paşa hasta :(


Yazla birlikte fazla kilolardan kurtuldum demek isterdim ama maalesef kurtulamadım hala benimle yaşamaktan mutlu ve mesutlar bende onlardan kurtulamayınca havanın güzel olmasına rağmen pazar günümü evime adadım mutfakta tıkış tıkış duran ve hiç kullanılmayan kullanmayı da düşünmediğim çoğu eşyayı evden yolladım her yer tozlanmış kirlenmiş dip köşe temizlik yaptım 
Apartmanda yaşayanların en büyük sıkıntılarınında biride sizin banyodan dolayı alt katın banyosunun damla damla su akıtması sanırım bizim alt katta tamda bu konudan şikayetçi olunca derz işi kocama kaldı o da en az benim kadar yoruldu önce derzledi sonra temizledi şükür ki elinden her iş gelen bir kocam var evde ufak yada büyük ne iş olursa olsun hiç sıkıntı etmem bilirim herşeyi yapar onarır tamir eder
Bir yandan temizlik yaparken diğer yandan da Efenin ateşini düşürmeye çalışıyorduk benim paşa fena halde üşütmüş hem mide bulantısı,hem ateş hemde öksürük mevcuttu hemencik soldu çiçek gibi akşam biraz ateşi düşer gibi oldu rahat rahat uyumuştum 3,5 saat sonra şiddetli öksürükle uyandım sonrada uyumamak için elimden geleni yaptım Efe tüm gece sayıkladı yatağına böcek mi gelmedi havuza mı gitmedi izmire doğru yolamı çıkmadık neler neler sürekli sayıklıyordu paşam. Babası ateşini düşürünce biraz nefes aldı 
Geceleri uyurken altını bağlıyorum ne olur ne olmaz diye bu gece ilk defa bağlatmak istemedim aklım onda kaldı ama kıramadım  izin verdim korktuğum başıma gelmedi yatırdığım gibi kalktı paşam
Sanırım yediği dondurmalardan kaynaklanıyor rahatlığı  bizde de hata var kıramadık aldık o da hemen hasta oldu :(
şimdi aklım evde çalışmaya çalışıyorum bir an önce akşam olsa da eve gitsem

40 yorum:

Reyhani dedi ki...

Canımm çook geçmişler olsun kuzuna :( inşallah en kısa zamanda toparlanır ..ooo bayagı bir yorgun ve yogun gecmış ev işi bitmiyor ki..bir de tamirleri çıkıyor üstüne..Sen de çook yorulmussundur şimdi ve aklında efecike kalmıs :( Allaha emanet olsun inşallah

Şerife dedi ki...

hem yordunluk hem uykusuzluk bir oldu bugün ayakta zor duruyorum

Ebru dedi ki...

İnsan hasta çocuğu evde bırakınca zaman geçmiyor. Acil şifalar dilerim. Fazla kiloları bana yolla:)

Nil dedi ki...

çok çok geçmiş olsun. ben kuzum hastalanınca izin alıp gidememiştim. kreşten öğretmeni vermişti ateş düşürücüsünü :(
benin babam ve kayınpederim öyledirler. ellerinden her türlü tamirat gelir. ama eşim hiç onlara benzemiyor. o yüzden bizim evde dökülen kırılan bekler de bekler :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Çocuk hasta olunca insan nasılda huzursuz oluyor. :((Gelmiş geçmiş olsun.

Şerife dedi ki...

ebru gideceğini bilsem ışık hızı ile yollardım :)
oğlum evdeya seninde dediğin gibi zaman geçmiyor

Şerife dedi ki...

küçük mucizem:bendede şurubunu veren annem biliyorum benden iyi bakıyordur kuzuma ama göz görmeyince insan çok kötü oluyor
senin yazını okuyunca eşim için bir kez daha şükretmemlazım :))) sende evde iş çıkınca babalarından birini çağır kocanı bekleme

Şerife dedi ki...

içimden geldiği gibi ~~~ :teşekkür ederim umarım huzursuzluğum kısa sürer :(

Adsız dedi ki...

canım cok gecmısolsun...zeynep-marıfetellerımızde

Şerife dedi ki...

çok sağol zeynep saatleri sayıyorum ama hala saat 12:35 saat 19 olmasına çok az kaldı

ASLI dedi ki...

acil sifalar diliyorum.Ama dondurmadan olmami$tir.Ates varsa virüs falandir bana göre.
Öpüyorum pa$ayi.Cabucak iyile$sinler üzmesinler bizi :(

BÜTÜ dedi ki...

