Danone


Dün akşam misafirlerimiz vardı belki de bugüne kadar evimize gelen en kıymetlileri iki küçük yürek beni güldüren,hüzünlendiren sevindiren,şükretmemi sağlayan iki minik beden Fatma ve Mustafa iki kardeş ömürlerinde ilk defa yaşadıkları şehrin dışına çıkmışlar nasıl çekingen nasıl terbiyeliler anlatamam izin almadan hiç bir şeyi ellemiyor her yaptığımın arkasından teşekkür ediyorlar  :) hala gözümün önünde bakışları
Dün Efe ile onlara da danone verdim bana arkaları dönük konuşmalarını duyduğumdan habersizler  Fatmanur yavaş yavaş ye nasıl güzelmiş tadı hemen bitmesin diyor Mustafa  Fatmanur'da kocaman gülümse tamam diyor 
Öyle çok şaşırdım ki bugüne kadar hiç danone yememelerine nasıl duygulandım anlatsam kelimeler yetmez sıkılmasınlar diye parka götürdük orada ki heyecanları daha da başkaydı ama Mustafanın rahatsızlığından dolayı çok tedirgindim her düştüğünde hopladığında yüreğim en az anneleri kadar ağzıma geldi artık bende annesi gibi bir nefes al dinlen sonra oynarsın demelere başladım
Böylesine güzel bir gecenin ardından bir büyük misafiri daha evimize buyur ettik on bir ayın sultanı Ramazanı
Bu yıl ilk defa  kendi evimizde sahura kalktık iki kişilik bir sofraydı ama biliyorum ki yıllar ilerledikçe her seferinde bir çatal daha fazla koyacağım 
Meleğim oruç tutmaya başladığında  kim bir nasıl soframız şenlenecek bereketlenecek o günü sabırsızlıkla bekliyorum
Rabbim bu güzel ayda darda olan sıkıntı çeken tüm müslüman kardeşlerimizin yanında olsun 

                                                 birbirlerini çok sevdiler



                                                eve gitmek hiç istemediler
                                     en çokta burayı sevdiler :)

18 yorum:

Nil dedi ki...

Amiin. Rabbim herkese rızkından bereketinden nasip etsin.
Salıncaklarınıza ben bile bayıldım. Çocukları mutlu etmek gibisi yok. Allah razı olsun arkadaşım

annesiningülü dedi ki...

canım hayırlı ramazanlar sana ve ailene... Minikleri öp benim için :D

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

ooyy canlarım benim oooyyy :/

Allahım hepimizin yar ve yardımcısı olsun canım

Şerife dedi ki...

Nihal onları gördükçe bende keşke çocuk olsam diye iç geçirmedim değil

Şerife dedi ki...

bahar teşekkür ederim sanada hayırlı bereketli ramazanlar :)

Şerife dedi ki...

♥pemb€sinti♥: hepimizin inşalalh

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Çocukları mutlu etmek çok kolay dimi istemek yeterli ne mutlu sana

mutfagabuyrun dedi ki...

hayırlı ramazanlar canım.ALLAH nice ramazanlar nasip eder inşallah.öpüyorum.

Şerife dedi ki...

BIRAKTIĞIM İZLER :teşekkür ederim

Şerife dedi ki...

sevda:sanada hayırlı ramazanlar

Unknown dedi ki...

Kıyamam ya hiç bitmesin demelerine içim acıdı...
Mustafa nın sağlığı kötü galiba ,allah şifa versin..
hayırlı ramazanların olsun Şerife ciğim :)

AyçA dedi ki...

Hayırlı ramazanlar Şerifecim:)
Yazdıklarını okurken çok duygulandım. Ama siz o kadar sevap kazanmışsınız ki o çocukları mutlu etmekle:)
Halimize şükretmemiz lazım:)
tekrar iyi ramazanlar bitanem:))

http://ennstyle.blogspot.com/

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin...
hayırlı Ramazanlar Şerifecim

Ülkü dedi ki...

O güzel yüreğinden öperim canım benim :)

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval:teşekkür ederim ilknur sana da hayırlı ramazanlar maalesef mustafanın kalbi delikti şükür ameliyat oldu

Şerife dedi ki...

AyçA :sanada hayırlı ramazanlar arkadaşım dediğin gibi halimize şükretmeklazım hemde çook

Şerife dedi ki...

aynur çok teşekkürler sana da hayırlı ramazanlar

Şerife dedi ki...

ülküm yüreklerimizde duygularımızda karşılıklı canım arkadaşım