Hoş geldin 5. yıl


Bugün bizim evlilik yıl dönümümüz 4 yılı devirdik 5 'e başladık öncelikle şükürler olsun rabbime bu günleride gösterdi bize. Hiç ummazdım platonik olarak sevdiğim hadi canım bana mı bakacak dediğim adamın benimle evleneceğine genelde erkekler görür beğenir falan ya bizde tam tersi yaklaşık 1 yılı aşkın kocamı karşılıksız tek taraflı sevdim aslında oda biliyordu sevdiğimi de sanırım yaşımın küçük olmasından dolayı beni ciddiye almıyordu eşime aşık olduğumda 16 yaşında liseli bir kızdım oda 24 yaşındaydı  sırf ona biraz daha yakın olabilmek için Ege üniversitesinde okumayı kafama koymuştum ta ki tercih günü kendisini arayıp oda o gün baya bir gerginmiş niye beni aradın nereyi seçersen seç havalarında konuşunca ona inat iç anadolu bölgesin yazdım tuttu da Gazi üniversitesinin yolları göründü bana
Ailemden  uzak kalışım beni çok sarsmıştı  okulun ilk yıllarında bilmediğim bir memlekette tek başına mücadele veriyordum 17 yaşında O dönemde beni teselli eden yüreklendiren sevdiğim adamdan başkası değildi ama yine aramızda bişeyler yoktu telefonda adını bile görmek kalbimin deli gibi atmasına sebepti. Yine  o dönemde eşimin başka bir ilişkisi vardı yaşadığı ilişkiden dolayı baya  dert ortağı olmuştuk sürekli sıkıntılarından bahsediyordu bana bende içim yana yana düzelmesi için yollar gösteriyordum o dönemde nette yazıştığımız dökümanlar hala mevcuttur  düşünüyorum da şimdi aynısını yapar mıydım o kadar yürekli olur muydum o mutlu olsun da ben uzaktan da severim der miydim bilmiyorum
bildiğim bir şey var o itiraf etmeden sevdiğimi asla söylemezdim  bana aşık olduğunu söylediği gün kasımın 11riydi yurdun kantininde oturuyordum  akşam 9 civarlarıydı uzunca konuştuk telefonda sonra aniden söyledi ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemedim aklımda kalan koşa koşa okula gidişim heyyy ne oldu niye koşuyorsun seslerine inat koştum soluk soluğa kaldığımda dura bilmiştim ne gülebilmiştim ne ağlaya bilmiştim
11/11/2003 ten bu yana 8 yıl geçti o gece kalbimde gönlümde ne varsa aynı coşku ile aynı heyecanla devam ediyor tek fark artık biliyorum ki kocaman beni onu sevdiğimden daha fazla seviyor iyi ki de seviyor



                                               BİZİM İLK ŞARKIMIZ AŞKTIR BİZİ MUTLU EDEN



34 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah daim etsin canım,sonsuz olsun mutluluğunuz.sevgiler.ESLEMCE

İlknur dedi ki...

Daha nice yıllar geçirmeniz dileğiyle :)

Şerife dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için çok sağol

Şerife dedi ki...

İlknur :inşallah :)

zeynep dedi ki...

Allah daim etsin daha nice yıllar birlikte sevgiyle huzurla geçirin inşaAllah.

Nil dedi ki...

Nice 5 senelere inşallah arkadaşım

fatoş dedi ki...

allah mutluluğunuzu bozmasın :)

Şerife dedi ki...

zeynep: güzel dileğin için kocaman bir aminnnnnnnnnnn diyorum :)

Şerife dedi ki...

Küçük Mucizem : inşallah :)

Şerife dedi ki...

lupinin annesi : rabbim kimsenin huzurunu neşesini bozmasın :)

ASLI dedi ki...

Daha nice güzel yillar diliyorum.A$kiniz hic solmasin.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

15'i, 25'i, 35'i ve daha daha fazlasını sağlık, mutluluk ve huzur içinde birlikte görürsünüz inşaAllah

kutluyorum ve meyvelerinizin de meyvelerini görmenizi diliyorum Şerifecim

sevgiyle...

adaşehir dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun ve katlanarak daha da büyüsün inşallah canım :)

Ülkü dedi ki...

