Tekiz bekliyoruz :)

Daha önce hissettiğim şeyin aynısını yaşıyor olmadan tüm gece uyuyamadım bişeyler ters gidiyordu ama adlandırmak istemiyordum yada adlandırmaktan korkuyordum sırası değildi planlarımız yapmak istediğimiz çok şey vardı kaç gündür aklıma geldikçe başka şeyler düşünüyordum ama o gece farklıydı saatler geçmedi sahurda eşime bişeyler belli etmemeye çalıştım uyurum umudu ile yatağa gittiğimde bir oyana bir buyana kıvrandım durdum yine olmadı başladım evin içinde dolaşmaya televizyona baktım bişey anlamadım baktığımdan Efenin resimlerine baktım ama oda ilgimi çekmedi sonunda sabah 10 gibi yatağa gittiğimde eşimle göz göze geldik konuşmadan derdimi anladı
Pazar pazar eczane aramaya gönderdim uzun dolaşmaların sonunda nöbetçi eczaneden merakımı giderecek şeyi bulmuş gözlerim kapalı yaptım testi tam net olmasa da teste göre hamileydim ne olur ne olmaz diye 2 test almış 2.cisinde de sonuç aynıydı  o anda beni ağlama krizi tuttu abartısız bir saat ağlamışımdır kendimi banyoya kapatıp hıçkıra hıçkıra ağladım ama niye ağladığımı bilmiyorum sevinçten mi üzüntüden mi bilemedim yanımda eşim olmasa ağlama seansım dahada uzardı sakin olmamı bunun güzel bir haber olduğunu söyledi ama o an aklımda olan tek şey Efe idi çalıştığım için zaman ayırmadığım hak ettiği ilgiyi gösteremediğim oğlum
Sonra düşündüm belki testte yanlışlık vardır kan testi kesin sonuç derlerdi hep en yakın polikiliğine gittik ama pazar günü test yapmıyorlarmış hemen başkasına gittik oda aynısını söyledi umudumun kesildiği anda kız ama merkezimize giderseniz 1 saat içinde öğrenirsiniz dedi hemen gittik merkeze ve testi yaptırdık 1 saat bir sene gibi geçti 2 kere belki çıkmıştır diye eşimi gönderdim ama saatinizi bekleyin demişler sonra elinde raporla geldi kesin sonuçla yüzünde kocaman bir gülümseme ile işte böyle öğrendim 2. kez hamile olduğumu
Efe bizden önce hissetmişti burda bahsetmiştim hemen söylemeyi düşünmüyordum ama dayısı söyleyi verdi nasıl sevindi nasıl mutlu oldu anlatamam ama erkek istiyor ve adı da Furkan olacakmış
Dilerim sağlıklı bir şekilde kavuşmak nasip olur dilerim ilki kadar güzel bir hamilelik olur


64 yorum:

yaruze... dedi ki...

Tebrik ederim Şerife,
Allah tamamına erdirsin.Bende senin hissettiklerini hissetmiştim ikinci gebeliğimde,öyle ki işe gitmemiştim sırf bu nedenle ama Oğlun içinde iyi olacaktır üzülme...

Ülkü dedi ki...

Hoşgeliyorsun Furkan'ım :))paşam hissetti bende ona güvenmiştim duyunca pekte şaşırmadım :))sağlıkla gel tamam mı seni çok seviyoruz şimdiden teyzen yesin seni :) çok sevindim biliyorsun zaten bende ağladım duygulanıp :))) bak heyecandan ne yazacağımıda bilmiyorum :)))

ASLI dedi ki...

ayyy ne güzel bir haber bu.saglikla huzurla bebegine kavusman dilegiyle.

Adsız dedi ki...

şerife çok güzel bir haber bu,Allah tamamına erdirsin canım

Uğur Böceği dedi ki...

Hayırlısı olsun... Sağlıklı olsunda gerisi boş...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ne güzel bir bayram hediyesi olmuş aslında :))

Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah

tebrik ederim Şerifecim

sevgiyle...

Şerife dedi ki...

yaruze... :İnşallah ailem için güzelliklere vesile olur :) kendimi çok garip hissediyorum ilk kez hamileymişim gibi :)

Şerife dedi ki...

