sarısu ve biz

Bu yaz benim yazım oldu.Gönlümce  gezdim gezmeye de devam ediyorum.Hafta sonu ailecek sarısuya kaçtık.Sarısu Kandıra’ya 8 km uzaklıktaki Babaköy sınırları içinde Sarısu Deresinin Karadeniz’le birleştiği yerde kurulmuştur. Ağaçlar arasında süzülerek  ulaşılıyor sahile ilk defa gittiğimiz için bir an kavuşamıyacağız sandık J Sarısu, 1 km uzunluğundaki kumsalı ve masmavi deniziyle gerek günübirlik tatilciler, gerekse doğa ile baş başa kalmak isteyen tatilciler için ideal bir belde
Akşama kadar sudan çıkmadım efe paşada ilk defa denizde bu kadar uzun süre kaldı hatta simidini çıkarıp babası gözetiminde yüzmeye çalıştı.Deve güreşi bile yaptık. J
Pazartesi günü işe gitmek bir işkenceydi yorgunluktan ölüyordun ben saatler geçsin dedikçe uzadı gitti hatta 19:00 olan çıkış saatim işler nedeniyle 19:45 oldu 
                üstünü değiştirmeye fırsat vermeden denize dalan kuzu benim kuzum
                                         denize doyamayan kuzu
                                                              annelerin bitanesi canım annem



                           

12 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ooh ne kadar güzel...sefan olsun :)
ve her sene devamı olsun senin için :)
sağlıkla...

Şerife dedi ki...

aynur hanım çoooook teşekkür ederim güzel dileklerin için hep birlikte diyorum :)

Ülkü dedi ki...

Aaa yeter yahu bu kadarda olmaz gıcıkmısın sen :))) nispet di mi bu bana hemide :P şaka bir yana sefan olsun gülüm çok sevindim adına :)bu arada merve nerede kız :))

Şerife dedi ki...

toprakta merve yazıyor :)

Ülkü dedi ki...

Not düşeydin barim gölgede kalmış birazı :)) görmedim valla :)

Şerife dedi ki...

sayende not düşmüş oldum :)

pınar dedi ki...

darısı gidemeyenlern başına:)

Ülkü dedi ki...

Evet arada böyle işlere yarıyorum :))

Şerife dedi ki...

domatessuyu :aminnnnnnnnnnnn :)

Ülkü dedi ki...

Aminnnnnnnnn evet :)

Unknown dedi ki...

Yarasın arkdaşım yarasın.Bu yaz senin yazın olsun hatta :))
Vay Efe vay , giyinmeye bile sabrı yok :))

Şerife dedi ki...

hepmizin yazı olsun sende eminim İzmirde çok güzel günler yaşacaksındır