Rabbim nazarlardan korusun sağlıkla huzurla mutlulukla daha nice yıllara canım arkadaşım :)

Şerife dedi ki...

aslıcım aminnn diyorum arkadaşım hiç olmasın tabi başka ne isterim rabbimden

Şerife dedi ki...

aynur hanım inşallah görürüm o günleri

Şerife dedi ki...

adaşehir:kanatlasın tabi şuan mutluluğumu tarif etsem kanatlanıp uçuyorum derdim :)

Şerife dedi ki...

ülkücüm çok teşekkür ederim arkadaşım hep mutlu olalım sevdiklerimizle

otuzundansonra dedi ki...

Şerife'cim ne güzel anlatmışşın,duygulandım inan.hep mutlu mesut olun inşallah ,hayırlı cumalar

Şerife dedi ki...

sanada hayırlı cumalar insan bir çırpıda anlatıyorda yaşaması zor günlerdi :)

annesiningülü dedi ki...

çok merak ediyordum hikayenizi :)
daha mutlu yıllarınız olsun canım :D

Şerife dedi ki...

AYNI MERAK BENDE DE MEVCUT EN KISA ZAMANDA BEKLİYORUM SENİN HİKAYENİ

tülay dedi ki...

birbirinizi ne kadar sevdiğiniz gözlerinden anlaşılıyo dostum.sen böyle anlatınca o günleri bende yaşadım tekrardan.Allah uzun uzun seneler,bir ömür mutluluğunuzu sevginizi daim eder.inan bana dostum daha da fazla mutlu olmayı hakediyorsunuz.senin gibi harika bi insana da eniştem gibi harika biri yakışırdı.Allah nazarlardan saklasın dostum.

neval dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin şerifecim. okuduğun kitabı yeni bitirdim ,kesin bayılacaksın

İkiz Annesi dedi ki...

Biz de yarın 5'i bitirip altıdan gün alacağız ne tesadüf:)
Nice güzel uzuuun yıllar beraber olursunuz inşallah canım.Seven kalpleriniz hiç ayrılmasın inşallah:)
Sevgilerimle:)

Şerife dedi ki...

dün benimdi bugün senin
ilerliyen yıllarda da aynı coşku ve sevgiyle kutlarız inşallah

Şerife dedi ki...

neval : bende yeni bitirdim bayıldım ne güzel anlatmışlar aşkı :)

Şerife dedi ki...

tülayım canım arkadaşım sanada nasip olsun böylesine güzel bir sevgi aşkımın şahidi bitanecik dostum

Reyhani dedi ki...

Ayy canım bnm yaaa Allah'ım bozmasınn canımmm..İnan biz de öyle senin yaşadığının aynısını yaşadıkk..bende ona önceden beri aşıktım ama bende diyordum asla olmaz begenmez ama kader işte megersem oda aynı duyguları beslıyormus ama söyleyemıyormus...Ben de ders bitince eve gitmezdim onu izlerdim hep onun haberi olmadan birşeyden şükürler olsun bu zamana kadar geldi inşallah bizimde tamamına erer ve hep mutlu oluruzzzzz..Allah'ım herkesin mutluluğunu bozmasınn ne olurrr yaaaa

yasamak guzeldir mi dedi ki...

YANI KISKANDIM MI NE??? MASALLAH ... ALLAH DAIM ETSIN...EVLILIGINE HUZUR MUTLULUK EGLENCE KATSIN :)))

AyçA dedi ki...

Allah mutluluğunuzu dayim etsin:)) Ne güzel şimdi mutlu mutlu anlatıyorsun birde üstelik çocuğunuz var bundan güzeli yoktur heralde mutluluklar diliyorum:)))

Şerife dedi ki...

Reyhani : mutlu olman için dualarım seninle olacak :)

Şerife dedi ki...

yasamak guzeldir mi aminnnnnnnnnnn :) çok teşekkür ederim

Şerife dedi ki...

aychi : şükürler olsun mutlu mutlu anlatıyorum birde paşa ile taçlandı dilerim darısı başına olur ::)