Annemle yıllar sonra

Benim gibi inatçı kolay kolay affedemez  birbirimize çok benzeriz çok işittim eşimden annem gibisin sözlerini genelde kızınca söyler ve bende genelde kabul etmem evet itiraf ediyorum benziyoruz birbirimize. İkimizde çok korktuk o oğlunu elinden alıp  İstanbul da kalmamıza ben beni alıp İzmire götürmesine sonuçta ikimizinde korktuğu başına geldi önce ben gittim İzmire yapamadık döndük İstanbula dönüş aramızda bir çok uçurum açtı
aylarca konuşmadık birbirimizle sonra ben küçük olarak bayramlarda kandillerde aramaya başladım ama bir soğukluk bir kopukluk oldu bir kere ikimizinde konuşmaları oğlunu daha fazla üzmemek için yapılan klasik konuşmalardı nasılsın iyim sen nasılsın o kadar....
Bu şekilde 2 yılı geride bıraktık artık düzelmez dediğim anda bayram sonu bir telefon geldi görünce ŞOOOK oldum kayınvalidem arıyor yanlış mı gördüm diye tekrar tekrar baktım ama sonuç değişmedi evet arıyordu bir heyecanla açtım telefonu yıllar sonra sesi neşeli soğukluk yok aklıma geldin bir arayım dedi uzun uzun sohbet ettik yıllar öncesindeki gibi uzun zaman sonra imalar yoktu ilk defa fırsatını bulduğu halde laf sokmadı ilk defa söylediği sözden pişman olup toparlamaya çalıştı çok mutlu oldum çok dünyalar benim oldu o an
Son zamanlarda hep güzel şeyler oluyor hayatımda umarım o telefon sıfırdan bir başlangıç olur hayatımızda ben annemle konuşmayı çok özlemişim



18 yorum:

mihriban ölgün dedi ki...

Büyüklük böyle davranışlara deniyor herhalde. Senin Mutluluğun Benide Mutlu Ediyor Eminim Henüz yarım cm Olan Prensesimizde Seninle Mutlu Oluyor Seviniyordur :)

Şerife dedi ki...

prensesdir demi ? :)

mihriban ölgün dedi ki...

Kesinliklee Benceee ee :):)

neval dedi ki...

ay bakarmısınız kaynanasını özlemiş !

Şerife dedi ki...

inşallah tatlım inşallah sen dua :)

Şerife dedi ki...

neval senin gibiyim işte bazen esiyor kızıyorum bazense özlüyorum şuan gibi :)

muko dedi ki...

ne güzel sorun hallolması,sevindim

Noblesse dedi ki...

soğukluğun bitmesi çok iyi olmuş, mutlu olmana sevindim.

Unknown dedi ki...

aslında her şey bir adıma bakıyor dimi?sen atsaydın o adımı eminim o da senin gibi şok içinde kalıp sevinirdi.
senin sevinmen bizi sevindirdi:))
bu arada hamile olduğunu bilmiyordum atladım mı?yoksa yanlışmı anladım ?
dur bir eski yazılarınıa tekrar bakayım eğer hamileysen allah gönlüne göre sağlıklı olarak dünyaya gelmesini nasip etsin :))

ASLI dedi ki...

bebegin kismetimi bu acep...Ne güzel daha da iyi olur umarim :)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Umarim ömür boyu mutlulugunuz bozulmaz...

prenses annesi dedi ki...

küsler barışınca o kadar çok seviniyorumki anlatamam. bizdem ailedede yeni bi barışma olayı oldu çok mutluyum bende. inşallah sene hep mutlu olursun.

Unknown dedi ki...

bence bundan sonra farklı bir ilişkiniz olacak çünkü kayınvalden şimdiye kadar seni kabullenmemiş ama artık seni resmen kabullendim diyor..başımın üztünde yerin var diyor..
ve sanırım yeni doğacak torunuda çok sevecek...

tülay dedi ki...

senin adına çok sevindim dostum.sonuçta eşini sen de annende çıkarsız gönülden seviyorsunuz.sevgi türleriniz farklı olsa bile gerçekten seviyorsunuz o yüzden anlaşabilmeniz geç de olsa uyumu yakalamanız çok güzel canım

Uğur Böceği dedi ki...

ne kadar garip insanoğlu... sen onu eş olarak seversin oda oğul gibi... Senin adına sevindim şerifecim...

Adsız dedi ki...

şerifecim ohh ne güzel , arka arkaya mutluluklar tadıyorsun, her daim mutlu olasın arkadaşım.

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH muhabbetinizi artırsın canım.ağzınızın tadı bozulmasın.ikinci bebek uğuruyla gelmiş demekki.öpüyorum çok.

tubitos dedi ki...

allah bozmasın canım inşallah daha da iyiye gider