Kendimi gördüğüme sevindim

Hani demiştim ya Güneşe doymak istiyorum bedenim kadar içimi de ısıtsın sıcaklığı diye ısıttı hem de kemiklerime işledi.saçlarım ıslandı dalgalar üstüme üstüme geldi de tüm coşkusuyla bir adım bile kaçmadım her gelişi içimden bir şeyleri alıp götürdü tek tek yok oldular zevkle izledim benden giden kötü şeyleri tenimde tuzlandı  rüzgarda saçlarım uçuştu darma dağın oldu hiç aldırmadım herkesler uyurken oğlumla koştuk rüzgarı arkamıza alarak arada denize girdik denizin soğukluğundan üpererek ama korkmadan  şarkılar söyledim avaz avaz kim ne der korkusu olmadan telefonuma hiç bakmadım kim aramış hiç merak etmedim .
Hayatımda beni yoran düşüncelere , hırslara, dünya telaşına mola verdim o gün hiç birini düşünmedim.
Efeye baktıça kendi kendime güldüm geçmişe güldüm 8 yıl öncesine güldüm
Güllüye baktıça içim cız etti öyle mutluydu ki farkında bile değildi bakışlarımın fark etmemesine sevindim 
Dansettik, kumların üzerine uzandık, yedik, içtik saatlerce etrafımda hep mutlu yüzlerden oluşan ufacık tanıdık bir topluluk.
Bir çok seyi aynı anda düşündüm hem geçmişi hem de geleceği gün batımını izledim Urlada içim burkuldu o an anladım tüm güzelliğin sonuna geldiğimi sonra içimde bir filiz belirdi kim bilir dedim bir sonra ki gün daha güzel bir gün batımı olabilir J
Dilerim tatildeyken hissettiğim mutluluk yakamı hiç bırakmaz hep benimle olur mutlu olmaya kendimi mutlu görmeye çok ihtiyacım varmış

18 yorum:

Nil dedi ki...

sen istemedikçe yakandan düşmez mutluluk.

zeynep dedi ki...

Hoş geldin canım, belli ki tatilin çok güzel geçmiş enerjin hiç bitmesin..Sevgiler..

Şerife dedi ki...

Küçük Mucizem :haklısın hemde çoook hep böyle kalmak istiyorum

Şerife dedi ki...

zeynep : hoş bulduk :)bendende sana sevgiler

tülay dedi ki...

mutlu olmana çok sevindim canım dostum.mutluluk yakana yapışsın hiç bırakmasın seni

Şerife dedi ki...

tülaycım çok teşşekkür ederim ilk uygun olduğum anda seni aramak istiyordum sen benden önce davrandın kalplerimiz karşı karşıyaymış

Ülkü dedi ki...

Canım bu senin elinde hep dedim sana ya güzel düşün güzel olsun :) ohhh sefan olsun ne güzel geçmiş ne güzel anlatmışsın sevindim adına hep mutlu ol :)

Şerife dedi ki...

bazen insan istesede yapamıyor mutlu olmak için çaba harcamadım bu sefer o beni buldu :)

annesiningülü dedi ki...

hep böyle kal canım :)

Şerife dedi ki...

bahar teşekkür ederim hep birlikte mutlu kalalım üzmesin kimseler bizi

noblesse dedi ki...

hep tatilde ki gibi mutlu ol..

Şerife dedi ki...

inşallah

Reyhani dedi ki...

Canım benimmmm o bahsettiğin muhteşem tılsımm senin paçalarına yapışsın da bırakmasın emi? sen hayata olumlu açı çiz her daimmm bak o zaman hayat sana olumsuz yüzünü göstreme düşüncesine bile korkacak inan bana :D Çook mutlu oldummm seni böyle görmek ve hissetmekten canımmm :D ehehe muckkk kocamanından

neval dedi ki...

tatilde mutluluğa ulaşmak kolay, asıl sorun devam ettirebilmekte
umarım başarırız

Şerife dedi ki...

Reyhani: kocamanındannnnnnnnn bir sevgide ben sana nasıl mutlu ettin beni bilemezsin :)

Şerife dedi ki...

neval : dilerim uzun sürer mutluluğum çünkü ihtiyacım var

BÜTÜ dedi ki...

Ne güzel yazmissin,okurken senin adina mutlu oldum,hep böyle mutlu ol insallah

Şerife dedi ki...

inşallah hep birlikte mutlu olalım