bir of çeksem

Şuan moralim öyle bozuk öyle canım sıkkın ki neşemi kimse yerine getiremez.2 gündür işe gitmek benim için işkenceden öte bişey değil paşamı gözü yaşlı anneanesine bırakıyorum benden ayrılmak istemiyor sarılıyor sımsıkı ne olur anne sen gitme diyor ama çaresizce anneanesine bırakıyorum.
Az önce teyzesine annemi ara demiş nasıl ağlıyor telefonda anne ne olur gel seni çok özledim diyor ne desem ikna olmadı akşam oyuncak alayım diyorum istemem diyor hafta sonu gemiye bindirecek baban diyorum hayır diyor
dayanamadım bende ağladım ama ona belli etmeden bende yanında olmayı çoooook istiyorum paşam o günlerde gelecek bekle bitanem
aslında yaşananların sebebini biliyorum 2 hafta hep beraberdik her an her dakika olduğumuzdan daha yakın daha sevgi yumağıydık şimdi ayrılık koyuyor bize en çokta paşama
ben böyle sabahtan akşamı edemezken acaba evlat acısı çekenler nasıl sabrediyor  rabbim kimseyi evladı ile denemesin sınamasın çoook zor
çok üzgünüm

8 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çalışan annelerin en en en zorlandığı konu bu değil mi Şerifecim
Allah (c.c) yardımcın olsun

ve evlat acısı çeken anneler :((
düşünmesi bile nasıl can yakıcı, iç acıtıcı
Rabbim sabırlar versin onlara da

Ülkü dedi ki...

Amin canım..bizde aynı şeyi yaşadık beraber vakit geçirince arkasından böyle oluyor..ama mecburuz ne yapalım..

muko dedi ki...

canım alışacaktır oda,kimse kolay bırakmıyor ama mecburiyetler işte

rabbimm o anelereeee sabır versinn dayanma gücü versin düşüncesi bilee çokk kötüüü

annesiningülü dedi ki...

allah kimseye göstermesin evlat acısı canım.
sebebi belli tatil sonrası o kadar normalki. Bizde onlardan ayrı kalmak istemiyoruz :(

noblesse dedi ki...

Allah birbirinizden hiç ayırmasın sizi, ama işe gitmek ve çalışmak zorundayız başka yolu yok..

neval dedi ki...

Rabbim kimseye çekemeyeceği dert vermesin sevgili şerife.sabır:(

TALA (BIRAKTIĞIM İZLER) dedi ki...

O günler geldi aklıma, ağlaya ağlaya giderdim işe.
Amaa 9 yaşından sonra "anne niye erken geldin daha benim dizim bitmemişti" falan demeye başladı. Biraz sabır
Allah yardımcın olsun.

otuzundansonra dedi ki...

Calışan anne olmak çok zor galiba,Allah yardımcın olsun bitanem.