Hiç Ummazdım


Bugünlerde facebooktan hiç çıkasım gelmiyor sebebi sevdiğim tek sanatçı olan thalianın ablaları ile konuşuyor olmam .Ne malum onlar olduğu diyenler olabilir ama ben biliyorum çünkü thalia kendi söylemişti bir söyleşisinde dedim kabul etmezler ama ekleyeyim 3 ablasından  ikisi kabul etti kabul etmekle kalmadı konuşmaya başladık.Ablasının biri ressam Gabriela Sodi  Soyut dışavurumculuk üzerine resimler yapıyor ayrıca ülkemizden ünlü fotografçı Murat Saygınerinde sıkı takipcisiymiş nerden biliyorum yarım yamalak ispanyolcamla sıkıla pıkıla  azda olsa sohbet ettik nasıl mutlu oldum anlatamam
Ertesi gün diğer ablası Laura Zapata ile arkadaş olduk kendisi son yüklediğim resimlere yorum yapınca şok oldum ne kadar sıcak hoş bir ailen var demiş bende kendisinin oyunculuğunu çok sevdiğimi söyledim
2 ay önce annelerini kaybettikleri için baya üzgünler. Üzüntüsünü paylaştığı bir yazısında yorum yaptım yorumuma  çok duygunlandığını dile getirmiş

Ressam Gabriela Sodi


                                                       Artist Laura Zapata


Umarım kısmet olurda bir gün Thalia ile de görüşe bilirim 

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel gerçekten onlar olabilir.artisti tanıyorum çok şaşırdım gerçekten ablası mı? inşallah birgün kendisiylede tanışırsın :)

Ülkü dedi ki...

Ay canım ya ne sevgi ama inşaallah kısmet olur görüşmen :) ama önce benimle görüş bak kırılırım :P

Şerife dedi ki...

evet ablası serap hatta ikisi aynı dizide bile oynamıştı :)
umarım konuşabilirim

Şerife dedi ki...

tabi ki önce seninle seni çok ihmal ediyorum bu aralar

adaşehir dedi ki...

Kısmet belli mi olur, belki bir gün gerçekten konuşabilirsin canım :) Ablasıyla aynı dizide oynamıştı evet, hatta ablası kötü başrol oyuncularındandı yanılmıyorsam, Thalia da bir röportajında "Hep aynı roller teklif ediliyor, ablam gibi ben de farklı bir rolde oynamak istiyorum" demişti :) Sevgilerimle :)

Unknown dedi ki...

Senin adına çok sevindim Şerife ciğim.Umarım thalia ile de aynı sohbeti gerçekleştirisin ilerleyen dönemde...
Anlayabilecek kadar İspanyolcanın olması da çok güzel :))
Dil yeteneği olan insanlara hayranım canım , ben bu konuda çok kısırım galiba :(