Neşeli pazarlar

Tüm kalabalığa ve havanın 40 derecelere varan sıcaklığına yeni tanışmalara rağmen eğlenceli neşeli bir pazar gününü daha geride bıraktım.Bu sefer rotamız Heybeli adaydı itiraf ediyorum yanlış bir seçimmiş rahat rahat bisiklete bineriz demiştik bir önce gittiğimizi baza alarak ama son gittiğimizde sonbahar olduğunu şimdi yaz olduğunu hesaba katmamıştık bisiklete binmek her zaman heyecan vermiştir ama bu sefer insanlara çarpıcağım korkusundan heyecanım 2 kattı
Adada çocuklar duymasında ki orçunu gördük arkadaşlarıyla birlikte yanımızdaydı ben benzettim aaa ne kadar benziyor diye eşim benzemiyor ta kendisi dedi küçük bey suratını astı ve sorduğumuz tek kelimeye cevap vermedi :) şöhret böyle bişey sanırsam bi şey demedik canım sadece sen Orçun musun dedik !! resmini çekmesem çatlardım uzaktanda olsa çektim :)

Efe yine çok mutluydu ilk defa ailecek bisiklete bindik vede adalara Efe ile ilk gidişimizde ne diyeyin en kötü günümüz böyle olsun 

                                                 HAYATIMIN ANLAMLARI

                                                                     SÜPER ÜÇLÜ
 

                                   VAR MI BU KADAR ÇOK ANLAŞAN BABA OĞUL
                                            ADANIN EN GÜZELİ

                                                ANLAŞTIKLARI NADİR ANLAR :)


                                                           GÜN SONU ZİYAFET

14 yorum:

Ülkü dedi ki...

Oh sefanız olsun insan der adalara gitcez diye bende hiç gitmedim belkim sayende giderdim hıhhh :( güzel olurdu yani :)

Şerife dedi ki...

bugün aynı şeyi söyleyen 4. kişisin bilseydim gitmediğini davet etmezmiydim :)

Ülkü dedi ki...

Bilmedende etseydin bir yere 2 defa gidilmiyormu :)))

Şerife dedi ki...

bak şimdi utandım :)zaten bende 1 aylığına gezme tozma işlerini bıraktım malum ramazan azıcıkta evimde oturayım :)

Adsız dedi ki...

Orçunmuş he:):)
Neyse canım ,keyfiniz neşeniz daim olsun bol olsun.selamlar.
ESLEMCE

Ülkü dedi ki...

Ah canım zahmet olucek :)

Adsız dedi ki...

Ne kadar güzel bir gün geçirmişsiniz.Mutluluğunuz daim olsun İnşallah :)

noblesse dedi ki...

ne güzel bir gün geçirmişsiniz, mutluluğunuz daim olsun.

Unknown dedi ki...

Süper yapmışsınız.heybeli adadaki mesire yerini çok beğenmiştim ben.Mayıs gibi gittiğimde çok kalabalık değildi...
Hem yazın en civcivli zamanı hemde haftaya ramazan geliyor diye kalabalık artmıştır arkadaşım...Yine de keyifli bir pazar olmuş.Yüzler çok güzel görünüyordu.Mutlu ve huzurlu :))
Anlaşılan küçük Orçun şöhreti kaldıramamış..Ne de olsa çocuk , şımarması da normal galiba :)))

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim şükür yorum yazabiliyorum.nezamandır sayfana yorum yazamıyorum.blogumda bir kaçkez ismini vererek sorun olduğunu anlattım ama sanırım okumadın.benim gibi çok kişide aynı sorun var.yorumlarında azalma olduysa yorum ayarlarını pop-up olarak deiştir.o zaman sorun tamamen kalkıyor.öpüyorum seni.sevgiler.

Şerife dedi ki...

sevdacım verdiğin bilgi için teşekkür ederim hemen ayarladım :)

♥●• İzdihër •●♥ dedi ki...

Masha' Allah .I am sure you have had great time over there . Lovely pics and amazing place.

mutfagabuyrun dedi ki...

canım düzelttiğine sevindim.artık rahat yazarım.hayırlı cumalar.

Şerife dedi ki...

hayırlı cumalar :)