene çok sevindim

Şerife dedi ki...

Noblesse:bu konuda çok şanslıyım umarım ömrü boyunca dikkat eder

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur:Biliyorum benimde çocukluk anılarımda bir kaç kare var ama abarttıkları için kızdım :) kim bilir belki ilerde iyi ki derim

Şerife dedi ki...

büşra:amin unutmamak için yazmak gerek demi :)

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) : büyüdü hemde beni bile beğenmediği anlar oluyor :) zaman çok çabuk geçiyor

Şerife dedi ki...

serife: Bende adaşın olan biri ile ilk defa konuşuyorum hoş geldin bloğuma sefa getirdin

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi:bilmiş kelimesi az kalır bende sizin okul maceralarınızı çok merak ediyorum :)

Şerife dedi ki...

zeynep: o zaman bol bol gezelim keyfini çıkaralım :)

Krnc dedi ki...

Allah mutluluğunuzu bozmasın,artsın çoğalsın hatta :)

Unknown dedi ki...

bende artık söylediklerine karşı yüzüme ciddi bir ifade verip kararlı davranmakta zorlanıyorum, bazen çok tatlı geliyor yaramazlıkları bile...

Uğur Böceği dedi ki...

Görürüz Paşayı kardeşi gelsin bakalımda dünya ya... Önceden belirlemiş bile cinsiyetinii tıraş ettirecekmiş...:))
Sevgiyle...

otuzundansonra dedi ki...

şerife'cim oğlun ne tatlı yaa,sizlerde öylesiniz.Allah huzuzr mutluluğunuzu iki cihanda sürdürsün inş.

Şerife dedi ki...

Krnc:inşallah rabbim hepimizi dertteden kederden uzak etsin

Şerife dedi ki...

isoon :bundan sonra yaşanacakları çok merak ediyorum

Şerife dedi ki...

Uğur Böceği hiç sorma kesin erkek gözü ile görüyor ama bana kalsa kız olsun istiyorum

Şerife dedi ki...

otuzundansonra:amin hepimizin :)

tülay dedi ki...

41 kere maaşallah cin gibi aklı var benim yeğenimin ee annesine çekmiş.kırmızıyı çok sevmesi de tülay teyzesine çekmiş.

Şerife dedi ki...

korkuyordum gelinliğini de kırmızı seçersin diye ama şükür seçmedin :)

tülay dedi ki...

aslında seçecektim de aileler herşeye karışıyo birde kırmızı gelinlik seçersem düğüne kadar harp çıkardı kesin:))

Şerife dedi ki...

:) alemsin beyaz iyidir