ÜLKÜ:ilk sana söylemek geldi içimden belkide benden daha çok oğlumun hislerine inandığın için benimle aynı heyecanlı paylaştığın için çoook teşekkür ederim :)

Şerife dedi ki...

AsLI:Bugün ki yazın ilham oldu bana yoksa yazsam mı yazmasam mı kararsız kalmıştım

Şerife dedi ki...

Nalan:çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

Şerife dedi ki...

Uğur Böceği:Gerçekten insan öğrendikten sonra onun sağlığından başka herşey boş geliyor :)

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) :Ramazanın sonlarına doğru gerçekten de evimize bayram hediyesi oldu dilerim hayırlısı ile kavuşuruz

İlknur dedi ki...

Sağlıkla gelsin inşallah :) Tebrik ederim...

Şerife dedi ki...

ilknur:inşallah
çok teşekkür ederim :)

NiLaY dedi ki...

hayırlı olsun diyorum, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :)

Ayla dedi ki...

Çok çok tebrik ederim Allah inşallah tamamına erdirir sağlıcakla kucagınıza alırsınız.Ağlama kısmına gelince insan o an ne hissettiğini kestiremiyor ki farklı farklı duyguyu aynı anda yaşabıliyor. Kaygı, sevinç,mutluluk belirsizlik vs vs.İnşallah herşey çok güzel olacak

Şerife dedi ki...

MutluMasalPhotography - NiLaY sona doğru kurduğum hayellerde inşallah beraber oluruz :)

Şerife dedi ki...

Ayla:Aynı anda kafamın içinde bir çok duygu aynı ayda geçti ama herşey normale dönünce kalan en büyük his mutluluk oluyor inşallah dediğin gibi herşey güzel olur

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim çok sevindim.ALLAH tamamına erdirsin.sağlıklı bir bebek olur inşallah.ALLAH efenin gönlüne göre versin.öpüyorum seni canım.

elif-kayra dedi ki...

gözünüz aydın.allah sağlıkla yüzünü görmek nasip etsin...

Şerife dedi ki...

sevda :Çok teşekkür ederim ama Efenin gönlüne göre olmasa da benim gönlüme göre olsa kız olsa daha çok sevinirim :)

Efe ve Eren dedi ki...

Allah tamamına erdirsin,ne güzel bir haber:)tebrik ederim:)inşallah Allah 'ın izniyle güzel bir hamilelik geçirirsin,öpüyorum çok sevgiler.

Şerife dedi ki...

elif-kayra:kocaman kocaman amin diyorum :)

Şerife dedi ki...

Efe ve Eren :Son günlerde rabbimden en büyük dileğim sağlıklı huzurlu bir hamilelik geçirmek dilerim nasip olur :)

zeynep dedi ki...

Hayırlı olsun canımm Allah tamamına erdirsin hayırlı bir evlat hayırlı bir kul olsun inşAllahh.Benim oğlumun adı da Furkan bu arada:))Adaş olacaklar gibi:)

Şerife dedi ki...

Erkek olurlarsa kesin adaş olacaklar :)

Noblesse dedi ki...

elbette bu çok güzel bir haber, hayırlısıyla, sağlıkla doğsun inşallah...

Şerife dedi ki...

Noblesse :çok teşekkür ederim güzel dileğin içinde amin

Unknown dedi ki...

tebrik ederim.Allah saglıklı bir şekilde kucagına almak nasip etsin.

neval dedi ki...

ne güzel haber,sıkıntılarını anlıyorum çalışan anne olarak.ama yüzünü gördüğün anda hepsini unutacaksın,kardeşim

Unknown dedi ki...

tebrikler..sağlıklı, mutlu , cici bi çocuk olur inşallah..
efeyide tebrik ederim abi oldu...

Şerife dedi ki...

Eylem:çok teşekkür ederim bugün beni çok mutlu ettiniz

Şerife dedi ki...

neval :İnşallah neval rabbim sağ salim kavuşmamızı nasip eder

Şerife dedi ki...

öz'üm efe şimdiden kendini abi olarak hazırlıyor bu kadar hevesli istekli olacağını tahmin etmiyordum

annesiningülü dedi ki...

