Abrazame muy fuerte (seni daima seveceğim)


Yıllar su misali akıp geçiyor  Marc Anthony dinlemeyi yıllar geçmiş az önce dinledim şarkısını  sanki yıllar durdu sesini duyduğumda 8 yıl öncesine gittim aşkımla ilk yıllarımıza gerçi o dönemde sesi çok kadifemsi dediğim için kendisini dinlemem yasaklanmıştı ama ben söylediği her şarkıda aşkımla ikimizi hayal ederdim bugünleri hayal ederdim bilirdim ki bugünler gelecek bilirdim ki sevgimiz hep büyüyecek işte tam o dönemlerde  Juan Gabrielin Abrazame muy fuerte şarkısına bayılırdım bugün gördüm ki aynı şarkıyı Marc Anthony söylemiş lezzeti elbette ilk söyleyen gibi değil ama paylaşmak istedim aşkım hani derlerya  aşkın ömrü 3 yıl diye değil 3 yıl 3 bin yıl geçse seni hala ilk gün ki heyecanımla seveceğim

           



21 yorum:

Adsız dedi ki...

AYY AYYA AYYY ŞERİFECİM..BU NE AŞK..MAŞALLAHHH SUBHANALLAHHHHHH..RABBİM BİR YASTIKTA KOCATSIN..EVLATLARINIZIN DÜĞÜNLERİNİ VE TORUNLARINIDA GÖSTERSİN İNŞALLAHH..CANIM ARKADAŞIM:)))))))))))

ZEYNEP-MARIFET ELLERIMIZDE

Ebru dedi ki...

Maşallahh mutluluğunuz daim olsun:) Romantizminiz hiççç bitmesin.

ASLI dedi ki...

ne güzel bir A$k böyle...Ma$allah
hic tükenmesin bu heyecanlarin

yasamak guzeldir mi dedi ki...

ay sesı kadife dedıgın ıcın yasaklandı ha:)) imrenmekle beraber bayagı guldum...benım bır tanısıgımda esı yenı cıkan bı album ısteyınce sarkıcıyı kıskanıp kendısı soylryıp cd yapmıstı..ask bole bısı demekkı:))))

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

allahım mutluluğunuzu daim etsin aşkınız ilk günkü gibi taze kalsın inşallah şerifecim..

İkiz Annesi dedi ki...

Ben bayılırım bu adama çok sağol canım akşam akşam iyi geldi:))
Sevginiz bir ömür artarak sürsün canım:)

Unknown dedi ki...

var mı böyle bir sevda sorarım herkese...maşallah maşallah..

Şerife dedi ki...

zeynepcim inşallah canım inşallah :)))))))))

Şerife dedi ki...

ebru güzel sözlerine kocaman bir aminnnnnnn diyorum

Şerife dedi ki...

Aslı rabbimden tel dileğim bizi nazarlardan kötü gözlerden korusun aslında tüm sevenleri yoksa diğer yarın olmadan nefes almanın ne önemi var

Şerife dedi ki...

yasamak guzeldir mi : arkadaşının eşi baya bir kıskançmış benim ki dinlemeyeceksin deyip kestirip attı :) düşünüyorum da kıskanılmakta çok güzel abartılmadığı sürece

Şerife dedi ki...

Serap ilk yorumuna baya güldüm :))) atık eskisi kadifemsi bulmadığım için sorun olmaz sanırım :)

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi :Aylin bak bir ortak yanımız daha çıktı :)

Şerife dedi ki...

öz'üm: teşşekür ederim teşekkür ederim çok utandırdın beni :)

Reyhani dedi ki...

Allahım sizi nazarlardan korusunn vee her anınız böyle guzel sevgi saygı sadakat dolu gecsin canımm bnm herşeyın en guzelının senı bulması dşleyımle guzel yuregının yansımalarıyla karsılas hep :D:D:D:D

Nil dedi ki...

Aşkınız hiç bitmesin. bizim aşk biteli epey oldu sanırım. arada depreşir oldu sadece. ömrünüz aşk dolu olsun canım

Şerife dedi ki...

Reyhancım aynı temenniler benden sana gitsin :)

Şerife dedi ki...

Küçük Mucizem :aminnnnnnnn :) aşk her yerde ve ummadığın anda canlanıyor emin ol

elif-kayra dedi ki...

allah mutluluğunuzu bozmasın hiç.

Şerife dedi ki...

amin elif