Gördüğüme sevindim

Son zamanlarda evimizin yakınında ki parktan çıkamaz olduk sebebi Efe paşa her akşam bıkmadan yılmadan bizi ikna ederek götürüyor olması. Havanın esiyor olması yada sıcak olması hiç sorun değil bizim için her akşam süslü parktayız ismini Efe koydu çok fazla aksesuar var diye :)
Ramazan geldi geleli akşam yemekten sonra acayip şekilde yorgunluk ve uykusuzluk oluyor bende bunun için çoğu zaman park benim için işkence oluyor bazen de yorulsun da eve gidince hemen uyusun diye düşünüyorum ama haince planlarım suya düşüyor çünkü trampoline binip dakikalarca zıplayan o yorulan ben oluyorum ne hikmetse :)
Birde uyutmak imkansızlaşmaya başladı paşa paşa sözümü dinleyip yatağına gidiyor uyumuyor ben uyurum diye de korkuyor aç gözlerini anne sakın kapama deyip abartısız 1 dakika ara ile beni kontrol ediyor.
İşte günler böyle birbirini kovalarken dün akşam misafirleri vardı parkın ismini bilmediğim 15 yaşlarında iki çocuk banka oturmuşlar biri gitar çalıyor diğeri şarkı söylüyor kimse umurlarında değil kendi hallerinde kendi alemlerinde kah coşuyorlar kah hüzünleniyorlar nasıl mutlu oldum o sahneyi görünce bir bilseniz dileğim benim paşamın da o günlerini görmek çoook istiyorum bir enstrümanı çalmasını  dilerim nasip olur

Kulağımda kalan tek şarkı

40 yorum:

necla dedi ki...

canım seni çok iyi anlıyorum aynı şeyler bizdede var idare edicez artık ne yapsınlar tek eğlendikleri özgür oldukları yer orası inşallah canım inşallah dilediğin gibi olur oğlunda çalar sende zevkle dinlersin ...

mutfagabuyrun dedi ki...

çok sevdiğim bir şarkı canım.hatırlamak güzel oldu sayende.paylaşımın için teşekkkk.öpüyorum.

Şerife dedi ki...

necla: senin yazıyı da okudum sanırım genel olarak çokcuklar da bir asabiyet bir dediğimi yaptırırımcılık var :)

Şerife dedi ki...

sevda:bende sevda uzun zaman oldu dinlemeyeli aynı hafta hem radyoda hemde canlı dinledim :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

güzel günler göresiniz inşaAllah

sağlıkla...

Şerife dedi ki...

inşallah :)

tubitos dedi ki...

inşallah o günleri de görürsün canım

Şerife dedi ki...

inşallah çok istiyorum gençliğini göremeyi dilerim rabbim nasip eder

Unknown dedi ki...

büyüdükçe sadece şekil değiştirecek efenin istekleri..benim cadı hala benimle uykuya dalıyor ve ben ondan önce uyuyakalıyorum diye bir de beni fırçalıyor..
özenle büyütülen şanslı nesil bu bebeler..

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Ahh ahh bizim büyük oğlan 12 yaşında. Bende o günler yakında gelecek akşamları çıkacak geç gelecek diye şimdiden korkmaya başladım. Benim gibi pinpirikli birisi ne yapar acaba ? (Not: işyeri servisi yarım saat geçkaldı diye işyerini ayağa kaldırmış ve bütün hastaneleri aramış biri olarak :))) )

yerdenuzak dedi ki...

Belki de yazın bitmek üzere olduğunu ve uzun süre parka gidemeyeceklerini sezmişlerdir çocuklar?

Şerife dedi ki...

öz'üm ne kadar doğru söylemişsin bende büyük bir merakla bekliyorum yeni maceralarımızı

Şerife dedi ki...

BIRAKTIĞIN İZLER ÇOK BÜYÜKMÜŞ :)

Şerife dedi ki...

yerdenuzak : BUNU HİÇ DÜŞÜNMEMİŞTİM HAKLISIN GALİBA

neval dedi ki...

hiç meraklanma,bir zaman sonra,keşke bu kadar hızlı büyümese diyeceksin

Adsız dedi ki...

bu çocuklardaki bitmek tükenmek bilmeyen enerjinin kaynağını bir bulsam kendime uygulayacağım.Annelik = yorgun savaşçı demek aynı zamanda :(

Unknown dedi ki...

