Son durak Nevşehirdi

Geçen hafta tatilimizin ilk yarısının İzmir'de geçtiğinden bahsetmiştim kalan kısmı ise Nevşehir'de devam etti hiç aklımızda olmayan bir anda çıkan bir tatil oldu iyi ki de olmuş.Ailemin 22 yıl önce yaşadığı ve benimde doğduğum evi ziyaret ettim.En son 15 yıl önce gitmiştim.Onca zaman geçmesine rağmen insan ister istemez bir yakınlık duyuyor herkese herşeye yabancılık çekmiyor 
Farklılıkları yok mu çoook benim yaşantımla hiç alakası yok başka bir dünya gibi araba sesi yok, sürekli markete gitme telaşı yok herkes az çok kendi ekiyor meyvesini sebzesini domatesinde biberinde kayısının da tadı damağımda kaldı :)
Hep merak ettiğim tuz gölünü de gördüm uçsuz bucaksız bembeyaz bir güzellik yorulabildiğince gidiyorsun uzaklara efe tuzları kar sandı J çok eğlendi terliklerini giydirmek istesem de giymedi sonunda büyük sözü dinlemediği için küçük yaraları oldu ayaklarında ama hiç aldırmadı
Ömrümde geçirdiğim en güzel en eğlenceli yaz tatiliydi :)
Eskiden burada yaşarmış ailem ama herkes başka yerlere göç etmiş şuan yaşayan kimseye yok harabeye dönmüş 
sokağın ismi babamların soyismi çok ilgincime gitmişti ilk gördüğümde
Efeye kalsa arabamızı  anında satar ve traktör alır bayıldı :)

                                                       mutluluk
                                         En büyük mutluluk
                                              Gelecek güzel günleri gördük
                                      Beyazlar içinde bir melek kardeşim

16 yorum:

Unknown dedi ki...

nasılda güzel ev öyle bne çok severim köy evlerini.sizinkiler niye gitmiyr ki ogüzelim eve?
ne güzel resimler öyle tuz gölüde harikaymış görmek isterdim bende:)o nedenle benim yerimede gez olur mu?:)

muko dedi ki...

ne güzel fotoğraflarrrrr bende görmek istedim şimdi tuz gölünü napsakki acaba:)

sevgielrrrr

Şerife dedi ki...

birgül öncelikle teşekkür ederim dilerim en kısa zamanda sende gezersin tuz gölünü

Şerife dedi ki...

muko : hemen git derim rabbimin gücünü kudretini o kadar iyi anlıyor ki insan kelimelerle ifade edemiyorum

Ülkü dedi ki...

Oy mutluluk fışkırdı oradan buraya :))) maaşallah :) bende gitmiştim efem tuz gölüde süperdi :)

Şerife dedi ki...

gerçekten tek kelimeyle süperdi :) mutluluğum fıkıştırsı hiç geçmez inşallah

jasmine,cherry,black dedi ki...

Ne guzel bir tatil yapmissin darisi benim de basima ins.
http://modabulmacasi.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Nevşehir ayrı bir cennet...ürgüp de doğa harikası..
Çok güzel bir tatil olmuş .İzmir sonrası nevşehir kebab üstüne yenen künefe ye benzemiş :))
sokağın adına alışmışsındır umarım.Ne güzel koskocaman bir sokak da duran bir isim ve isim size ait..Ölümsüzlük bu olsa gerek..
Bol keyifler dilerim :))

noblesse dedi ki...

çok severim taş evleri... yaptırmaya kalksak ödemeye yetişemeyiz, doğduğun yerleri uzunca bir aradan sonra görmen ne iyi olmuş.

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

inanmıyoruuuuum şerifeeee nerden buldunuz tuz gölünün uzun kısımlarını :) tevafuk ki biz de nevşehirdeydik yakın zamanda.ve tevafuktur ki tuz gölünü görelim diye aksaraydan gittik. ama bulamadık böle geniş tuz alanlarıı :( her gidende görüyordum uçsuz bucaksız beyazlıklar.bizim gördüğümüz yerler çok kısaydı :( böhü böhüü

nohut oda dedi ki...

bende cok istiyorum nevsehırı gormeyı eylulde ınsallah..

Şerife dedi ki...

moda bulmacasi:öncelikle hoşgeldin :)darısı başına olması için kocaman bir inşallah diyorum :)

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval :ilknur çok şükür keyfimde moralimde yerinde

Şerife dedi ki...

noblesse :çok ara vermiştim umarım bir sonrakinin arası bu kadar uzun olmaz :)

Şerife dedi ki...

güzel şeyler dükkanı :aslında aramak için özel çaba sarf etmedik hemen yolumuzun üzerindeydi demek ki size kısmet değilmiş dilerim en kısa zamanda görebilirsiniz

Şerife dedi ki...

nohut oda :eylülde resimleri bekliyorum o zaman