Günler geçmiyor


Bugünlerde bizim aile için günler geçmek bilmiyor çünkü herkes dört gözle yıllık izni bekliyor sayılı gün çabuk geçer derler ama bu sefer söylenenin aksine günler hiç ilerlemiyor 
Ailecek yapacağımız ilk tatil olacak bundan dolayı her fırsatta ne yapsak ne etsek nere gitsek diye konuşup duruyoruz bizden çok Efe heyecanlı eve azıcık geç gidelim hemen telefon açtırıyor anne İzmir’e gitmek için eşyalarımızı hazırlıyorsunuz diye sonrada hüsranla telefonu kapatıyor kuşum
Babası bir çok söz verdi mesela hayvanat bahçesine gideceklermiş efe izlediği çizgi filmlerdeki hayatları gerçek hayatta da var sanıyor filin üzerine çıkacakmış kulaklarından tutup gezecekmiş babası da aslana binecekmiş :)
sonra babası onu helikoptere bindirecekmiş vapura da bineceklermiş hem de arabalarıyla nasıl heyecanla anlatıyor kelimelerle tarif edemem geçenlerde babası prova yaptı eskihisara götürdü paşayı arabaların vapura nasıl bindiğini izletti sonuçta efe ağlaya ağlaya arabaya geldi bizim araba neden vapura binmiyor diye
Tabi birde Efenin denize girme isteği var umarım bu yıl ki gideceğimiz yer kumsal olur paşa doya doya oynar
27 haziranda izine çıkıyoruz eminim geçireceğimiz 2 hafta tüm yıla bedel olacak ne varsa içimde dert tasa egenin sularına bırakacağım 
Ayrıca 2 yıldır görmediğim ailemi göreceğim arkadaşlarımı sevdiklerimi ve de eski evimi ilk göz ağrımız torbalıdaki güzel evimizi umarım kimse tutmamıştır  penceresinde perde görmek istemiyorum :)

16 yorum:

Ülkü dedi ki...

Canım arkadaşım az kaldı sabır biraz daha :) iyice hasret giderir eğlenirsiniz umarım :)

Sitare dedi ki...

umarım gönlüne yatan,huzur içinde bir tatil olur.tadı damağında kalsın inşallah.aah ilk evim demişsin.benimki depremde yıkılmış:(

annesiningülü dedi ki...

gönlünce bir tatil olur inşallah :)

Şerife dedi ki...

ÜLKÜ zaten sabırdan başka elimden birşey gelmiyor
bende senin gibi bu tail için hep güzel şeyle umuyorum

Şerife dedi ki...

sevgi çok teşekkür ederim güzel dileklerin için
evininin depremde yıkılmasına üzüldüm ama şükür içinde siz yokmuşunuz

Şerife dedi ki...

bahar çok teşekkür ederim

neval dedi ki...

insan ilk evini neden hiç unutamıyor acaba?

Şerife dedi ki...

ah bir bilebilsem neval sanırım tüm ilkler o evde yaşandığı içindir ilk defa evin olduğu içindir

ASLI dedi ki...

bizim de üc haftamiz kaldi.Sabirsizlaniyorum.Annemleri özledim.ve Ada in$saallah iyle$mis olucak.
cok güzel bir tatil yasarsiniz umarim

Şerife dedi ki...

umarım senin kide çok güzel geçer aslı birde ada inşallah o zamana yürüyebilirde mutluluğun ikiye katlanır

Unknown dedi ki...

dilerim güzel bir tatil olur..
efenin hayal gücü çok kuvvetli...file binemediğinde çok üzülecek..

Adsız dedi ki...

merhaba canim - ilk kez ugradim bloguna... birseyi anlamadim, cok gencsiniz ve kiziniz bayag buyuk masallah... sizin kizinizmi?
umarim unutamayacaginiz guzel bir tatil olur...

Şerife dedi ki...

öz'üm :bende yarın kısmet olursa babası ile gidecekleri hayvanat bahçesi maceralarını merakla bekliyorum :)

Şerife dedi ki...

Adsız:Bu soruyu soran ilk kişi değilsin sanırım sonda olmayacaksın :)
eşimin kızı ama beninde kızım :)

Adsız dedi ki...

merhabalar ilk kez girdim blogunuza ve torbalı dikkatimi çekti nerde oturmuştunuz bende torbalıdayım

Şerife dedi ki...

egekentte oturmuştum