Güzel bir gece

Doksanlar pop desem iki kardeşten biri desem efendi desem genelde duygusal şarkılar söyler desem sanırım herkes Zafer Pekeri bilir.Cumartesi akşamı konseri vardı eşim sayesinde kız kıza güzel bir konser dinleme fırsatı buldum.Lise yıllarında çok severdim kendisini şarkılarını ezbere söylerdim konsere giderken unuttum artık şarkılarını yıllardır söylemiyorum diye hayıflanıyordum fakat bir yerlerde saklı kalmış ve hiçbir satırını atlamadan eşlik ettim o kadar çok alkışlamışım ki ellerim konser sonu baya bir acıyordu
Ben eğlenip coşarken bir yanımda kızım bir yanımda kız kardeşim Zafer Peker yerine orkestrada ona eşlik eden oğlunu izlemeyi tercih ettiler ama oğlu olduğunu duyunca ben çok şaşırdım  çünkü hiç beklemiyordum bu kadar büyük oğlu olacağını  konser sonu kulise resim çektirmeye gittik oğluşumla itiraf edeyim Efe hiç gönüllü değil de Hatta Zafer bey uykusumu geldi hiç gülmüyor dedi de bende konser boyunca kulaklarını kapattı sizi sevmedi diyemedim Allahtan eşim varda sıkıldığı anda oğluna alıp götürü veriyor başka yerlere yoksa çoğu konserin sonunu getiremeden eve gitmek zorunda kalırdık
Benim kızlarda Barış Mert Pekerle fotoğraf çekildi her konser birine aşık oluyorlar bu sefer piyango Barış Mert Pekere vurdu bakalım bir sonraki konserde talihli kim olacak J


                                          

                                            
                                                     BEN,OĞLUM VE ZAFER PEKER
                
                                                            KARDEŞİM VE BARIŞ MERT PEKER
                                              KOCACIĞIM VEDE BEN

                                   KARDEŞİM,ANNEM,BEN VEDE KIZIM

38 yorum:

Ülkü dedi ki...

Oh ne güzel eğlenmişsiniz :)
Bir şey soracağımdır hazırmısın :)
Kızından bahsetsene birazda kaç yaşında? sen kaç yaşında evlendin ki anam neler oluyor :)) niye hep paşadan bahsediyorsun :)hadi hadi parmakların çalışsın :)

balböcükleri dedi ki...

sensiz sabah olmuyor diye bir şarkısı vardı.aklımda kalan o yıllar dinlediğim.şimdi ortalarda görünmesede güzel şarkıları vardı.güzel bir gün olmuş

Şerife dedi ki...

Ülkü:Hepsini bir çırpıda anlatmak isterdim ama buraya sığmaz galiba. Ben 25 yaşındayım 4 yıl önce evlendim haklısın kızımdan fazla bahsetmiyorum ama o günlerde eminim gelecek :)

Şerife dedi ki...

SerpiL :Sanırım en ünlü olduğu dönemlerdeki şarkıydı sensiz sabah olmuyor evet ortalarda fazla yok hatta ben konseri olacağını duyduğumda çok şaşırmıştım

Ülkü dedi ki...

O şarkıyı söyler burnumu çeker dururdum :))

Şerife'cim sanırım anladım aslında maille soracaktım ama mail adresin profilinde ve blogunda yok özür buradan sordum :)

Sitare dedi ki...

vaayy desem ohhh keyifler gıcır desem.bizim ki de can desemm:)))

Limon çiçekleri dedi ki...

Vaay yıllardır görmüyordum Zafer Peker'i ve bende çok severdim.Ne iyi etmişsiniz..

Şerife dedi ki...

Ülkü: İlk fırsatta maili koyucağım ayrıca hiç kusura bakmadım sorman kadar doğal hiç bir şey yok bence :)

Şerife dedi ki...

Sitare:cidden keyiflerimiz gıcırdı :) keşke sende olsaydın bundan sonra gideceğim konserleri burdan duyururum :)

Şerife dedi ki...

Limon çiçekleri:Bende çok severdim canlı dinlemekte çok şükür nasip oldu

Adsız dedi ki...

serifecim ne güzel eğlenmişsininz bende çok severim hakan pekeri ve kardeşini ama oğlunu yeni gördüm...

Şerife dedi ki...

çocukça yaşamak :Bende konserde görüm görünce resmen şok yaşadım :)

annelili dedi ki...

Ne güzel ailecek eğlenmişsiniz...