Gecmis olsun,insallah en kisa sürede iyilesir Efe

Şerife dedi ki...

aslı aklıma sadece dondurma geliyordu ama dediğin gibi virüsde olabilir ne olsursa olsun çabuk iyileşsin :( öpücüklerini aynen iade edeceğim akşam bizde Adayı öpüyoruz

Şerife dedi ki...

BÜTÜ:inşallah çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

şerifecim çok geçmiş olsun canım inaşallah paşa en kısa zamanda iyileşir.acil şifalar diliyorum ve biran önce gitsin bu hastalıklar diye dua ediyorum.benim eşimde senin eşin gibi elinden her iş gelir maşallah yoksa her işe usta çağırırsak yanarız. :)

Şerife dedi ki...

aynen öyle serap paralar cebimize kalıyor :) ayrıca güzel dileklerin için teşekkür ederim

otuzundansonra dedi ki...

Cok cok geçmiş olsun,Acil şifalar dilerim.
Çocuklar hasta olmasın yaaa .Onlara kıyamıyorum.

Şerife dedi ki...

öncelikle hoş geldin :) sana katılıyorum hiç bir çocuk hasta olmasın benim kuzucuğumda

Efe ve Eren dedi ki...

Şerifecim Efeciğe çok geçmiş olsun,çabuk iyileşir inşallah,sevgiler.

Şerife dedi ki...

çok sağol efe ve erenin annesi :)

İkiz Annesi dedi ki...

Canım çok üzüldüm çok geçmiş olsun inşallah bir an önce atlatır yakışıklı paşa.
Ev temizliği girince işin içine yorgunluk kaçınılmaz oluyor ama sonrasında keyfi güzel oluyor ellerine sağlık canım.

annesiningülü dedi ki...

çokkk geçmiş olsun canım, iyidir umarım. ah o öksürükler :(

Şerife dedi ki...

aylin şimdi eve cumhurbaşkanı gelse ağırlarım çünkü temizlik içime sindi bir paşam iyileşse keyfime diyecek olmayacak

Şerife dedi ki...

bahar öksürükten uyuyamadı kuzum tüm gece az önce konuştum hala öksürüyor akşam bir türlü olmuyor

tubitos dedi ki...

çok geçmiş olsun bu aralar bütün çocuklar böyle. iyileşir inşallah biran önce..

Şerife dedi ki...

tubitos:Benim paşa çiçek gibi hemen soldu doktor antibiyotik vermiş inşallah geçer

adaşehir dedi ki...

Paşaya çok geçmiş olsun canım :( Umarım en kısa zamanda iyileşir

Şerife dedi ki...

umarım bugün adaşehir umarım az kaldı 40 dakika sonra paşanın yanındayım

noblesse dedi ki...

çocuklar hasta olunca zaman duruyor sanki, başka hiçbir şeyin önemi kalmıyor, büyük geçmiş olsun.

neval dedi ki...

geçmiş olsun kardeşim hastayken çalışmak ne zor ,çabucak iyileşirsin inş.

necla dedi ki...

çok geçmiş olsun canım paşa nasıl şimdi biraz daha iyidir umarım en kısa zamanda düzelir inşallah..

Şerife dedi ki...

noblesse:teşekkür ederim şükürler olsun bugün daha iyi

Şerife dedi ki...

nevalcim çok sağol

Şerife dedi ki...

neclacım bu sabah düne göre iyiydi inşallah ben görmeye bişeyi kalmaz

Ülkü dedi ki...

Şerifem canım sen bu yazıyı yazmadan maille sordum paşayı hatta yazıdan sonrada maillerim gelmiyormu diye sordum ama halen senden tık yok :)) geçmiş olsun öpüyorum, geçsin bir an önce :(

Şerife dedi ki...

ben uzun zamandır mailere bakmıyorum bak şimdi utandım hemen bakıyorum şükürler olsun ki bugün düne göre çok iyi

Ülkü dedi ki...

Utanıp durma be :)) kendimi kötü hisettim ha bire utandırıyorum :P

Şerife dedi ki...

utancım geçti :) birazcık

Adsız dedi ki...

Çok büyük geçmiş olsun,İnşallah bir an önce iyileşir paşacık...Bizim doktorumuz çocuklara dışarıdan dondurma yedirmeyin en kalitesinde bile katkı maddesi var demişti.Ben kızlarıma yedirmiyorum ancak evde yaparsam onu yediririm mecburen...

Şerife dedi ki...

bende o beceri olmadığı için mecburen dışarıdan alıyorum
ama uzun süre yemeyiz herhalde ayrıca şükür bugün toparlandı