Son zamanlarda biz


*Son günler de ramazandan dolayı miskinin teki oldum açlığı yada susuzluğu aramıyorum da iftar sonrası yorgunluk beni öldürüyor her fırsatta uyumak istiyorum birde felaket midem bulanıyor şuan dahil olmak üzere
*Efe dün gece ilk defa ayıcığı ile beraber uyudu yaklaşık 2 yıldır evimizde duran ama hiç ilgisini çekmeyen kendi boyundaki ayıcık en sevdiği oyuncak oldu oda oda sürüklüyor zavallıyı
*Hiç bişeyden korkmayan paşa tek kalmaktan korkar oldu nere gitse yanında olmalıyım eğer beni göremezse kıyameti koparıyor.Dün sabah tnt'de çocuk programına bakarken çok şaşırdı ama bu çocuklar tek başına anneleri nerede dedi anlatmaya çalıştım ama işine gelmediği için konuyu değiştirdi üstüne gitmedim.
*Pazar sabah yatağında Furkan Furkan diye söylenip duruyor o kim paşam dedim doğucak kardeşimin ismi dedi ortada çocuk bile yokken isim bulması tuhaf üstelik Furkan adında tanıdığımız bile yok
*Artık yatmadan önce çiş yaparsa geceleri bezine yapmıyor ama hala cesaretim yok bezsiz yatırmaya
*Kuvvetli bir hafızası var istediği tüm şarkıları ezbere biliyor abartısız 15 şarkı biliyordur üstelik türleri farklı farklı müziği sevmesi beni çook mutlu ediyor
*Ellerini kendi yıkamak istiyor köpüklü bıraktığı için müsade etmeyince çok içerliyor ben büyüdüm yapabilirim diyor.Dişlerinide kendi fırçalamak istiyor beceremiyeceğini bildiği için aynı anda yapalım deyip benden kopya çekiyor.Beşiktaşlı olmadığı halde diş fırçasını beşiktaşlı olmasıda ayrı bir sevinç kaynağım
*Akşamları biberonda ballı süt içmeye bayılıyor bu onun için bir zevk çünkü biberonu başka hiç bir şekilde kullanmıyor
*Bilgisayarda ki oyunları tek başına durdura biliyor veya başlata biliyor ayrıca başka sayfada açabiliyor
*Her akşam parka gitmek istiyor gitmeyince yol boyunca mızmızlanıyor 
*Sünnet olmaktan çok korkuyor ne kadar anlatsam da aşamadık.Çok kızıyorum korkutanlara
*Bisiklete binmek en büyük zevkleri arasında
*Hala yemek seçiyor canı istemediği an tek lokma koyamıyoruz ağzına
*Artık rahatlıkla konuşabiliyor sadece bazen ımmmm lamalarla yada aynı sözü tekrarlamalarla cümlelerini bitiriyor
*Eğer bir yaramazlık yaptıysa mutlaka bir açıklaması oluyor hep çünkü ile  kendini savunmaya geçiyor
*Tüm uyarılara rağmen saçlarına şekil vermek için banyo yapmış gibi saçlarını ıslatıyor
*Parfüm sıkınmadan dışarı çıkmak istemiyor
*Hala en çok annem demesini çok seviyorum

20 yorum:

adaşehir dedi ki...

Çoğu kez çocuklar hep çocuk kalsın istiyorum ve ben hep onlarla birlikte gülebiliyim yaptıklarına mimiklerine :)

Ebru dedi ki...

Şimdi büyüdüm diyorlar sen büyüdün artık dediğimizde de ama ben çocuğum diyorlar her halleri ayrı güzel.

İlknur dedi ki...

Bu ben buyudum ben yapabilirimler uzun bir sure daha devam edicek. Hatta bazen kriz halinde her seyi yarfimsiz yapmaya calisacak :) kolay gelsin...

Unknown dedi ki...

Efe ye bak parfümsüz de çıkmıyor...Şimdi ki çocuklar alem doğrusu ...Büyümüş de küçülmüşler :)))
Maşallah Efe ye , tuvalet sorununu da çözmüş abi olmuş gerçekten de :))

Nil dedi ki...

Öncelikle parfüme dikkat edin nolur geçen arkadaşımın oğlu gözüne sıkmış. çok ciddi bir tehlike atlattılar.Allah korusun

bu anne baba diyalogu bizde çok sık yaşanıyor. Ne izlersek izleyelim "annesi nerde, babası nerde?" sorularını hep soruyor.

Biz gece bezi bırakmak için sütü de bırakmak zorunda kaldık. Oysa dediğin gibi sadece gece yatarken kullanıyordu.Bardakla içmeyi reddediyor. Tekrar versem mi bilemiyorum.

Ülkü dedi ki...

Maaşallah oğluşuma kocaman öpüyorum akıllım benim :)çocuk Furkan istiyorum bacımmmm çakamadın mı :))

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım ALLAH Efe'ciğine ve sana hayırlı uzun ömürler versin
bende bir zamanlar sizin yaşadıklarınızı yaşamıştım ama şimdi delikanlılarım oğullarım canlarım kocaman oldular zaman nasıl geçti hiiiç anlamadım:)

annesiningülü dedi ki...

ama bayağı bayağı büyümüş annesi :)

Şerife dedi ki...

adasehir bende aynı şeyleri çoğu zaman düşünüyorum keşke zaman avuçlarımızda olsaydı :)

Şerife dedi ki...

Nehir İda:biz daha birinci evredeyiz ben büyüdümlerde inşallah ilerside böylesine güzel olur

Şerife dedi ki...

İlknur tecrübeli annelerden bilgi almak çok güzel bakalım zaman bize ne yaramazlıklar getirecek :)

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval inşallah Yağızın da o günlerini hep beraber görürüz

Şerife dedi ki...

Nilhan - Küçük Mucizem bilgin için teşekkür ederim daha dikkatli davranacağım

Şerife dedi ki...

Ülkü:furkanı unutamadık hale acep hamileyim de çocuğun içine mi doğdu

Şerife dedi ki...

Fatma:amin hemde kocaman bir amin ne güzel yavruların büyüdüğünü görmek nasip olmuş dilerim nice güzel yıllar yaşarsınız

Şerife dedi ki...

bahar hiç sorma çok büyüdü çoook :)

Şerife dedi ki...

deniz hoş geldin ilk fırsatta ziyaret edeceğim :)

Ülkü dedi ki...

Bir teste bakar olay alıverde akşam yap :) Furkan'a selam :)))

Şerife dedi ki...

suan her şey yolunda gözüküyor haftaya bakarsam garanti olur :)
yalnız hamile olsam bile erkek olacağını garanti görüyor efe :)

yaruze... dedi ki...

Ne enteresan böyle hissetmesi.İsmini bile koymuş hemde.Allah malum ediyor çocukları...