ŞIKIR ŞIKIR

Bu haftanın benim için şarkısı hatta bu ayın Gülben Ergen ve Mustafa Sandal düeti  adı gibi şıkır şıkır bir şarkı

Dünden bugüne kaç kere dinledim bilmiyorum hala sıkılmadım
Akşam iş çıkışı aşkım arabada her zamanki gibi beni bekliyordu bir baktım son ses thalia dinliyor kahkayı patlattım sırf benim için thalia dinlemesi hemde onun tarzını sevmemesine rağmen zevkle dinlemesi beni çooook mutlu etti sonra şarkı bitince bekle buda senin için dedi facebookta paylaşmıştım şıkır şıkırı görünce hemen indirmiş Kısaca bu aralar neşeme diyecek yok rabbim eksik etmesin kimseden neşeyi,huzuru





14 yorum:

Reyhani dedi ki...

Ay ay ay Allah bozmasınn canımm :))nazarlardan sakınsın...biz de sizin gibi oluruz hep inşallah :D

Ülkü dedi ki...

Aminnnnnnnnn :) hoşgeldin bea seninle blog alemi daha güzel oluyor canımcım :)

Şerife dedi ki...

Reyhani: kocaman amin diyorum :) inşallah sende sevdiğinle en az benim kadar mutlu olursun

Şerife dedi ki...

ülkü ciddi ciddi çok özledim sizi anladım ki kısacık sürede çok yer kaplamış hayatımda blog

Ülkü dedi ki...

Evet öyle canımcım doğum gününü bilem takvimime not almıştım düşün yani :)bizde seni çok özledik :)

Şerife dedi ki...

çok mutlu ettin o gün beni aynı şekilde bende seni not etmiştim ama 2 haziranda hala bilgisayarımda internet yoktu şükürler olsun kavuştum internetsiz bilsiyar çok sıkıcı malesef evimdede olamdığı için blogunu ziyaret edemedim
ara ara olanlardan giriyordum iş yerinde o gün şansıma herkes masasındaydı :(

Ülkü dedi ki...

Aman be anacım hiç önemi yok ben biliyordum ki aklında olduğumu :) hep mutlu ol :)

Şerife dedi ki...

sevindim o zaman kalplerimiz karşı karşıyaymış :)

Adsız dedi ki...

şerifecim aminnnn canım neşen mutluluğun daim olsun güzelim...

Şerife dedi ki...

amin serap hep birlikte

ASLI dedi ki...

amin..saglik ve huzurumuz eksik olmasin.

İkiz Annesi dedi ki...

Canımmmm huzurun,aşkın daim olsun 41 kere maşallah:)

Şerife dedi ki...

aslı amin hepimizden

Şerife dedi ki...

çoooook teşekkür ederim hep birkikte diyeyim