son viraj


Öncelikle umduğum kadar güzel bir tatil olmasını diliyorum
Güneşe doymak istiyorum bedenim kadar içimi de ısıtsın sıcaklığı
Araba kullanmak istiyorum camlarını açmak rüzgarla müziğin dans etmesini istiyorum
Bisiklete binmek istiyorum en dik yamaçlara çıkmak keskin virajlardan dönmek istiyorum
Sevdiğim özlediğim herkesi ziyaret etmek istiyorum
Paşamla denize girmek istiyorum suda doyasıya oyunlar oynamak istiyorum 
Kumdan kale yapmak istiyorum sahilde koşmakta
Az yemek yemek,az uyumak istiyorum
Nefesim kesilene kadar konuşmak istiyorum hiç susmak istemiyorum
Sıradan rutin bir anım bile geçsin istemiyorum her andan keyif almak istiyorum
Evde vakit geçirmek istemiyorum
Aynı sahilde hem güneşin doğuşunu hem batışını izlemek istiyorum
Bir akşam üstü çok merak ettiğim ama bir türlü gidemediğim ortaköye gitmek istiyorum
Bol bol resim çekmek istiyorum

                              Kuşlara yem atmak istiyorum


                        sevgi yumağı olmak istiyorum
                                                            

 
 Kalbimde ki kırgınlıkları kızgınlıkları silip atmak istiyorum
       İçimdeki karamsar beni benden kurtarmak istiyorum

53 yorum:

annesiningülü dedi ki...

güzel tatiller diliyorum :D

Şerife dedi ki...

teşekkür ederim :) çok heycanlıyım çok

İlknur dedi ki...

Gönlünüzce bir tatil geçirin inşallah :) Darısı başıma ;)

Şerife dedi ki...

bugün günlerden cuma duların kabul olduğu günlerin en güzeli senin için dua edeceğim gönlünce bir tatil olur inşallah

BuRCu dedi ki...

İyi ve bol eğlenceli tatiller :)

Şerife dedi ki...

umarım güzel bir tatil olur teşekkür ederim

Ülkü dedi ki...

Şerifemmmm çok güzel bir tatil geçirsin İS-Tİ-YO-RUM o kadar :)

Şerife dedi ki...

ayyyyyyyyy çoooooooooooook TE-ŞEK-KÜR ederim neden se bugün içim kıpır kıpır

Ülkü dedi ki...

E heralde olcek :) benim içim kıpraşcak değildi di mi :)

Şerife dedi ki...

demi :)))

Adsız dedi ki...

iyi tatiller canım:)Eslemce

Nil dedi ki...

gönlünce bir tatil geçirirsin inşallah

Şerife dedi ki...

Hatice çok teşekkür ederim :)

Şerife dedi ki...

Küçük Mucizem: umarım gönlümce olur :)

nohut oda dedi ki...

aman ortakoyde bır halt ok bende o merakla gıttım bırsey bulamadım:)
dıledıklerını gerceklestırmenı dılıyorum bende..

Şerife dedi ki...

bak şimdi hevesim kaçtı :) ama ne bileyim görmediğim için hep gözümde büyüttüm bugüne kadar gidemde görem gitmedim demiyeyim

noblesse dedi ki...

aklından geçirdiklerini inşallah yaparsın, iyi tatiller..

Unknown dedi ki...

nasıl istiyorsan iki katını yaşa inşallah:)güzel tatiller

Şerife dedi ki...

noblesse :inşallah dilediğim gibi olur

Şerife dedi ki...

birgül çok teşekkür ederim ben dönmeye umarım annende eskisindende sağlıklı olur

Krnc dedi ki...

ama çok şey istemişsin demek istiyorum:))))
Umarım her istediğinizi gerçekleştirebilecek bir tatil geçirirsiniz,ben de bunu istiyorum:)
iyi tatiller..

Şerife dedi ki...

çok teşekkürler ama istemek hakkım değilmi 2 yıldır tatil yapamıyordum :)

Ülkü dedi ki...

Tatil bizim hakkımızzzz karınça bilmez o atom ya :)

Şerife dedi ki...

tabiki hakkımız istiyorum o maddeleri istemekte hakkım demi yahu aynı dilekleri arkadaşım içinde istiyorum hatta tüm çalışanlar için

Ülkü dedi ki...

