Ben geldim

Tam 17 mayıstan bu yana internetim yoktu her gün yazamadığım için içim biraz daha buruklaşıyordu  doğum günümde internet araclığı ile doğum günümü kutlayan beni hatırlayan arkadaşlarıma cevap veremedim doğum günümde eşimle yemeğe çıktığımı ve gittiğimiz restorantta garip bir şekilde bizim sevgili olduğumuz dönemde beğendiğimiz tüm şarkıların sırayla çalmasını ağzım kulaklarımda eve varmamı paylaşamadım
son okuduğum kitap Fatimanın elinin bittiğini  aktaramadım 
ara sıra bin bir zorlukla girdiğimde ise sadece paylaşım yapabildim  :( yorum yapan arkadaşlara cevap veremedim
Benim idolüm thalianın annesi öldüğünde thaliayı takip etmekte güçlük çektim gerçi bir yönden iyi oldu ben onu hep gülen gözlerle görmeye alışığım gözü yaşlı gördüğümde dayanamıyorum hele twitterda yavaş yavaş öldüğümü hissediyorum yazmış ya okurken bir yandan da ağladım şimdi şarkısını dinliyorum yazımı yazarken ruhumu dinleniyor her bir melodide
Efe bu 2 haftada çok değişti konuşması inanılmaz derecede değişti hızlandı gerçi kendide alışık olmadığı için ara sıra hımmmmm layıp başa dönüyor tıpkı benim çocukluğum gibi artık sohbetlerimizin içinde yer alıyor öylemiymiş lerle her lafın içinde
geçen gün sofra hazırlanmadan gelip gidip hazırladıklarımı tırtıkladığı için kızdım beklemediğim bir cevap aldım kendisinden 
''eğer bana bir daha kızarsan seni gerçekten döverim valla döverim dedi'' :) ne diyeceğimi bilemedim
yaz geldi kavun karpuz yenmeye başlandı ne yalan söyleyeyim çok özlemişim karpuzu en az benim kadar Efede beğendi fakat 15 dakikida bir çişim geldi diyip tualetin yolunu tutuyoruz :)
takip ettiğim tüm arkadaşlarımın bu süreçte ne yazdıklarını merak ediyorum ve fırsat buldukça hepsini tek tek okuyacağım


10 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hoşgeldin :)

Şerife dedi ki...

hoşbulduk :)

Reyhani dedi ki...

Canımcım hoşgeldinn...Ayrıca doğum gününü de en içten dileklerimle kutluyorummm nice senelerre sewdiklerinleee :))))

Şerife dedi ki...

çok teşekkür ederim :) yarın ilk işim hepinizi tek tek ziyaret etmek olacak :)

neval dedi ki...

erkencisin,cesaret edip almadık karpuzgillerden

Unknown dedi ki...

hoşgeldin..blog insanın kanına girince bir daha kopamıyor insan..

tubitos dedi ki...

hoşgeldin =) blog bir bağımlılık gerçekten ben de 1 gün girmeden duramıyorum

Şerife dedi ki...

neval:Geçen yıl neredeyse hiç yemedim desem yeridir ama bu yıl sanki hamileyim sürekli canım karpuz çekiyor :) bence artık cesaret et al pişman olmazsın :)

Şerife dedi ki...

öz'üm: aynen öyle oluyor kopamadım her gün aklımdaydı

Şerife dedi ki...

tubitos :bloga kavuşmak beni inanılmaz mutlu etti