İYİ Kİ DOĞDUM :)

Bugün benim doğum günüm yıllardır beklediğim doğum günüm  yıllar önce Nil’in şarkısını dinleyip ben ne zaman 25  olucağım diye mızmızlandığım yaşa sonunda geldim J  evet artık 25 yaşındayım çocukta yaptım kariyerde J kalmadım hayatın köşesinde
Bir yaş daha yaşlanmanın burukluğunu yaşasam da bugün çok mutluyum öyle mutlu oldum ki mesaj çeken arkadaşlarımın yazısını görünce hatırlanmak sevilmek çok güzel bir duygu rabbim kimseyi yalnız tek ve sevgisiz bırakmasın
Yeni yaşımda eşimle ve tüm sevdiklerimle huzurlu mutlu bir yıl diliyorum  her şey gönlümüzce olsun kazalar, kederler, kötülükler yuvamızdan uzak dursun

22 yorum:

Unknown dedi ki...

doğum günün kutlu-mutlu olsun :) aşk dolu yıllara.

Nil dedi ki...

nice yıllara
imrendim keşke ben de o kadar genç yaşta anne olsaydım.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kutlu olsun...
sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte sağlık, mutluluk, huzur ve mutlulukla geçireceğin daha nice güzel yılların olsun Şerifecim

yaruze... dedi ki...

ahhhh ahhh 25 in tadını çıkar.Nice mutlu yıllara...

adaşehir dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun! :)

serap dedi ki...

nice yıllara şerifecim serap

Adsız dedi ki...

şerifecim nice nice yıllara llah huzur mutluluk sağlık sıhhat verin arkadaşım...

BuRCu dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun, ailenizle nice güzel yaşlarınıza inşallah :)

Adsız dedi ki...

Yeni yaşın kutlu olsun

Kız Kardeş Derya dedi ki...

Çok güzel bir yaş yeni yaşın kutlu olsun.. Sağlıkla ve huzurla..

Ülkü dedi ki...

Ben kutlamıştım zaten :) nice yıllara canım sağlıkla mutlulukla huzurla sevdiklerinle :) öpüyorum :)

Adsız dedi ki...

seni tanıdığım ilk günden beri hayatıma anlam kattın. ilk yıllarda hayata tutundum sonrasında sevginin ne olduğunu öğrendim. sonrasında sevginin en koyu hali olan aşkı sende yaşadım. sevgili olmanın saatlerce sabahlar olana kadar telefonda konuşmanın kavuşmak için günler saymanın. hasret çekmenin, kavuşmamızda bir bakışınla tüm hasretimi dindirmenin zevkini yaşadım. birlikte tatil yapmanın şehir şehir sevgiliyle dolaşmanın tadını çıkardım. sevgililiğin nişanlılıgın tadına vardım. final oldu evlendik artık derken yeni yeni heycanlar hayatımıza girdi.sevgimizin meyvesi nur topu gibi yüzü gibi ismi gibi güzel oğlumuz muhammed efemiz dünyaya geldi. sevgimize izmir dar geldi bir gün ansızın ismine yüzlerce şarkı söylenmiş şiirler yazılmış güzel şehir istanbulda yaşama kararı aldık. 2 yılda birikte çok iş başardık. ev aldık araba aldık ve güzel yuvamızda mutlu mutlu yaşamaya devam ediyoruz. UMARIM YENİ YAŞIN BİZE YENİ YENİ GÜZELLİKLER GETİRİR İYİ Kİ DOĞDUN SEVGİLİ KARICIĞIM...

annesiningülü dedi ki...

canım nice güzel yıllara ailenle :) iyiki doğmuşsun iyiki hayattan kopmamış iyice sarılmışsın hayata sen ve ailen :)

Efe ve Eren dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun,nice senelere:)

tubitos dedi ki...

iyiki doğdun lalalalala gördün mi 25 oldunnn =) nice mutlu yaşlara...

Unknown dedi ki...

mutlu yıllar dilerim..eşinin yolladığı yorumda çok güzel..onuda bu güzel yüreğinden dolayı tebrik ederim..hep mutlu olun inşallah..

zeynep dedi ki...

Hayırlı mutlu yaşlar olsun, sevdiklerinle birlikte huzur ve sağlık diliyorum..Sevgiler..

neval dedi ki...

happy birhtday serifeciğim,nice nice yıllara sevdiklerinle beraber

BÜTÜ dedi ki...

Dogum günün kutlu olsun canim,nice güzel yaslara sevdiklerinle beraber olman dilegiyle

İkiz Annesi dedi ki...

Canım eşinle , oğluşunla ve sevenlerinle birlikte nice güzel seneler dilerim
Eşinin yorumu da pek anlamlı Allah saadetinizi bozmasın inşallah.
Sevgiler.

ASLI dedi ki...

iyiki dogdun $erifeee :)
Mutlu yillar diliyorum sana.
cok cok öpüyorum.
Yeni ya$ güzellikler getirsin in$...

mutfagabuyrun dedi ki...

canım doğum günün kutlu olsun nice nice yıllara.öpüyorum.