Ay baba ?



Çevremde hep duyardım kız çocuğu babasına erkek çocuğu annesine düşkün olurmuş diye fakat bizim evde durumlar hiç öyle değil benim oğlan  tam bir baba düşkünü bense ortada bir kobay getir götür işlerine bakan çişi geldiğinde tualete yetiştiren,  açıktığında karnını doyuran, üstünü değiştiren, uyutan, geceleri ayaklarını kaşımaktan  tutda meyme (meyve)suyuna kadar tedarik eden  bu liste uzar gider
Tüm bunları yapıp iyiliğime geçiyorum hayır çünkü benim paşa ben ne yaparsam yapayım babasına daha düşkün ben bu duruma çoğu zaman seviniyorum ama bozulduğum anlar şuan ki gibi gitgide çoğalıyor baba aşkı öyle boyutlara ulaştık normal çocuklar aya ay dede der benim ki ay baba diyor o derece seviyoruz babayı
Efe öyle bir dönemdeki babasının başaramayacağı yapamayacağı hiç bir şeyin olmadığını düşünüyor hatta dedesi bahçeyle uğraşırken bile sen yapamazsan babam yapar diyip gaza getirmişliği bile vardır
kırdığı yada bozduğu her oyuncağı babasının kusursuzca tamir edeceğine hadi tamir oldu tekrar bozduğunda aynı şekle getireceğine inanıyor
Arabada yolculuk yaptığımızda bizi sevmediği bir araba geçerse baya bir bozuluyor baba geç sunu geç geç diyip kendini rallide sandığı da olmuyor değil
Hayata dair planlarını hep babasını  düşünerek yapıyor mesela babam beni denize götürecek babamla yüzüceğim babam okula götürecek babamla yaparız babamla hallederiz şimdi ben kıskanmayayım da kimler kıskansın
Şaka bir yana rabbim sevgilerini hep baki eder inşallah ve onları hiç ayırmaz ömrümde gördüğüm beklide görüceğim en büyük aşkı yaşıyorlar bense onlarla olmaktan çok mutluyum onları güreşirken izlemekten spor yapmalarını gülerek katılmaktan camiye el ele gülerek gidip dönüşte efenin ağlayarak gelmesinden  (manevi yönden ağlamıyorlar efe camiye giderken planlar yapıyor namaz sonu babam oyuncak alır diye babasıda almayıca kızılca kıyamet kopuyor)
İkisini de çok seviyorum iyi ki varlar iyi bende onlarla birlikteyim
Aynur hanımın bloğunda gördüm ve çok beğendim paylaşmak istedim


"Anne gezindiğin bağ,baba yaslandığın dağdır.Ömrünün en güzel çağı annen ve babanla olandır."

21 yorum:

Adsız dedi ki...

şerifecim sana katılıyorum benim prensesimde anneye bana düşkün.babasına bile bazen "anne" dediği oluyor o kadar yani...erkek çocukların babalarını rol model alması iyidir çok bozulma erkek gibi davranmayı öğrenir erkek çocuk bence çok fazla annesiyle olmamalı çünkü o zaman annenin olmadık şeylerine ilgi gösterebiliyor makyaj malzemesi gibi...neyse bu konu çok derin aslında. allah sizleri hiç ayırmasın mutluluğunuz hep sürsün inşallah :D

Şerife dedi ki...

çocukça yaşamak : aslında yazdıklarında tamamen haklısın ama gel gör ki kıskanıyorum :) aşıcağım zamanla

balböcükleri dedi ki...

çok güzel bir söz.benim oğlanlar bağda geziyo hep hahaay havam batsın oğlanlar bana düşkün:)

Şerife dedi ki...

serpilcim maalesef benim oğlan dağ tepe gezip duruyor bir bilse bağda neler var :)

annesiningülü dedi ki...

allah bozmasın diyelim dimi :)

Şerife dedi ki...

evet ama birazcıkda anneye düşkün olsun demi :=)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

boşver Şerifecim
sağlıkla ve mutlulukla, huzur içinde yanınızda olsun da evlatlarınız kime düşkün olurlarsa olsunlar :))

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala): Doğru söze ne diye bilirim ki :)

Ülkü dedi ki...

Aman sende he daha iyi işte erkek çocuk babayla yakın oluncek işin daha iyi olur :)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

HAKLISIN VALLA KISKANMAKTA;BEN COK BOZULUYORUM NEDENSE KIZLAR EGER BENI ES GECMEYE CALISIRSA;COK SÜKÜRKI KIRKTA YILDABIR OLUYOR;BABALARINIDA COK SEVIYORLAR AMA BENSIZ OLMAZ HE HE!

İkiz Annesi dedi ki...

Sana da düşkündür Şerifecim sanma ki düşkün değildir.Canın acısa annem diye biter yanında Allah yazmasın ama evde eşin azıcık sana bağırır gibi olsa hemen korumaya geçer seni merak etme.Babası güçlüdür gözünde erkek çocuk olduğu için normal.
Benim cadılar babaya aşıktır ama gel gör ki bir saniye mutfağa ya da başka yere gitmeyeyim dibimde biterler.
Dediğin gibi anaya da babaya da sevgileri hiç tükenmesin hayırlı evlat olsunlar yeter ki.
Asla bırakmazlar peşimizi:)

ASLI dedi ki...

Ne güzel...
Ben de oglumla babasinin iliskisinin böyle olmasini cok isterdim.Ama is sahibi olduktan sonra bu durum hayal oldu.Bir ömür boyu birbirini seven baba ogul olurlaR ins..
Kiskanma olayina gelince yasamadigim icin bilemiyorum tabi.Ada oldum olasi bana düskün.Ama bir kere bana $en delme babayla dit deyince kendimi biraz kötü hissetmistim :))

Şerife dedi ki...

Ülkücüm şimdi babası ile ilerde karısı ile sanırım benim herşeyi kabul etmemlazım :)

Şerife dedi ki...

Bir Terazi Kizi...:tabikide bizsiz olmaz yapamazlar :)

Şerife dedi ki...

Aylin çok doğru bir teşisde bulunmuşsun çünkü bazen babası bana kızar gibi yapıyor inanılmaz derecede beni savunuyor o an dünyalar benin oluyor biraz abartıyorum ne yapayım kıskanıyorum :)

Şerife dedi ki...

AsLI :sen sadece bir anda kötü hissetmişsin ya ben ne yapayım :) en iyisi kabullenip alışmak

necla dedi ki...

ALLAH bozmasın şekerim maşallah..bizdede durum böyle 2 yaşına kadar yapışık ikiz gibiydik ama sonra işler değişti yatıyo kalkıyo baba beni takan yok valla hele bir nöbetçi olsun kıyamet kopuyor evde akşam babayı göremeyince kaç defa alıp işyerine götürüp uyutup getirmiştir babası ama ne gurur duyuyor dimi insan

Şerife dedi ki...

Sanırım ben çalışmaya başladıktan sonra bana olan düşkünlüğü sona erip her istediğini yapan gönlüne hiç değmeyen tarafa doğru bir kayma oldu o tarafda babası :)

neval dedi ki...

Mevlam sizi birbirinizden ayırmasın şerifeciğim

Şerife dedi ki...

Ülkü:öyle ama kıskanıyorum ::::)

Şerife dedi ki...

Nevalcim rabbim tüm sevenleri ayırmasın güzel sözüne amin demekten başka nediyebilirim ki