SON ZAMANLARDA


Son zamanlarda birlikte geçirdiğimiz vaktin çoğu wcde geçiyor abartısız 15  dakikada bir anne çişim geldi diyor annesini unutandırarak çünkü ben üzülüyordum yaşıtı çoğu çocuk çişini söylerken benim oğlan neden yaptıktan sonra söylüyor diye ama birden bire hemcecik alıştı adeta bana ne kafana dert ediyordun al sürekli gideyimde gör der gibi
Birde  kendisine yardımcı olmamı istemiyor sana gerek yok ben yaparım diyor  işim bitince ben seni çağırırım diyor mecburen kabul ediyorum ama geldiğimde ortalık savaş alanı gibi oluyor çünkü bir rula tualet kağıdı boca olmuş oluyor üstelik temizlik yapayım derken bacaklarına varana kadar hatta terlikleride dahil berbat bir hal alıyor işte tam o anlarda cinler tepeme geliyor
Paşayla malum çalıştığımdan dolayı fazla vakit geçiremiyoruz sadece akşamları koklaşa biliyoruz  birbirimizi sevebiliyoruz ama burada da durumlar biraz farklı ben yatarken ona sarılıp uyumak istiyorum o ise anne yatağına git ben tek yatmak istiyorum diyor bende dudaklarımı büze büze yatağıma gidiyorum oysa tersi olmaz mı çocuklar anneleri ile yatmak isteyip anne onu ikna etmeye çalışmaz mı ?
Birde ben Efeye ellerimle yemek yedirmek istiyorum ama kabul etmiyor anne ben kendim yerim bıraaaak diyor
Kısaca benim  paşa çok özgür
Bazen  o kadar bilmiş konuşuyor ki ne yapacağımı şaşıyorum
Malum geçen ay iş yerinde internetim yoktu  işlerimi hallettiğimde epeyce vaktim oluyordu ama çoğu zaman sıkılıyordum ve resim yapmaya karar verdim bu konuda zerre başarım kabiliyetim yok. Olmasını çok isterdim fakat yok acı gerçek L tüm bu olumsuzlukları göz ardı edip başladım çizmeye  hayalimdeki evi yapmaya  evdi ağaçtı dereydi derken benim resim bitti
Akşam Efe babası ile birlikte beni almaya geldi  nasıl sevindim karşımda onu görünce anlatamam   resmen gülümsemelerimin sebebi yaşam kaynağım oldu
Tüm gün uğraştım ya bak oğlum bunu ben yaptım dedim ve o an dediğime pişman oldum çünkü bana sen çocuk musun anne dedi ? beğenmedi benim sanat eserimi
Sanırım uzun süre resim yapmam J
Havalar ısındı gündüzler uzadı paşanın istekleride uzadı mesela yemekten sonra başlıyor beni neden parka götürmüyorsunuz yütfen yütfen götürünlere her seferindede tatlı dili ile ikna ediyor  sayesinde bizde azda olsa yürüş yapıp temiz hava alıyoruz
 Birde Efe sayesinde Pitbull seviyorum geçen akşam yorulana kadar dans ettik oğlumla son ses bu konuda  da baya başarılı umarım müzik hayatında büyük yer kaplar
 Son zamanlar resim yapmaya bayılıyor anne benim ödevim var deyip defter kalem alıp başlıyor çizmeye boyamaya bir yandan çizip bir yandan da bu ne yeyk anne diyip duruyor çoğunu bildiği halde yine soruyor
Kimi zamanda internette boyama yapıyor çok hoşuna gidiyor her ikiside
Çizgi filmlerden en sevdiği Pepe çünkü onunda annesi ve babası çalışıyormuş
Efe son zamanlarda bu şekilde rabbim hep sağlıklı etsin kötülükler kazalar belalar yanından bile geçmesin sadece Efemin değil tüm çocukların

24 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

e büyüyor annesi...tabi ki herşeyi kendi yapmak isteyecek :)
Rabbim ayırmasın inşaAllah

sevgiyle...

Unknown dedi ki...

allahım yarabbim bizimki 22 aylık hala bizle yatıyor ve eliyle uyuyken bile yokluyor yanındamıyız diye:)seninki gerçekten özgür takılıyormuş.ama kötü değil ki bak ben her sbah sırt ağrısıyla uyanıyorum:(
resim konusunda boşver yap insanın kafasını dağıtacağı kendini mutlu ededceği şeyleri yapması gibisi yok bence.
wc eğitiminde ise erkek çocukları geç başlar2.5-3 yaş itibariyle başlıyorlarmış(seminere gitmiştim ordan biliyorum)ve zorlama ve kızma lütfen çok etkilenebiliyorlarmış.
kolaylıklar dilerim

İkiz Annesi dedi ki...