Şerifeciğim aynı sahneler bizde de var..Yağız Efe nin izidnen gidiyor...Her akşam bir kere elini gözüme sokuyor anne uyuma diye..Dün burası cehennem gibiydi tabiri caizse , Yağız uyandı ane sıcak kalk kalk diye.Ezanla uyuduk...Oysa akşam on da uyutmuştum kafamı dinlemek için...Plan yaptığımızı anlıyorlar mı acaba ??
Gençlik bambaşka o yaşlarda bizde deli fişek gibiydik , öyle gençleri görünce benimd e çok hoşuma gider , hatta eşim aralarına oturu birde eşlik eder :)))
öpüyorum canım , keyifli bir gün Efe ve seninle olsun :)

annesiningülü dedi ki...

canım gönülden istemişsin canım :) neden olmasın ;)

Adsız dedi ki...

Allah gönlüne göre versin arkadaşım

otuzundansonra dedi ki...

Canım şarkı çok güzel ,parkta güzelse çocuklar vazgeçeiyorlar dır.

Şerife dedi ki...

neval :kesin bu cümleyi kullanacağım :)

Şerife dedi ki...

ÖZİ'NİN HOBİLERİ :yorgunluktan ölecek savaşcılarda farkında olan yok :)

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval :İlknur aynı duyguları paylaşmamız beni çok mutlu ediyor

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur :demi neden olmasın :)

Şerife dedi ki...

Nalan:aminnnnnnn inş. o günleri de yazarım

Şerife dedi ki...

otuzundansonra bende çok severim bu şarkıyı :)

İkiz Annesi dedi ki...

Çocuklarda hiç bitmeyen bir enerji söz konusu onları izlerken bizler yoruluyoruz :) Benim cadı bile bu sargılı ayağı ile ne yaramazlık yapsam planlarında aman iyi olsunlarda böyle olsunlar:))

Adsız dedi ki...

havaların değişkenliğinden bir süredir kızımı parka çıkaramıyorum.çok esiyor akşama hemen burun tıkanıyor ve rahatsızlanıyor.sen yinde dikkat et.iftardan sonra bendede aynı durum rehavet çöküyor elim kalkmıyor resmen...

neval dedi ki...

enlerimdesin,mimin var !

Ülkü dedi ki...

Görürsün inşaallah o günleri gülüm :) şarkıyıda çok severim senide :) büyüyor paşa herşeyin aynı kalmasını bekleme :)

büşra dedi ki...

evet ben de çok isterim bir enstrüman çalmasını oğlumun, ben gitar kursuna gitmiştim ona hamileyken müzik kulağı gelişmiştir belki de ha? :)

Uğur Böceği dedi ki...

Bloğunuz çok hoş... ALLAH gönlünüze göre versin.. Paşada paşa ama çok yakışıklı...

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi :berrak aklıma gelince çok kötü oluyorum inşallah geçmiştir acıları :(

Şerife dedi ki...

serap-asya:bizdede üşüyen titreyen ben kılına bile zarar gelmeyen efe yada hissetmiyor bilmiyorum :)

Şerife dedi ki...

neval gördüm yarın cevaplıyacağım çok teşekkür ederim

Şerife dedi ki...

Ülkü:bende şarkıyıda çok severim senide :) inş. hep birlikte görürüz o güzel günleri

Şerife dedi ki...

büşra :bence kesin ruhuna işlemiştir ve mutlaka bir gün ortaya çıkar

Şerife dedi ki...

Uğur Böceği: öncelikle hoş geldin vede beğenmene çok sevindim aynı görüşler karşılıklı bende senin sayfanı çok beğendim :)

Ebru dedi ki...

Evde yalnızım 3 gecedir İda köye gideli 2 ay olacak babası da gitti ve oğlumu çok özlemişken Efe'den söz edişini okurken ve tabi şarkı da çalıyorken dayanamadım:) Bir güzel ağladım.
Ah onlar hep bizimle olsunlar sağ salim sağlıklı olsunlar da biz herşeye razıyız değil mi canım?
Benim için de sarıl ve öp.

Şerife dedi ki...

bende senin bu yazını okuyunca çok duygulandım rabbim hiç bir anneyi evladından ayırmasın ne şarta olursa olsun akşam kocaman öpüceğim ikimiz için