Babalar günü özel


Çok güzel bir hafta sonu geçirdim onun enerjisi ile haftaya pozitif başlıyorum :) Dün sabah erkenden kalktık sadece pazar günü yapabildiğimiz ama haftada bir kerede olsa beni çok mutlu eden sabah kahvaltımız dan sonra paşa ve babası dayısını da yanlarına alarak darıcaya hayvanat bahçesine gittiler.Bense evde tek kalmamla birlikte aylardır uğraştığım resim toplama ve çekme maceramdan sonra Yeni türkünün bana bir masal anlat baba şarkısı eşliğinde slayt hazırlamak için bilgisayarı açtım açmamla şok yaşamam bir oldu çünkü bilgisayar arızalanmış hiç görüntü gelmiyor nasıl moralim bozuldu anlatamam eski bilgisayar olsa içim  yanmaz daha 1 yıl oldu alalı birde internet bağlı değil nasıl sorun çıkarıyor anlamıyorum :( benim planlar suya düştü başka babalar gününe kaldı 
Baba oğul hayvant bahçesinde doyası eğlenmişler hayvanları incelemişler hatta efe ata bile binmiş keşke bende yanlarında olsaydım çok görmek isterdim ata bindiğini
Onlar gezmeden gelene kadar ben temizlik işlerimi bitirdim ve annemlere gittik babacığımın babalar gününü kutladık klasik bahçede mangal partimizi verdik vede evimize döndük
Umarım hep böyle neşeli hep böyle coşku dolu nice babalar günü yaşarız



                                            efe file binmeyi çok istiyordu dileği gerçekleşmiş :)
                                             






12 yorum:

Krnc dedi ki...

Nice keyifli,sağlıklı babalar günlerine inşallah:)

otuzundansonra dedi ki...

üzüldüm valla,ama daha sonra hazırlarsın ,şarkıyıda iyi düşünmüşsün,nasip.neyse bu arada Efe ne kadar tatlı olmuş öyle.Öpüyorum seni.

Şerife dedi ki...

Krnc : çok teşekkür ederim :) hep birlikte

Şerife dedi ki...

otuzundansonra : bende üzüldüm ama nasipten öte yol gitmiyor en kısa zamanda yapacağım inşallah :)
Efe içinde ayrıca teşekkür ederim bende seni öpüyorum

annesiningülü dedi ki...

canım sunumu yine hazırlarsın hem eminim sıradan bir gün için hazırlarsan babişin daha çok hoşuna gider :D güzel günler dilerim ailecek :))

Şerife dedi ki...

bahar aynı güzel dilekler bizim aileden sizin aileye gitsin

Ülkü dedi ki...

Eneee file binmiş yavru :)) eşini kutlarım canım sevgiler selamlar :)

Şerife dedi ki...

BENDE GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRDIM :) BİNMİŞ FİLE

ASLI dedi ki...

ne güzel bir post böyle...daha cok böyle babalar günü ya$sayin in$.

neval dedi ki...

çocukları mutlu etmek ne kolay.biz de onlar gibi basit şeylerle mutlu olabilsek :)

Şerife dedi ki...

AsLI :inşallah en büyük temennim :)

Şerife dedi ki...

neval:keşke 24 saat etkisinden kurtulamadı benim paşa :)