Büyüyor annesi okudukça benim cadılar geldi gözümün önüne hele masalarına kurulup anne deytefim neyde deysim vay benim demiyorlarmı inşallah okul zamanında da böyle olurlar:))
Tuvalete alışması çok iyi Şerifecim inan bezden kurtulmak büyük rahatlık:)Ben ilk zamanlar tuvalet kağıdının rulosunu ortada bırakmıyordum dediğin gibi sonuna kadar açıyorlardı şimdi alıştılar ellemiyorlar bile:))
Kolaylıklar dilerim arkadaşım çiz sen çiz bakma bücüre annemin dediği gibi "yumurtadan çıkar kabuğunu beğenmez" der :)))

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) : sanırım onun büyümesine az hızda alışamıyorum

Şerife dedi ki...

sezobigo :niye hala söylemiyorsun diye şükür baskı yapmadık ama dediğim gibi ben içten içe üzülüyordum şimdi demişsinya erkek çocukları geç başlarmış diye içim rahatladı

Şerife dedi ki...

aylin dilerim okul dönemlerinde de aynı heves ve istekte olurlar bu gidşle öyle olacak gibi gözüküyor ama erkenden yorum yapmayayım
bez parası sanırım bundan sonra azalacak bu duruma çok seviniyorum çünkü 3 yıldır baya bir zengin olmalarına katkı sağladık

elif-kayra dedi ki...

özgürlüğünü ifade ediyor sana ne güzel işte keyfini çıkar :)))

neval dedi ki...

biz çocuklara değil,çocuklar bize şekil veriyor artık

noblesse dedi ki...

bu dönemleri geçirdik, olacak hepsi, Allah bağışlasın.

Şerife dedi ki...

elif-kayra sanırım keyfini çıkarsam benim için daha iyi olacak sanırım :)

Şerife dedi ki...

neval:aynen öyle benim dediğim hiç birşeyi yapmıyor yaramaz

Şerife dedi ki...

noblesse :darısı başımıza :)

Ülkü dedi ki...

Önce aminnnnn :)

Sevgili arkadaşım sende bir terslik var bu saydıklarının olması için bütün anneler duacı sense şikayetci :) canımcım kendinin yapmak istemesi kadar güzel birşey yok ki daha ne istiyorsun :) şikayet etme otur dua et :) hele ki erkek evlat herşeyi kendi yapmayı öğrensin sonra gelinin içinde rahat olur :) şaheserini bana göstert sen not vericim :)

Şerife dedi ki...

ülkü galiba haklısın :) ama benim kide fazla özgür

Ülkü dedi ki...

Yo normal çocuk ya rahat bırak aaa :)

annesiningülü dedi ki...

canım ne güzel senden bağımsız hareket etmesi gurur duy bence. yakında wc olayına alışır dert etme sennnn :)

Şerife dedi ki...

tamam tamam pes :)

Şerife dedi ki...

bahar ben bugün dersimi aldım :)

Ülkü dedi ki...

Aferin yavrum otur 10 verdim :)

Şerife dedi ki...

:) ben çoğu zaman söz dinlemişimdir 10 aldığım içinde pek memnun oldum

Ebru dedi ki...

Anacım bize de ne yapsa yaranamıyor çocuklar:) Yapsa dert yapmasa dert. Bir şeyi başarmanın gururunu yaşasın boşver nasılsa bıkacaktır:)
Öptük paşayı.

Unknown dedi ki...

Pitbullu nerden duymuş görmüş....Tuvalet huyları çok değişik bu çocukların..Ben yağızı alıştırmaya çalışıyorum kavga halindeyiz sürekli, hayırlısı bakalım..
yaz geldi günler uzadı bakalım daha neler neler isteyecekler bizden ,çok öpüyorum canım , iyi akşamlar

Şerife dedi ki...

Nehir İda :ben bu yazıdan dolayı dersi aldım Ebru bir daha demem bişeycikler tövbe

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval :İlknur bu çocuklar emin ol bizden çok şey biliyorlar duymuştur bir yerlerden ben oğlan ben kendisi ile 25 yaşında tanışsamda
sanada tuvalet konusunda şimdiden bol sabır diyorum şükür söylemeye başladı :)