Tahmin etmiştim yazılarından canım :)
Ne mutlu sana ve size :)
Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım :)

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur :Dayanamayıp facebookta hamilelikle ilgili yazılar paylaşmıştım :)
güzel dileklerin için çook teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

Allah saglıkla kucagına almak nasip etsin canım inşallah herşey güzel ve mutlu olursun sevgilerimle

Şerife dedi ki...

*Selinka** :çok teşekkür ederim güzel sözlerin için ::)

otuzundansonra dedi ki...

Anamm bak sen ,coooooook sevindim yaaa.sanki kız kardeşimdem aldım müjdeyi,hayırlısı olsun canım benim.Gozunuz aydın olsun.

adaşehir dedi ki...

Ama ama ama böyle güzel bir haber bu kadar geç mi verilir canım :) :) Tebrik ederim Şerifecim, Allah'ım sağlıklı bir şekilde kucağına almanı nasip etsin inşallah :)

Bir umut Bir dokunus dedi ki...

Allah tamamina erdirsin canim sag saglim kucagina almak nasip olsun, insallah hersey istedigin gibi olur hamilelik sürecin dogum sürece ve ondan sonrasi. Cok öptüm hem seni hemde yakisikli oglunu..

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Insallah güzel bir hamilelik yasarsiniz. Hayirli olsun...

Ebru dedi ki...

Şerifeciğim gözün aydın acayip oldum okurken çok hoş..

eslemce dedi ki...

Hayırlısı olsun canım.Rabbim sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin inşallah.şaşırdım ben aslında,bana ne oluyorsa:):)

Şerife dedi ki...

otuzundansonra:bende blogda takip ettiğim tüm arkadaşlarımı sanki kardeş gibi dost gibi görüyorum beni de gözünde bu şekilde gördüğün için teşekkür ederim :)

Şerife dedi ki...

adasehir :Evet biraz geç oldu öğrendikten 3 hafta sonra paylaştım ama iyi ki paylaşmışım çok mutlu oldum :)

Şerife dedi ki...

Bir umut Bir dokunus:amin amin her söylediğin güzel söz için çok teşekkür ederim :)

Şerife dedi ki...

NESLiNAME :inşallah hem ben hemde aynı dönemde hamile kalan tüm anne adayları sağlıklı huzurlu bir hamilelik yaşarlar

Şerife dedi ki...

Nehir İda:Ebru ne kadar samimi olduğunu o kadar iyi biliyorum ki sende iyi ki varsın :)

Şerife dedi ki...

eslemce:Hatice inan bende çok şaşırdım çünkü hiç beklemiyordum büyük bir süpriz oldu bizede :) mutluluğumu paylaştığın için teşekkür ederim

lena ile başbaşa... dedi ki...

Hayırlı olsun şerife ablacım,, :)

fatoş dedi ki...

ne güzel bir haber,bebeğini bir an önce sağlıkla kucağına alman dileğiyle :)
bu cesaret bana da gelir mi acaba?

fatoş dedi ki...

ne güzel bir haber,bebeğini bir an önce sağlıkla kucağına alman dileğiyle :)
bu cesaret bana da gelir mi acaba?

Tontirik Tarifler dedi ki...

şerifecim gözünüz aydın..allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :)

Şerife dedi ki...

lupinin annesi : öncelikle teşekkür ederim cesarete gelince bence hemen yapmalısın çünkü çok güzel bir his :)

Şerife dedi ki...

Benden Mütevellit:nevran çok teşekkür ederim :)

muko dedi ki...

canımm çok tebrik ederim rabbim hayırlşı evlat eylesin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inş

Unknown dedi ki...

canım benim çok çok çok tebrik ederim özür dilerim görmemişim allah tamamına erdirsin inşallah çok sevindim:)

Esra Dilara AKMAN dedi ki...

hepinize, hep birlikte çok güzel ömürler! :) ablacım inanın çok çok sevindim..

tubitos dedi ki...

canım çok sevindim hayırlı uğurlu olsun..

Şerife dedi ki...

muko : amin çok teşekkürler güzel dileklerin için

Şerife dedi ki...

sezobigo :darısı başına diyorum başkada bişey demiyorum :)

Şerife dedi ki...

tubitos:teşekkür ederim rabbim en kısa zamanda sanada nasip eylesin

Şerife dedi ki...

Esra Dilara AKMAN :çoook teşekkür ederim