Tatil bitti şimdi iş zamanı

İki gün önce aksaklıklarla dolu bir gece yarısı geldik evimize geldiğimde şükürler olsun kaç kere dedim hatırlamıyorum çünkü keyifle başladığımız dönüş yolunda önce lastiğimiz patladı sonrada  otoban felç durumdaydı adım adım ilerledik desem abartmış olmam
Tatil bitti şimdi iş yerindeyim yoğun günler beni bekliyor ama öylesine pozitif enerji yüklemişim ki kendime  hiç gözümü korkutmuyor evraklar

Tatilin ilk yarısını İzmir de geçirdik en son bıraktığım gibiydi İzmir 2 yılda hiçbir değişiklik olmamış bol bol gezdik  ilk gittiğimiz  yer aslında teleferik olacaktı fakat 2 yıl geçmesine rağmen hala tadilattaydı onun yerine  halka açık müze olarak sunulan ,eski yıllara ait tamamen amerikan teknolojisi ile donatılmış bir savaş gemisi..Efenin çok ilgisini çekti hiç sıkılmadı benim aksine ben sanırım 10 dakika daha gezsem bayılırdım eşime ilk molada ben devan etmeyeyim siz gidin beklerim dedim ama olmaz bir daha gezemesin belki dedi daracık yerler küçük yataklar savaşın soğuk yüzü gibiydi


                                                     efece ismi havaş gemisi :)

Gemi gezisi sonrası aylardır olsa da yesem dediğim kumru yemeye gittik özlemişim tadını doya doya yedik  
İlk göz ağrımızı ziyaret ettik öyle duygulandım ki karşımda görünce ağlamamak için kendimi zor tuttum şükürler olsun kimse tutmamış hala benim bıraktığım gibiydi galiba pencerede perde görsem dayanamazdım

Paşa abisini çok sevdi her gittiğimiz yere götürdü birde adını söyleye bilse daha güzel olacaktı J amcasının oğlunun ismi Muttalip ama oğlum hep küçük abi dedi çünkü Muttalibinde bir abisi var onun ismide Yusuf sıkıştığı zamanda ikisinide Yusuf abi dedi



İzmir’e gidip denize girmemek olmaz yunan adalarına yakın Küçükbahçe köyünde masmavi bir sahil bizi karşıladı ıssız sakin bir sahildi kimsecikler yoktu Pazar gününe rağmen sanırım daha keşfedilmemiş doyasıya girdik denize bence İzmirde ki en eğlenceli gündü J



22 yorum:

Nil dedi ki...

KUMRUYU BEN DE ÖZLEDİM. TATİLİN KÖTÜSÜ OLMAZ.
DENİZE GİRECEKSEM BÖYLE SAKİN OLMALI. ŞANSLIYMIŞSINIZ BÖYLE BİR KUMSAL BULDUĞUNUZ İÇİN.
HOŞGELDİNİZ

annesiningülü dedi ki...

canım sizde hoşgelmişsiniz :) son badire hariç gayet güzeldi anlaşılan.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hoşgeldin Şerifecim...

Şerife dedi ki...

Küçük Mucizem:umarım yaz bitmeden sende sakin bir yer bulursun :)

Şerife dedi ki...

bahar:sende hoş geldin :) seninde dediğin gibi sonu hariç güzelbir tatildi

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala):HOŞ BULDUK TEKRAR YORUMLARINIZI GÖRMEK ÇOK GÜZEL

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

Hoşgeldin. Ne güzel dinlenmişsin. Ama ikinci yarısını yazmamışsın tatilin

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin , keyifli bir tatil olmuş.Her ne kadar dönüş sıkıntılı da olsa tatilinin güzelliğini gölgeleyemez bence...

Şerife dedi ki...

BIRAKTIĞIM İZLER :ikinci yarıyı yazmaya vakit kalmadı ama rotamız Nevşehirdi

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval :teşekkür ederim ilknur aynen öyle gölgeleyemedi hala gözlerimin içi gülüyor

Ülkü dedi ki...

Hoşgeldin evine arkadaşım :) sensiz 1 haftayı daha çekemeyeceğimden bende yoktum malum :))

Şerife dedi ki...

benim düşünceli arkadaşım bende uzatmayayım Ülkü özlerdedim tadında bıraktım 17 günle sınırladım tatili :)

Ülkü dedi ki...

Üf bide gün sayısı belirtiyo benim kadar düşünceli olaydın ne vardı :)))) biz 1 hafta yapak ühhüüü ayıp ya 17 diyo :))

Şerife dedi ki...

ama benim bitti hepisi elimden uçtu gitti senin kullanacağın bir haftan daha var ben iş yerinde ülkü ne zaman yazacak diye beklerken sen tatilde olacaksın

Ülkü dedi ki...

Aman tatile çıksam ne olacak eşim şu an izinli yani o 15 gün ben 1 hafta kullanmış olduk neyse hayırlısı bakalım :)

Şerife dedi ki...

bu sene bizde de eşim 2 hafta ve ben 1 hafta yaparım diyordum şans yüzüme güldü senden artık buseyle bişeyler yaparsın

durme durme dedi ki...

Hoşgeldiniz, umarım tatiliniz iyi geçmiştir...

Şerife dedi ki...

durme durme:hoş bulduk çok teşekkür ederim güzel temennin için çok güzel geçti

Reyhani dedi ki...

canım benimm hep pozitif enerji yüklen :D hehe sana da bu yakışır zatennnn heheh

neval dedi ki...

mayoyla girdin demi?
yakaladım seni:))

Şerife dedi ki...

Reyhani : teşekkür ederim :)))))))))))

Şerife dedi ki...

neval :yok canım girmedim mayoyla ama başım açıktı çünkü kimsecikler yoktu