Paşa geliyor

Günleri hatta saatleri saya saya sonunda bitirdim.Bugün oğluma kavuşacağım ne zor geçti onsuz günlerim evin her yerinde ona ait bişeyler çıkıyor odalarda oyuncakları ,duvarda resimleri, kirli sepetinde çamaşırları ,mutfakta aldığımız ama yemesi nasip olmayan cipsisi  ,masal kitapları, yatağı en önemlisi kokusu her yere sinmiş o mis kokusu.Rabbim evlat acısı çekenlerin evladından ayrı kalanların yardımcısı olsun ben bir haftaya dayanamıyorken acaba onlar nasıl bir sınavdan geçiyorlardır kim bilir.
Bugünlerde kendimi tanıyamıyorum sebepsiz yere ağlamaya başlıyorum kitap okurken dizi izlerken yada haberlere bakarken sanki gözlerim o sahneleri görmeyi bekliyormuş gibi foş foş yaşlar dökülü veriyor  birde alıngan oldum zaten alıngandım şuan hat safa da
Paşaya hamile kalana kadar tatlı hayatımda hiç yoktu sevmez olsa da yesem demezdim buna çikolata dahil Efeye hamile kalınca yemek zevkim 360 derece döndü elinden çikolata düşmeyen habire tatlı ile dolaşan biri olmuştum ve bu yaklaşık 4 yıl sürdü şimdi özüme döndüm dün akşam meyve alırken gözüm erikler de ekşi elmalar daydı bir turşu krizim var nasıl canım çekiyor salatalık turşunu kız kardeşim tüm bu ekşilerin sonunda erkek doğurursan karışmam diyor :) hayırlısı ne ise o olsun ama kızım olmasını çok istiyorum.



6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

oğlunla kavuşmana çok sevindim canım.ALLAH kimseyi evladından ayırmasın.bu arada ekşi yemen kız belirtisi derler ama senin için hayırlısı olsun inşallah.öpüyorum seni.

Şerife dedi ki...

bende o belirttilere inanmak istiyorum hemde tüm gönlümle ama hepsinden önemlisi hayırlısı ne ise o olsun

Adsız dedi ki...

hayırlısıyla kavuş inş canım bebişine,bizde ye tatlıyı dogur atlıyı,ye ekşiyi dogur ayşeyi derler,ama sen hayırlısını iste canım.bende 1.ci oglumda cok ekiş yedim ama:)))))
sonuc erkek,hatda kısır delisi olmuştum:)))))
sevgilerimle şerifem.

Unknown dedi ki...

Duygusallığın hamilelikten olmasın ? üstüne birde Efe nin hasreti eklenince iki kar artmıştır..
Allah kavuştursun canım , inşallah zaman çabuk geçer ve hemen kucaklar koklarsın oğluşunu ...

tülay dedi ki...

gözün aydın oğlunu nasıl beklediğini tahmin edebiliyorum.sen duygularını her zaman dolu dolu yaşarsın dostum.

Şirince Tatlar dedi ki...

blogunuz çok samimi geldi bana:)) Allah hayırlısıyla kucağınıza almanızı nasip etsin bebişi inşlh:))