o gecenin ardından linda howard


Geleceği görmek ister miydiniz? Peki ya insanların düşüncelerini okuyabilmeyi? Yanıtlamadan önce bunu bir kez daha düşünün, bedeli sandığınızdan da ağır olabilir. Linda Howard bu romanında sizi gerçekliğinizden koparacak, belki de keşkelerle süslediğiniz bir aşkı yeniden sorgulamanızı sağlayacak. Geçmişten kaçış yok peki ya yarınlardan? Umut etmek ya da direnip yalnızlaşmak... Tercih sizin..
Kalp sesinin tüm sesleri bastırdığı aşkın dolu dolu anlatıldığı bir kitap olmuş içinde kendimi buldum çünkü bende kocamı o bana aşık olmadan önce aşık oldum tıpkı baş kahraman Faith Devlin'in gibi aşkımı itiraf edemedim ilk adım karşı taraftan geldi
bende tıpkı Faith gibi yıllar sonra sevdiğim adamla çokta iyi şartlar altında karşılaşmasam da öfkemin de kızgınlığımın da hatta nefretim de onu görünce gözlerine bakmamla son buldu
Okunası güzel bir kitap her ne kadar okumak için ben almasam da okumak bana nasip oldu
konusuna gelince
Daha 14 yaşında olan Faith için hayat çok zordur, işe yaramaz anne, baba, 2 ağabey ve abla bunların içinde sadece Faith'nin elinden geldiğince aileye destek olmak down sendromlu kardeşine bakmak gibi sorumlulukları vardır. 

Gray, babasının ve Faith'in annesinin aynı günde ortadan kaybolmasıyla birlikte annesi ve en çok da kız kardeşinin hayatını etkiliyor, Gray, Devlin ailesini kasabadan silmek için kollarını sıvıyor ama en kötü psikolojisinde bile Faith'nin o küçük siluetini unutmuyor. 

Aradan geçen 12 yıl, Faith için iyisiyle kötüsüyle geçmiştir, annesini 12 yıldır görmemiş, babası ağabeyleri onları yalnız bırakıp kaçmış ablası evlenip ayrılmış ve Faith ile kardeşi yalnız kalmıştır ama zorluklara göğüs germiş okumuş iş güç sahibi olmuştur, bir gün annesinin aslında Gray'ın babasıyla birlikte olmadığını öğrenmesiyle zamanında kovulduğu kasabaya döner ve araştırmaya başlar, Gray hayatını zorlaştırmaya karar verse de Faith artık çocuk değil 26 yaşında kendi acentası olan bir kadındır.

Faith araştırmaya başlamasıyla olayların boyut değiştirir işler hiç te sanıldığı gibi değildir.

Bu arada şunu söylemeden geçemeyeceğim, Gray'ın annesi donuk bir insan, bir anne ama kız kardeşi Monica  babasının onları terketmesinden dolayı travma geçirmiş ve mızmız, kendine güveni olmayan 32 yaşında kadındır. Kızın ve aile dostları Alex'le olan münasebetleri midemi bulandırdı, hastalıklı bir psikolojisi var kızın. 

20 yorum:

neval dedi ki...

bu kritiği merakla bekliyordum açıkçası.beğenmene sevindim,anlatım ne kadar da güzeldi.bu yazarın kitapları genelde güzel oluyor.

Şerife dedi ki...

bu okuduğum ilk kitabı ama diğer kitaplarınıda merak ettim bundan aylar önce çöl çiçeğini anlattığımda aşk kitaplarını sevmiyorum demiştim de sen güzeldir demiştin galiba haklısın :)
bu aralar içimde hep sevgiye dair yazıları okumak var

neval dedi ki...

iyidir sevgi be şerifem. şu üzüntü dolu hayatta ailemiz ve sevgiden başka bize hayatta destek olacak ne varki ?

ASLI dedi ki...

Sipari$ icin yorumunu bekliyordum ben de...Okumaliyim. :)

yasamak guzeldir mi dedi ki...

NE OKUSAM SENDROMUNA GIRMIS BIRI OLARAK BU POSTU DEGERLENDIRCEM

Nil dedi ki...

DAHA SONRA ALINACAKLAR LİSTEME EKLEDİM.

Ülkü dedi ki...

Şerife'mden bana gönderilecekler listeme ekledim :P

otuzundansonra dedi ki...

İlginç bir kitap ,elimdekileri bir gün bitirirsem listeye aldım.Öpt,hayırlı Cumalar

Şerife dedi ki...

neval insan sevdiğini her geçen gün dahada çok sevdikçe her duyduğu okuduğu sevgi dolu cümlelerde kendinden bir parça buluyor

Şerife dedi ki...

AsLI umarım beğenirsin :) + 18 kısmını biraz abartmışlar ama konu güzeldi

Şerife dedi ki...

yasamak guzeldir mi :) bende ne okusam bunalımına çok girenlerdenim

Şerife dedi ki...

Küçük Mucizem beğenmene çok sevindim

Şerife dedi ki...

Ülkü : tabi ki gönderirim seve seve

Şerife dedi ki...

otuzundansonra: sanada hayırlı cumalar :) ne güzel yazıştığım herkes kitap sever

büşra dedi ki...

iki durumu da istemezdim,zira benim için üzücü olabilirdi.Her şey kıvamında, şükür.
Kitabı okumalı, ne okusam derken iyi oldu :)

Şerife dedi ki...

büşra:beğenmen dileği ile :)

balböcükleri dedi ki...

hımmm merak ettim

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Bloğuma hoşgeldiniz,yorumunuz içinde çok teşekkür edeim.Şahsen ben kimsenin düşüncelerini okumak istemezdim,korkarım.Bende merak ettim elimdeki kitap yığınının hakkından gelirsem okumak isterim.Mutlu Pazarlar dilerim...

Şerife dedi ki...

balböcükleri: bende ilk okumaya başladığımda tamda bu tepkiyi vermiştim :)

Şerife dedi ki...

sevtap(karabidikim) :dileğiniz gerçekleşti mutlu bir hafta sonu geçirdim :)