Şerife dedi ki...

annelili: Çok şükür eğlenceli güzel birgündü :)

annesiningülü dedi ki...

Zafer Peker diye biri vardı dimi. şimdi hatırladım :) ama diyeceğim kızın :) maşallah boyunca bir kızın var canım, allah bağışlasın.

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur :amin hepimizin çocuklarına rabbim sağlıklı uzun ömürler versin

marifet ellerimizde dedi ki...

kocamann bır masallahhhh..
allah mutlulugunuz ve beraberlıgınızı daım etsın:)sevgıler...

Unknown dedi ki...

bnde efendi diye severdim:))) ama şimdi hiçbir şarkısı aklıma gelmiyor:(
nerdeymiş sorsaydın :)))niye şarkı söylemiyormuş bu kadar ara vermiş acep:)
iyi eğlenmişsin ne güzel

bu arada bu ülkü ne meraklı bir hatun yaaa:))
evi satııyırum der ayrıntı ister kız görüe ayrıntı ister .gidip bloğuna ne sorabilirim diye:))

tubitos dedi ki...

canım ben de senin bu kadar büyük bir kızın olduğunu tahmin etmiyordum =)maşşallah

neval dedi ki...

bizim gençliğimizde de vardı,z. peker yaşlanmış bayağı,eskilerin deyimiyle filinta gibi adamdı

İkiz Annesi dedi ki...

Şerifecim çok güzel eğlenmişsiniz canım yüzünden de bellioluyor.
Mutlu aile tablonuz hiç bozulmasın inşallah.

Adsız dedi ki...

zafer peker diyince aklıma "sensiz sabah olmuyor" u dinlediğim günler geliyor. :))) yaa kayboldu bu adam yok ortaarda diyoduk konserleri falan varmış demek. oğlu da pek yakışıklıymış sizin kızlar haklılar :)

Ülkü dedi ki...

Sezo gelmiyem yanına uslu dur sorcam tabi :)

Şerife dedi ki...

marifet ellerimizde: hepimizin mutluluğu daim olur inşallah :)

Şerife dedi ki...

sezobigo : aslında bende o soruların hepsini sormak isterdim ama birçok kişi resim için bekleyince öyle bir imkan bulamadım
ülkü içinde sorması beni mutlu etti çünkü merak ettiğini sorar insan bende yerinde olsam sorarırdım :)

Şerife dedi ki...

tubitos:aslında büyük gibi gözüküyor ama 2000 doğumlu biraz yapısı gereği galiba büyük gözüküyor

Ülkü dedi ki...

Çatla sezo hıhh :) merak ediyorum tabiki tanımak içinde soruyorum :) ay bu sezo sevildiğini bilmez zati :) evini almak için sorduktuuu kötü mü yapmışım ne :)

Şerife dedi ki...

neval :50 yalında girmesine 1 yaş kalmış yaşlansın artık demi ben yaşlandım :)

Şerife dedi ki...

Ülkücüm sen sor arkadaşım ben severek cevaplarım :)

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi:Baya neşeliydim o gün çok teşekkür ederim aylincim

Şerife dedi ki...

Gülcan:Benim kızların aşkı 24 saat sürüyor şimdi niye resim çektirdik diyorlar :)

eslemce dedi ki...

süpersiniz süpeeer.

Hülya dedi ki...

Şerifecim az kalsa unutmuştuk zafer pekeri ne iyi etmişsiniz ne güzelde eğelenmişsiniz neşeniz daim olsun Sevgiler Hülya

Unknown dedi ki...

ben diyemedim şarkısını hatırlıyorum.Klibinde tren garı vardı galiba....Güzel bir gece geçirmişsiniz , ne güzel...Efecik de geceye anlam vermeye çalışmış galiba :)
Fotoların hepsi birbirinden güzel çıkmış , mutluluğunuz daim olsun arkadaşım :)

Şerife dedi ki...

eslemce:Teşekkür ederim o senin süperliğin :)

Şerife dedi ki...

Hülya : Yorumlara bakıyorumda baya sevilen bir şarkıcıymış fakar popüler kültür malesef bazı sanatçıları yok ediyor sanırım Zafer Pekerde onlardan birisi

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval : Maalesef Efe konserlerden henüz hoşlanmıyor sevdiği tek konser hatırlıyorum oda Nihat Doğan konseriydi :)

güzel şeyler dükkanı dedi ki...

inanamadım şok oldum.maşallah sana da kızına da..ne güzel ..genç anne olmanında böyle güzel yanı var.abla kardeş gibi..