Ömür yetmedimi yetmiyor

bu sabah çok neşeli aynı zamanda mutluydum taki bilgisayarı açana kadar arakadaşımın  notu ile karşılaştım thalianın annesi ölmüş yazıyor ne kadar üzüldüğümü anlatacak kelime yok şuan

thalia 8 aylık hamile resimlerini gördüm perişan olmuş umarım kendinede bebeğinede bişey olmaz twitterde yavaş yavaş öldüğümü hissediyorum yazmış
40 yaşındada olsan 10 yaşındada olsan annesiz kalmak çok büyük bir acı olamlı yaşamadım ama düşünmesi bile beni deli ediyor  Thalianın doğumuna 1ay kalmıştı annesi hep yanındaydı fakat doğumunu görmek nasip olmadı

7 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Canım onun sıkı bir takipçisi olduğunu biliyorum sende üzülmşsündür.
Ve evet haklısın maalesef bazen zamansız oluyor kayıplarımız:(

Adsız dedi ki...

inanın böyle hayranlık duyduğu biriinin olması ne güzel.hayatım boyunca hiçbir sanatcı şarkıcı hayranı olamadım sevdiğim karekterler vardı ama bu kadar detaylı bilgim yoktu hiçbiri hakkında bravo sana şerifecim.ayrıca allah rahmet eylesin.hayatta en acı kayılardan biridir annenin ölmesi.allah evlat acısı yaşatmasın kimseye...

ASLI dedi ki...

cok üzücü :(

adaşehir dedi ki...

Thalia adına üzüldüm, ağır bir kayıp, "anne" sonuçta...

Unknown dedi ki...

annesi olmayanın hiç kimsesi olmazmış..baba anne varken baba ne yazık ki..Arada istisnalar var ama istisna adı üstünde.Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin...Ölen annelerin de mekanı cennet olur inşallah...

Adsız dedi ki...

nasılda takip ediyorsun.çok sevdiğini biliyordum ama yine de şaşırdım.
ne diyim allah kolylık versin sonuçta hamile.:(
sevgiler

allah kimsey annnesiz bırakmasın :(

sezobigo

Şerife dedi ki...

hala üzüntüsünü üstümden atamadım :(