Küçük bir kasabada Bahçeli evimiz olsun

Küçük bir kasabada Tek katlı evimiz olsun, Arkası çam ormanı, Önünde Deniz olsun.
Evimizin kıyısına Her dem dalgalar vursun, Uzakta Martıların Ötüşleri duyulsun.
Gürültüden uzakta Ruhumuz huzura doysun, Mutluluk bulutları Evin üstünde dursun.
Misafirimiz yıldızlar; Halimizi rüzgâr sorsun, Bir olta küçük kayık, Kovamız balıkla dolsun.
Rafta ekmek, soğan, su, Çay ve Frambuazlı Pasta olsun. Bahçesi ufak olsun, Yeşil çimenler doğsun.
Çeşit çeşit ağaçlar Dallara kuşlar konsun, Bahçede Tavuk horoz, Börtü böcek uçuşsun.
Yediveren gülleri Evi kokuya boğsun, Bahçedeki güllere Bülbül gazel okusun.
Dilerim ki Rabbimden Hayalim gerçek olsun, Küçük bir kasabada Bahçeli evimiz olsun

33 yorum:

muko dedi ki...

ahh keşkemmmmmmm ahh keşkemm şerifecimm ne güzelll olurduu hayali bile güzelll,rabbi sanada banada en kısa sürede nasip etsin diyelim bari:)

sevgilerimle

Şerife dedi ki...

bende cümlemize diyeyim çok sıkıldım bu rutin hayattan :)

annesiningülü dedi ki...

gönlüne göre olsun arkadaşım :) mesaj attım sana twitter'dan. özel kısımdan ;)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Amin inşallah amiiiiiiiiin

Şerife dedi ki...

görmedim hemen bakıyorum

Şerife dedi ki...

bendende kocaman bir aminnnnnn

Nil dedi ki...

Amiiin
benim bir de ek bir talebim olacak eşimin balıkçı kayığı olsun. Offff ne süper olurdu

Şerife dedi ki...

bencede süper olurdu hep beraber öyle bir yer bulup taşınsak mı acaba

Sitare dedi ki...

ben sadece dilediğim şehirde olmasını istiyorum küçük kasaba beni kasar:)tüm temennilerine aynen imzamı çakıyorum.

Şerife dedi ki...

:) sevgi yine beni güldürdün hemde kocaman

Ülkü dedi ki...

Oldu yavrum başka insan oğlu doymuyor işte :)) yazlık istiyor bu hatun anladım ben :) yafrumm bak biz kira köşelerinde sürünüyoruz dualarını lütfen bu yönde kullan gözün doysun ve istediğin olsun hepsi şaka biliyorsun :))

Şerife dedi ki...

bilmezmiyim emin ol dualarımın başındasın özelliklede ev dualarımın

neval dedi ki...

Amin diyenlerden biriyim bacım.

Şerife dedi ki...

bu kadar çok gönül dostu ile bir arada olmak ne kadar güzel nevalcim

muko dedi ki...

şerifecim izninle paylaşıyorum facede:)

Şerife dedi ki...

tabi ne demek

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aynı yöndeki isteğimi nasıl da güzel dile getirmişsin Şerifecim

yürekten amin diyorum ben de...

sevgiler...

Adsız dedi ki...

Amin tüm duların kabul olsun İnşallah :)

otuzundansonra dedi ki...

Benimde olsun yaaa

tubitos dedi ki...

ay ne güzel yazmışsınnn.. keşkeeeeeeeeeeee

Krnc dedi ki...

Ahh ah bende istiyorum bundan işte:))
Huzur bulabileceğim,kendi meyvemi sebzemi yetiştirebileceğim minik bahçeli kuş seslerinin ve cırcır böceklerinin sesleriyle evime keyif katan bir sıcak ev istiyorum:)
Tabi sevdiklerimle birlikte..
Umarım kısa zamanda hayırlısıyla olur,ve bu istediklerinden daha çoğuna kavuşursun.Amin :)

Unknown dedi ki...

Allah gönlüne göre versin arkadaşım.İnşallah öyle şirin ve huzur dolu bir evin olur :)

necla dedi ki...

kim istemezki..inşallah canım ALLAH gönlüne göre versin

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Umarım hayaliniz gerçekleşir.

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) en kısa zamanda kavuşuruz diyorum başkada bişey demiyorum :)

Şerife dedi ki...

ÖZİ'NİN HOBİLERİ : çok teşekkür ederim arkadaşım

Şerife dedi ki...

otuzundansonra:olsun tabi hemde daha güzeli

Şerife dedi ki...

tubitos:keşke demi :)))))

Şerife dedi ki...

Krnc :tüm takip ettiğim ve takip eden arkadaşların dileği aynı ve ben bunu öğrendiğim için çok mutluyum

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval : inşallah arkadaşım inşallah

Şerife dedi ki...

necla hepimiz sıkılmışsız gürültüden kargaşadan

Şerife dedi ki...

içimden geldiği gibi umarım :)))))

Adsız dedi ki...

e bizim ev böyle ki zaten, arkası kaçkar dağları önü karadeniz. frambuazlı pasta yok bi tek onuda aldıkmı tmmdır işte, ne hayal ettiyseniz hepsini fazlasıyla yapabilirsiniz :)