Canım oğlum


Bu  4. anneler günüm bitanem bir filizin yeşermesi gibi gönlümde kocaman bir çınar oldu  sevgin aşkın. Nefesin nefesim gülüşün gülüşüm oldu inan bana seni canımdan öte seviyorum sen olduktan sonra ben hiç olmadım ki bende sana karıştım biz olduk
Dün her yer  bayram yeri gibiydi çocuk olan, genç olan, yaşlı olan çeşit çeşit insan ellerinde poşet yada çiçeklerle bir yerlere yetişme telaşındaydı içim sevinçle huzurlu dolarken bir yanım buruktu dün baban ilk defa annesini babasını çok özlediğini söyledi gözlerinde belirgin bir hüzün vardı konuşmadan karşılıklı ağladık bazı anlar vardır ya konuşmak yerine bakışmak yeter işte öyle bir zamandı o gecenin karanlığında anladım ki insan 33 yaşına da gelse hala bir yanı çocuk hala bir yanı sevgiye muhtaç sonra şükrettim senin için annelerim için kutlayacak ellerini öpeceğim sevgi dolu annelerim var ya olmasaydı ya şuan gülerek aaa çok güzelmiş  dediğim reklamlara sitemkar gözlerle baksaydım ya sen olmasaydın ben ne yapardım ne avuturdu  ne yerini doldura bilirdi hiçbir  şey yerini dolduramazdı
Anne oğul olarak çıktığımız bu yolda dün rolleri değiştik dün üzerimde garip bir gerginlik bir üzüntü vardı akşam olunca daha da arttı sana masal anlatırken sesim titremeye başladı  beni öyle iyi tanımış gözlemlemişsin ki ufacık tonda üzgün olduğumu anlıyorsun ağlıyor musun anne dediğinde hayır oğlum ne ağlaması dediğime bile inanmıyorsun beni teselli etmek için kocaman sarılıp seni çok seviyorum bile diye biliyorsun. Biliyor musun dün o sözün bana verebileceğin belki en büyük hediyeydi
Annen olarak dilerim ki hep yüzün güler iyi bir eş iyi bir baba  olursun dilerim hayat hep sana iyilikler getirir  ve dilerim ki annen o günlerini görür seni çok seviyorum oğlum

12 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

maaşAllah ve inşaAllah...

sağlıkla...

Ebru dedi ki...

4.Anneler günün kutlu olsun:)

Noblesse dedi ki...

ne güzel ne dokunaklı yazmışsınız, çocuklarınızla ve ailenizle nice mutlu anneler günü geçirirsiniz inşallah, sevgiler.

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala):güzel temennileriniz için teşekkür ederim umarım o günleri görürüm :)

Şerife dedi ki...

Nehir İda: Hepimizin tüm annelerin anneler günü kutlu olsun nice güzel günler görürüz inşallah

Şerife dedi ki...

Noblesse :Rabbim uzun ve hayırlı bir ömür nasip eylemesini oğlumdan sonra çok istemeye başladım umarım da nasip olur

adaşehir dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun canım :)

Followupfashion dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun,Allah oğlunu hayırla büyütmek nasip etsin;)

Şerife dedi ki...

adasehir : teşekkür ederim :) çok mutlu oldum yazını görünce

Şerife dedi ki...

Followupfashion :aminnnnnnnnnn inşallah :)

annesiningülü dedi ki...

amin canım, hepimizin duası...

Şerife dedi ki...

Bahar ve kızısı Yağmur :seninde dediğin gibi hepmizin duası