2 Mim bir arada



Artık arkadaşım diyorum çünkü öyle görüyorum Ülkü beni mimlemiş bana da cevap vermek düştü

Mim 1

Ben Küçükken .... Sanıyordum ! Hepimizin Küçük Yaşlarda İnandığımız Saçmalıklar Vardır.. Fazla Şeyler Yazmamıza Gerek Yok 3 Tane Yada 5 Tane Yazsak Kafidir :)
 Birincisi  yatağımın altına  çiçek koyunca sabah kaltığımda para çıkacağına inanıyordum günlerce hatta aylarca o mübarek ak sakallı dedenin gelmesini bekledimde hiç bize uğramadı yatağımın altındaki hep ot olarak kaldı 
 ikincisi vede en saçması erkeklerinde regl olduklarına inanıyordum hatta sadece ben değil o dönemde benim en yakın arkadaşımda benimle aynı fikirdeydi günlerce bu konu üzerine tartıştık ve sonunda anneme sorarak saçmalıklarım son buldu ondan sonrada hadi yaaa öylemiymiş diye uzun uzun konuştuğumuzu hatırlıyorum :)

Mim 2

Güne başlamak istediğin şarkı nedir ? Tek bir tane ama her gün çalsa bıkmayacağım dediğin şarkı ?
Her ne kadar tatile çıkmama 20 gün kalsa da güneş yüzünü gösterdiğinden  beri aklıma hep bu şarkı geliyor

15 yorum:

Unknown dedi ki...

mim için teşekkür ederim..ama ben bu mimi cavaplamıştım..
bu şarkıyı bende çok severim..dinlediğim zaman senide hatırlıycam..

adaşehir dedi ki...

Canım mim için teşekkür ederim, ayrıca bende de bir adet mimin vardı:
http://adasehir.blogspot.com/2011/05/hakkmdaki-7-gercek.html

İkiz Annesi dedi ki...

Canım mim için teşekkür ederim en kısa zamanda yanıtlayacağım.

ASLI dedi ki...

ülkü de sen de mimlemi$siniz beni.Ne ho$ :)
Erkeklerin regl olmasi hee...ilginc gercekten.Bakalim ben de ne garip seyler cikacak bir dü$üneyim :))
Öpüyorum

Unknown dedi ki...

hain otlar paraya neden dönüşmemişler...safmışız çocukken saf..Mimleri okudukça tekradan anlıyorum.Zamane çocukları şimdi böyle safça şeyler düşünmüyor hatta dulcuk gibiler :))saol canım mim için en kısa zamanda yanıtlayacağım :) çok öpüyorum

annesiningülü dedi ki...

canım bir öncekini yanıtlamayı unuttum ben şimdi bir mim daha :) en kısa zamanda inşallah ;)

Ülkü dedi ki...

Arkadaşın sevsin seni :) bence sen bir daha silkelen senin çocukluğunda çok fazla malzeme vardır :)

Aslımcım :)

Şerife dedi ki...

özüm bende sni hatırlayacağımdan emin olabilirsin :)


adasehir : benim internetimin olmadığı dönemde yazmışsın ama baktım ilk fırsatta cevaplıyacağım

Şerife dedi ki...

Aylincim bende merakla bekliyorum cevapları


Aslı bende senin çocukluk maceralarını bekliyorum bakalım sende neler varmış

Şerife dedi ki...

İlknur sana sonuna kadar katılıyorum benim oğlana bahsetsem bu yaşında bile kesin güler ama o zamanlarda güzeldi :)

Şerife dedi ki...

BAHAR bu sefer bekliyorum diğerinde internetim yoktu takip edemiyordum

Şerife dedi ki...

Ülkü kesin vardır da gelmiyor işte şimdi düşünmesem şıp diye gelirdi :)

Adsız dedi ki...

şerifecim hemen yanıtlıyorum canım...öpüldün

Şerife dedi ki...

bekliyorum serap :)

Unknown dedi ki...

canım çok sağol en kısa zamnda cevaplıcam inşallah:)
yanlız cevaplarınada çok güldüm