Grip!!!

Son günlerde işlerin yoğunluğundan vede 4 gün geçmesine rağmen atlamadığım grip den dolayı  internette giremiyorum girsem de ara ara bakıp hemen çıkmak zorunda kalıyorum son yazımdan bu yana Efe ile ayrı şehirlerdeyiz paşa Nevşehirde ben burada artık hasretine dayanamıyorum oda bizim hasretimize dayanamıyormuş annem konuşmamızı yasakladı sesinizi duyduğu an gitmek istiyor durduramıyorum diyor sanırım hafta sonuna kadar göremiyeceğim.Bir yönden de iyi oldu hastalığımda yanımda yok 
bu dönemde çoğu kişi  grip olmuştur  2 gün ya da 3 gün sürmüştür.Çabucak atlatmıştır.Ama hamileyken öyle olmuyor inanın.Hamileyken grip olduysanız vay halinize.Zaten hamileliğin vemriş olduğu bazı rahatsızlıklar oluyor,mide bulantısı,bel ağrısı, vs.gibi belirtilere birde grip eklenince o hastalık inanın hiç çekilmiyor
Dün doktordaydık bebiş gayet iyi kalp atışlarını dinledik pıtı pıtı durmadan atıyor son gidişimizden buyana 1,5 cm büyümüş şuan 2 cm :) soğuk algınlığından dolayı vitamin hapına bir ay erken başladık.Doktorumuzu çok beğendim aynı şekilde hastahaneyi de insanın güvendiği insanlara kendini ve bebeğini  emanet etmesi daha bir gönül rahatlığı veriyor .Beni canımdan bezdiren bulantılarım için maalesef doktorum ilaç vermedi sabret dedi eğer günde 3 kere  yada daha fazla kussaydın sorun olurdu dedi bana da sabretmek kaldı ama sabretmek çok güç :(
Şimdilik bu kadar yazacak çok fazla takatim  yok

14 yorum:

Krnc dedi ki...

Bir an önce atlatırsınız umarım.Grip çok sıkıntılı bir şey.Yani her hastalık öyle ama ,burun tıkanınca insanın içi sıkılıyor.Çok geçmiş olsun,bebişiniz hep sağlıklı olsun:)

mutfagabuyrun dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.yaz gribi çok çok zor geçer derler.acil şifalar diliyorum sana.sevgiyle kal.

Ülkü dedi ki...

Kuzum dinleneceksin başka çaresi yok..nasıl bir ülkedeyiz di mi ama yurt dışında grip olan 15 gün raporlu olup dinleniyor..neyse Furkan'ım iyi ya kızmıyorum bişeye :P paşamda çabuk gelse barim bak bende özledim iyi mi

elif-kayra dedi ki...

çok geçmiş olsun.

bir an önce oğluna kavuşman dileğiyle

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok geçmiş olsun Şerifecim
ne kadar dikkat etsen de oluyor değil mi

Uğur Böceği dedi ki...

Geçiş dönemindeyiz... geçmiş olsun Şerifecim...

neval dedi ki...

şu devre geçince görmemiş gibi olursun şerifecim :)

Ebru dedi ki...

Geçmiş olsun canım amman dikkat.

Adsız dedi ki...

gecmiş olsun şerifem.en kısa zamanda gecirirsin inş.oglunada kavuşursun canım
tekrar sevgilerimle canım.

İkiz Annesi dedi ki...

Canım ya üzüldüm çok geçmiş olsun.Bebişin iyi olmasına da çok sevindim rahat geçirirsin inşallah hamilelik dönemini.

Adsız dedi ki...

şerifecim çok geçmiş olsun acil şifa versin rabbim.bulantılarında umarım en kısa zamanda geçer hamileliğimde yaşadığım en kötü şey yediğim herşeyi aynı dakikada çıkarmamdı.4 ay hiç durmadan kustum inan ilaçta fayda etmiyor istediğin kadar iç bulantı kesilmiyor allah yardımcın olsun...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Cok gecmis olsun acil sifalar diliyorum...

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun canım

Hüznümün Penceresi dedi ki...

Aa Efe uzaklardaymış..Allah kavuştursun canım benim...Sağlıkla döner inşallahh...
Bulantıların için sadece sabır diyebiliyorum ...Çok geçmiş olsun ,öpüyorum...