Hakkımda 7 gerçek

adaşehir mimlemiş uzunda süre olmuş  malum benim bir dönem internet yoktu tamda o döneme denk gelmiş geç oldu  büyük bir zevkle cevaplıyorum çok teşekkür ederim bu mim için
 hakkımda yedi gerçek
1.) beni bilen bilir hayvanlardan börtü böcek kısmını saymıyorum diğer aklınıza ne gelirse hepsinden korkarım özellikle kediden öyle boyutlardaki kedi korkum ateşleniyim  uykumda kesin üzerime kedi atlar o gıcık sesiyle çok iğreniyorum kedilerden çoook sevenlere saygım sonsuz ama ne yapayım aşamadım korkumu
2.)çok sulu gözlüyüm kitap okurken bile ağlarım yada sinemada hüzünlü bir film varsa ve film sonu biri hıçkıra hıçkıra ağlıyorsa o benimdir kesin
3.)çok sinirliyimdir tahammülüm de pek yoktur bundan dolayı benim oğlan babaya pek düşkündür
4.)kızgınlığım çabuk geçmez kolay affetmem  bundan dolayı çok üzdüğüm ve üzüldüğüm olmuştur
5.)sevdiklerime çok düşkünüm ve onları kaybetmenin acısını yaşamamak için hep önce ben öleyim diye dua ederim ama oğlumda bu kural değişti küçük olduğu için onu saymıyorum
6.)en çoook markanayı seviyorum her türlü olabilir ama tercih domates soslu olsun
7.)Thaliayı görmeden ölmek istemiyorum 

22 yorum:

tülay dedi ki...

kediler konusundaki fikirlerini çok iyi biliyorum hatta senden bana da bulaştı inanılmaz huzursuz oluyorum kedilerden.birde bence taammülün iyidir birine ulaşmak için karşına alıp saatlerce konuştuğunu bilirim.kendinden çok sevdiklerini düşünme huyuna da birebir şahidim.şunu çok iyi biliyorum ki sen harika bir dost,sıcacık bir insansın.

Unknown dedi ki...

kedi konusunda bende beni ellemesin bana dokunmasın isteğinin yanıda dost olsun:))
tahalia meselesinde acayip şaşırıyoeyum sana nasıl bir hayranlık.benim neden kimseye hayranlığım yok:))inşallah görürüsün madem o kadar istiy9rsun

tubitos dedi ki...

1,2,3,4 bende de var =)

neval dedi ki...

hayat zor be şerifem sana .kediden korkumuz da dahil,ortak yanlarımız var

ASLI dedi ki...

köpek de benim korkulu rüyamdir.sulu gözlüyüm ayni zamanda ve cok sinirliyimdir.Aaa ne kadar da benziyoruz degil mi ?
Ayrica resim de cok ho$ :)

İkiz Annesi dedi ki...

Resminde çok hoşsun canım maşallah.Thaliay'ya olan hayranlığına da ben hayranım inşallah görürsün bir gün:)

Şerife dedi ki...

canım kardeşim seni yorumunu her gördüğümde kalbimi tarifsiz sevinç kaplıyor iyi ki varsın iyi ki dostumsun :)

Şerife dedi ki...

birgül inan özel bir caba harcamıyorum ama kalbimde özel bir yeri var işte :) seninde dediğin gibi inşallah görürüm

Şerife dedi ki...

tubitos : ne güzel ortak yönümüz çokmuş :)

Şerife dedi ki...

neval:ah o kedi yokmu bahçedeki mangal keyfimin kaçmasının ana sebebi :)

Şerife dedi ki...

AsLI evet seninle de ortak yanımız varmış :) zaten ben yorum yaptığım blogunu takip ettiğim arkadaşlarımla aynı enerjiyi paylaştığıma inanıyorum

Şerife dedi ki...

aylin çok teşekkür ederim Aylin yorumunu görmek beni her zaman mutlu ediyor :)

adaşehir dedi ki...

Cevapladığın için teşekkür ederim canım :) Kedi değil de köpekten çok korkmaya başladım ben :) Hayvanları uzaktan sevmek en güzeli hehe :)

Şerife dedi ki...

rica ederim :) benim için fark etmiyor köpektende korkuyorum

Ülkü dedi ki...

Bende markanayı severim en çok :P surata bak şekerlik fışkırıyor bildiğiniz şekerlik değil canım şeker insan modeli yani :)

Şerife dedi ki...

sen her yazında beni gülümset olur mu :) iyi ki varsın

annesiningülü dedi ki...

:)) ben kitabı sinamayı geçtim sebepsiz bile ağlayabilirim :) ama şimdi güldüm :D

Ülkü dedi ki...

Olur :) sende iyi ki varsın :)

Şerife dedi ki...

BEN BU YAZIDAN SONRA ÇOK MUTLU OLDUM GÖRDÜMKÜ KONUŞTUĞUM ARKADAŞLARIMLA ÇOK ORTAK YANIMIZ VARMIŞ NE GÜZEL :)

Şerife dedi ki...

ÜLKÜ SENİNLE YAŞAYAN YAŞLANMAZ

Ülkü dedi ki...

Gözün aydın o zaman :)

Şerife dedi ki...

ÇOK İHTİYACIM VARDI :)