Çok utandım :(

Bu yıl iftarları annemlerin bahçede yapıyoruz serin havada ağaçların altında güzel oluyor toplanıyoruz tüm aile davetsiz misafirlerimiz de oluyor kediler!!! ve ben onlardan deli gibi korkuyorum.Tüm korkularıma rağmen aç kalmalarına dayanamıyorum ezan okunduğu ana kadar ortada olmayan kedicikler bir anda çıkı veriyorlar
Geçen akşam birini kovdum çok yakınımdaydı korkmuştum kedi gidince paşa başladı ağlamaya
iç çeke çeke ama ama ama o sadece mama istiyordu
Neden vermedin anne ?
Niye kovdun ?
Öyle çok utandım öyle çok mahcup oldum ki 3 yaşında ki çocuk kadar duyarlı olmadığım için
Göğsüm kabardı böyle nadide bir çiçeği rabbim bana evlat verdiği için.Bazen anneler çocuk çocuklar anne olabiliyormuş :)

24 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

bendede hayvanlara dokunamama fobisi var nedense.hep uzaktan sevmeliyim mümkünse hayvanları.çocuklar bizlerden daha mı cesaretli ne .bıraksak koyunkoyuna yatarlar sanırım.

Ülkü dedi ki...

Yavrum bu korku duyarlı olup olmamakla ilgili birşey değil rahat ol utanma :)

Şerife dedi ki...

sevda:ne yaptıysam yenemedim korku mu :(

Şerife dedi ki...

Ülkü aslında haklısın ama o an sofrada düşündüğüm tek şey di efenin düşündüğünü ben niye düşünemedim
ama öyle korkuyorum ki sanki beni tek lokmada yiyecek o küçüçük şey :)

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Maaşallah ne güzel duyarlı bir oğlun var. Allah bağışlasın

Şerife dedi ki...

BIRAKTIĞIM İZLER amin cümlemizinkini

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Korku vars aişin içinde utanmana gerek yok canım benim. Paşanı Allahım sana bağışlasın..

Nil dedi ki...

ben de olsam ben de kovardım . kızım benden daha korkusuz

annesiningülü dedi ki...

kendine haksızlık yapma canım, korkmasaydın sende ona mama verirdin zaten. Yapacağın şey korkunu yenmek inşallah

marifet ellerimizde dedi ki...

YAAA ŞERİFE BAZEN BIZI NASILDA SASIRTIYORLAR DIMI......

MAŞALLAH SENIN DUYARLI PAŞANA:)))))))))

tubitos dedi ki...

ben de deli gibi korkarım valla. elimde değil..

Şerife dedi ki...

♥pemb€sinti♥:ne bileyim utandım işte

Şerife dedi ki...

Nilhan - Küçük Mucizem tek korkan kendim olmadığını bilmek çok güzel :)

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur :ömrümde bu kadar çok korktuğum başka bir şey hatırlamıyorum :( yenmek kısmet olur mu bilmem

Şerife dedi ki...

marifet ellerimizde de belkide yaşadığım şoktan bu kadar çok üzüldüm rabbim hepimizin evlatlarını bağışlasın

Şerife dedi ki...

tubitos: yaşasın tek değilim :)

muko dedi ki...

üzülme şerifecim,bend eannmelerin bahçed eolunc akovuyorum hep yapcak bişey yok yoksa gelip kedicklerd ebiizmle birlikte yiyeceklr:)

Şerife dedi ki...

MUKO sırf bu yüzden annemlerde mangal yapmaktan nefret ediyorum

Unknown dedi ki...

Eşimde de kediden korkma fobisi var.koca adam sandalyenin üstüne çıkıyor...
Efe çok tatlı minicik yüreğiyle kedilerin karnını düşünecek kadar da duyarlı .maşallah , inşallah duyarlılığı ömrü boyunca yanında olur...
Çok şanslısın çok şirin oğlun var şerifeciğim :)

İkiz Annesi dedi ki...

Kıyamam ben o küçük adama 41 kere maşallah akıllı bıdık.

otuzundansonra dedi ki...

Valla senin ufaklıga bravo,duyarlı bir çocuk.
zaten hayvanlara eziyet etmeyen ve merhamet gösteren insanlara da gösterir dimi ?
Bu arada imrendim valla bahçede iftar keyfine.

Adsız dedi ki...

bende korkuyorum, aferin efe'ye duyarlı çocuk..

necla dedi ki...

allah bağışlasın yavrunu maşallah..

Adsız dedi ki...

Ufacık bir çocuğun bile ne çok öğreteceği şey var aslında... Allah bağışalın ayrıca.

Muhabbetle.