Ben ...


Hiçkimsenin kolu, bacağı; gözü kulağı olmak istemedim
Gidersem kimse sakat kalmasın diye.
Bırakacağım eli tutmak istemedim
Ve yüzüne bakmadım alışkanlık yaratacak kadar.
Kalabalıklar içinde, yapayalnız kalan olmasın diye.
Korktum, şüphesiz
Hem kendim için korktum,
Hem sevdiklerimin yerine
Ve korumak istedim yaralanmasın diye.
Hiç şüphesiz, daha çok sevebilmek için yaptım hepsini.
Ne kadar çok sevdiğimi hiç söylemedim
Çekip gitmesin diye…
şiir benim değil  son zamanlarda içimdeki çıkmazın kararsızlığımın en güzel yansıması şairi kim bilmiyorum  belki şiir bir sevgiliye yazılmıştır belki bir itiraftır ama benden  sevgiliye gitmediği kesin içime tarifsiz yaralar açan bir gün gelir beni anlar mı ki?
Nerden çıktı şimdi sabah mutlu değilmiydin demeyin arada bir yokluyor kalbimi ,zihnimi, yüreği sorular,sorunlar

22 yorum:

Ebru dedi ki...

Her kime yazılmışsa çok hoş dizeler. Teşekkürler arkadaşım:)

Şerife dedi ki...

rica ederim Ebru beğenmene sevindim :)

Adsız dedi ki...

CANIM NIYE CANIN SIKKIN:(((((((((RABBIM KALBINE YUREĞINE FERAHLIK VERSIN...

MARIFETELLERIZMDE.ZEYNEP

Şerife dedi ki...

zeynep seninde dediğin gibi rabbim yüreğime ferahlık versin şu günlerde buna çok ihtiyacım var

ASLI dedi ki...

olur böyle mutluyken aniden hüzün cöker...mutlulugun daha büyükse önemli degil.Öpüyorum seni.Ayrica cok ho$ cümleler.Begendim

aymuca:) dedi ki...

Bloğunuzu çok beğendim paylaşımlarınız çok hoş.bu arada bende beklrim bloğuma sevgiler aymucaaa:))

Reyhani dedi ki...

Canım bnm ne gibi bir soru veya sorunlar var aklında bilemiyorumm ama dua ediyorum ki bunlardan sıyrılırsınnn :( mutluluguna olumsuzluklar sıcramasın canımmm...

neval dedi ki...

dertlere yaralara en güzel panzehir gençlik ve onun verdiği yaşama sevinci.bunu kullan arkadaşım,en kısa zamanda atarsın üstünden kederi.

Unknown dedi ki...

arada kimi yoklamıyor ki arkadaşım.Akşama kadar ruh hali değiştiriyorum allah bilir...
Çok hoş dizeler , etkilenmemek mümkün değil ...

Şerife dedi ki...

AsLI şükür ki sevinçlerim üzüntülerimde fazla ama gün yüzüne çıkınca sıkıntılar arada acı veriyor

elif-kayra dedi ki...

zaman zaman oluyor böyle iç huzursuzluklar,
şiir gerçekten güzel

Şerife dedi ki...

aymuca : teşekkür ederim güzel sözlerin için aynı sebgi ve selamlar benden sana gelsin

Şerife dedi ki...

Reyhan çok teşekkür ederim güzel temennin için

Şerife dedi ki...

neval : şükür o zaman :) daha gencim moral verdin bak şimdi bana

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval : etkilenmemek cidden mümkün değil öyle bir anda çıktı karşıma hem paylaşmak istedim

Şerife dedi ki...

elif-kayra :kısa sürdü bugün daha iyim

Nil dedi ki...

ilk defa okudum. dizeler ve görsel çok güzel.

Şerife dedi ki...

Küçük Mucizem: beğenmene sevindim

annesiningülü dedi ki...

güzel olmasına güzelde, sende hep iyi ol :D

Şerife dedi ki...

baharcım çok sağol güzel temennin için

AyçA dedi ki...

Şerifecim şiir çok güzelmiş. Ama o ruh halinde olman çok kötü bence güzel günleri düşün ailenle tatile çıkmana az kalmış bak ne güzell Allah nasip ederse sağ sağlim gider gelirsiniz bol bol eğlenirsiniz. Bizede bol bol efenin tatil fotolarını koyarsın:))

Şerife dedi ki...

o günden bugüne şükürler olsun çok iyim güzel temeninlerin içinde çok teşekkürler