İvit hakkın iste :) arkadaşın içinde çok iste hemide :)) umarım herkes dilediğince bir tatil geçirir :)

Şerife dedi ki...

umarım ülkü umarım bugün bana akşam olmaz artık senin gibi yarım gün çalışamıyorum :)

otuzundansonra dedi ki...

Herşey gönlünce olsun.

Adsız dedi ki...

Bunları ben de istiyorum:))
Ama en çok da şuan sizin tüm bunları yapmanızı bol enerjiyle dönmenizi

Nehirida
Ebru

Adsız dedi ki...

bütün dileklerin gerçekleşsin inşallah iyi ve mutlu tatiller...

İkiz Annesi dedi ki...

Tatlımmm ben de sana tüm isteklerini gerçekleştirebileceğin güzel bir tatil diliyorum:)
Herşey gönlünce olsun inşallah:)

ASLI dedi ki...

Ben de bunlari istiyorum.I$te aynen bunlari..

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

iyi tatiller bol bol eğlenceler

Reyhani dedi ki...

canım benimmmm,,,istediklerini fazla fazlaaaa en fazlasından yaşaman dileğimleee..ve bunları her zaman yaşaman ve hep mutlu olman dileğimle...kocamanından sevgilerimi yolluyorum sanaaa :DBol boll keyfini çıkarrr...Küçücük bir olumsuzluk dahi kalmasın aklında sil gerilerde kalsınnn

Deniz dedi ki...

Merhaba, mutluluğunuz daim olsun:)
www.LensMarket.Com

yasamak guzeldir mi dedi ki...

amın amın..ınsallah..ALLAHU TEALA ELINE VERSIN DEVAMINI OMUR BOYU GETIRSIN..DARISINI DA BASIMIZA VERSIN TABI:)))))

BÜTÜ dedi ki...

Ne güzel yazmissin,istedigin gibi, gönlüne göre bir tatil gecirirsin insallah,gelincede anlatirsin bize artik;)

Adsız dedi ki...

Huzur, mutluluk dolu, yazdıklarının hepsini yaşayabileceğin bir tatil diliyorum :)

büşra dedi ki...

Gönlüne göre bir tatil geçir inşallah, ufukta bize tatil gözükmüyor, bizim için de bakıver sağa sola :)

durme durme dedi ki...

İyi tatiller diliyorum, umarım tüm isteklerinizi gerçekleştirirsiniz.

Unknown dedi ki...

iyi tatiller arkadaşım ,inşallah herşey gönlünce olur..

Şerife dedi ki...

otuzundansonra :dönüşte okumak kısmet oldu çok teşekkür ederim

Şerife dedi ki...

serap-asya :gerçekleşti hemde bir bir :)

Şerife dedi ki...

Ebru: dilerim sanada kısmet olur arkadaşım olurda bol bol resim çekersin

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi : aylin çok teşekkür ederim yorumunu görünce çok mutlu oldum

Şerife dedi ki...

AsLI sanırım şimdi tatilde olmalısın umarım ada iyileşmiştir :)

Şerife dedi ki...

BIRAKTIĞIM İZLER sanada gönülden teşekkür ediyorum :)

Şerife dedi ki...

Reyhani:tüm içtenliliğin sevecenliğin için kocamannnnnnnn teşekkürler

Şerife dedi ki...

Deniz :hoş geldin teşekkür ederim

Şerife dedi ki...

yasamak guzeldir mi :şükürler olsun rabbim hep yüzümü güldürdü umarım yaşadıklarımındanda güzel bir tatil yaşarsın

Şerife dedi ki...

BÜTÜ:dileğin gerçekleşti yazdıklarımdan da güzel süprizlerle dolu bir tatil oldu

Şerife dedi ki...

büşra:baktım bakmazmıyım her yer cıvıl cıvıl dünya hali belli olur belki sende süpriz bir şekilde çıkıverirsin tatile

Şerife dedi ki...

durme durme :hoş geldin sefalar getirdin çok teşekkür ederim

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval :İlknur darısı başına :) çooook teşekkür ederim