Efemle dolu dolu

Ramazan bize de bereket getirdi.Haftada bir gün olan iznim ramazanla birlikte 2 güne çıktı ayrıca akşam çıkış saatlerimde erken olmaya başladı benden keyiflisi benden mutlusu yoktur bu aralar.Özlemişim evimde vakit geçirmeyi bir telaşla yemek yapmayı en önemlisi Efemle vakit geçirmeyi ana oğul tek kaldık cumartesi günü annem bana bırakırken Efeyi sizi ben görürüm akşama kalmaz kavga edersiniz demişti ama hiç kavga etmedik.
Parkta saatlerce oyun oynadık çimlerin üzerinde çıplak ayaklarla oyunlar oynadık.Ramazandan dolayı parkta kimsecikler yoktu özgürce istediğimizi yaptık akşam babamızın gelmesiyle daha da bir mutlu olduk alışverişe bile çıktık J
Ertesi gün sahile gidelim dedik aldık bisikletini Paşanın düştük yollara bir önceki gün kadar neşeli geçti günümüz
Şükürler olsun rabbimin bugünlerine  J


                                         Doyamıyorum ikisinin böyle mutlu anlarına bakmaya

kuşlar oğlum gelmeden uçtular :(

                                       
                                            gönlünce sürdü bisikletini











                                     resmini ilk çekmeye başladığım anlar :)

                                     ve sonrası :( amacım sadece anı kalmasıydı ama sıkıldı galiba


14 yorum:

adaşehir dedi ki...

Sıkma canım çocuğu bol fotoğraf çekeceğim diye :) :) Allah her daim mutlu etsin seni ve aileni canım, öpüyorum :)

Şerife dedi ki...

çok teşekkür ederim güzel dileklerin için
sıkmak istememiştim :( ama daha dikkatli olurum

neval dedi ki...

çocuk olmak ne güzel ,tek derdi oyun olmak.

Nil dedi ki...

bizim ofiste sadece ben orucum. ramazan bizim buralara pek uğramadı gibi. kimsenin umurunda değil erken çıkmaz mesaiden düşmek falan. allaha çok şükür zorlanmıyorum.
her gününüz böyle keyifli olsun inşallah

Şerife dedi ki...

NEVAL:aynen öyle tek derdi park ve oyuncakları :)

Şerife dedi ki...

Nihal aslında bizim buralara da uğramadı ama insaflı davranıp izin veriyorlar :)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Maaşallah maaşallah ne güzel bri günmüş öyle

Şerife dedi ki...

gerçekten çok güzel ve de özel bir gündü benim için :)

mutfagabuyrun dedi ki...

ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN CANIM.MAŞALLLAH NE GZEL EĞLENMİŞLER BABA OĞUL.ÖPÜYORUM.

otuzundansonra dedi ki...

ne güzel ailecek eğlenceli pek mutlu bir gün geçirmişsiniz hep böyle olmanız dileğiyle.

Şerife dedi ki...

sevda:amin arkadaşım cümlemizi korusun mevlam

Şerife dedi ki...

otuzundansonra:teşekkür ederim :)

adaşehir dedi ki...

Canım benim asma güzel yüzünü, seni üzmek için dememiştim ben sıkma çocuğu diyerek, amacım takılmaktı sadece :( Üzüldüm bak şimdi :(

Şerife dedi ki...

adasehir:sen hiç üzülme ben senin güzel kalbini biliyorum