Fatıma'nın Eli

Okuduğun en uzun romanlardan biri 944 sayfa nedense bana çok kısa geldi çünkü öylesine güzel işlenmiş ki konular sanki bende o dönemde İspanyada Hernandonun yanındaydım okurken kendimi kaptırdığım o kadar çok olduki neredeyse olaylara müdahale edecektim :)
Konusuna gelince :
16. YÜZYIL ENDÜLÜSÜ’NDE, İKİ DİN VE İKİ AŞK ARASINDA KALAN MÜSLÜMAN BİR GENCİN HİKÂYESİ!..
İki kültür ve iki aşk arasında kalan bir adam seçim yapmak zorundadır…
Yıl 1564, Granada Krallığı. Yıllar süren Hıristiyan baskısının ardından Endülüs Müslümanları efendilerine karşı ayaklanır ve Sierra Nevada’nın beyaz atlarını kurbanlarının kanlarıyla lekelerler.
Müslüman bir kadınla ona tecavüz eden Hıristiyan bir rahibin oğlu olan Hernando ise arada kalmıştır.
Lekeli kanı yüzünden üvey babası ve kasaba halkı tarafından hor görülen Hernando’yu aşkı ve halkının özgürlüğü için mücadele edeceği sıra dışı bir kader beklemektedir.
İyi ve kötü, aşk ve nefret, yıkılan hayaller ve yeniden kazanılan umutlar üzerine muhteşem bir roman olan Fatima’nın Eli, Müslüman-Hıristiyan çatışmasını tarihî detaylar ve unutulmaz karakterlerle taçlandırıyor.
Roman, yazarı Ildefonso Falcones’in zengin tarihî detaylara olan tutkusunu ve öykü anlatmaktaki ustalığını sergiler nitelikte…

11 yorum:

Adsız dedi ki...

daha yeni üç kitap aldım daha önce bitirip yazmış olsaydın bu postu kesin alırdım çok merak ettim ama kitap listeme ekledim birdaha ki sefere inşallah..

Şerife dedi ki...

BENDE SENİN KİTAPLARI MERAK ETTİM BENİM ELİMDE OKUNACAK KİTAP AZ KALDI AMA ALINACAK UZUN BİR LİSTE VAR :)

otuzundansonra dedi ki...

bende aldım o kitabı ama daha okuyamadım.biraz da kalınca korktum heralde.Elimdeki bitsin okuyayım artık

Şerife dedi ki...

bence hiç kokma çok sürükleyici bir kitap eminim bendeki tat sende de oluşacaktır

ASLI dedi ki...

ma$allah epey de kalinmi$...Suan okudugun kitabi merak ettim ben daha cok.Kapak resmi pek bir manidar :))

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Cok merak ettim bu romani mutlaka okumaliyim insallah...

Şerife dedi ki...

AsLI kitap bitti en kısa zamanda anlatırım :) güzel bir aşk hikayesi

Şerife dedi ki...

NESLiNAME : Hayatına çok şey katacağından emin ol :)

AyçA dedi ki...

tarihi romanlar çok hoşuma gitti hemen alıp okumak istiyorum teşekkürler:))

Şerife dedi ki...

çok memnun kalacağından eminim :)

Adsız dedi ki...

Çalışan anne olmanın zorlukları kıyamam paşaya :(

Allah evlat acısı çekenlere gani gani sabırlar versin :(((