YORUCU PAZAR

Teomanın  paramparça şarkısında bir bölüm var Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken
Yıllar hayatlar geçiyor  şuana aynen o durumdayım yorgunluktan ölüyorum vede saat bugün hiç geçmiyor akşam ne zaman olur bilmem :( ama kendim ettim kendim buldum dün tüm gün boyunca iki odayı değiştirmekle uğraştık çocuk odası ve oturma odasını aslında en başta şimdiki düzeninde kurmalıydık fakat ben çocuk odası geniş olsun rahat olsun diye tutturdum sonuç ise eve misafirim geldiğinde daracık oturma odamda oturmak zorunda kaldılar yeni halinden çok memnunum üstelik çocuk odası sandığım kadar dar olmadı ayrıca ferahda oldu.
En büyük yardımcım oğlumdu çünkü maşallah elinden temizlik bezi hiç düşmedi süreli bir koşuşturmaca içinde dolandı durdu ara sıra kavagada ettik çünkü bezle yetinmiyor yüzey temizleyicide istiyor bense korkumdan vermek istemiyorum o vericen ben vermiyeceğim diye aramızda kısa çaplıda savaş çıktı resmen. Hem bana kızıyor hem benim yüzümden ağlıyor hemde avunmak için yine kollarıma koşuyor galiba çocuklu bu olsa gerek :) Paşa hemen unutuyor ama ben unutamıyorum günlerce içimden sızısı gitmiyor şuan olduğu gibi keşke üzmeseydim keşek daha anlayışlı olsaydım.
Akşam paşayı uyutmak baya bir zor oldu çünkü babası ile akşam üzeri güzellik uykusuna yatınca zamansız uyuyunca akşam bir türlü uykusu gelmedi anneciğim kapa gözlerini bak artık uyumanlazım diyorum hayır kapamıyacağım diyor neden diyorum gözlerimi kapayınca göremiyorum diyor :) nasıl oluyor bilmiyorum ama bazan  o kadar çok kızgın oluyorum ki bir sözü ile tüm kızgınlığımı alıyor
Son bir kaç gündür ikimizde beraber uyumak istiyoruz çünkü geçen hafta iki gece anneanesinde uyudu hasta olduğu için erkenden hatta biz gelmeden uyuya kalıyordu  annemde sabah nasılsa getireceksin bırak çocuk rahat uyusun deyince söyleyecek sözüm kalmıyordu malesef.Sağolsun babamızda müsade ediyor koklaşa koklaşa uyuyoruz sonra ben gece uyanınca ikimizinde rahatı için yanında kalkıyorum sabah  uyanınca bana sitem ediyor yeye gittin sen diye çok hoşuma gidiyor çok çok mutlu oluyorum
Az önce telefonla konuştum dayısından piyo (piyano) istiyormuş bana şarkı söyleyecekmiş diyor ki şarkı söylememi istermisin sana akşam söyleyeyim tamam mı  :) akşam olsada söylesede alsa tüm yorgunluğumu



8 yorum:

tülay dedi ki...

annelik sana çok yakıştı herkes senin gibi harika bir anne olamaz dostum.

Şerife dedi ki...

:) ay şimdi geçti yorgunluğum teşekkür ederim canım arkadaşım iyi ki varsın

İkiz Annesi dedi ki...

SÖylediğin ok doğrubazen zaman o kadarçabuk akıyor ki anlamıyorum akşam nasıl oldu bazen de saat takılı kalıyor sanki.
Evinin yeni şeklini güle güle kullan canım içine sinmesi önemli olan:)
Ahh o güzel sözleri yok mu anne olmanın en harika tarıfı bu sözleri duymak sanırım:)

Adsız dedi ki...

benimde büyük odam çocuk odası misafir gelince salonda kalmak zorunda oluyor ama hani sürekli yatılı misafir olmayınca kızımda geniş geniş odasına yayılsın oyuncaklarımızda sığsın istedim çünkü çoğunu kaldırmak zorunda kalmıştım.yine içine sinmesi önemli ellerine sağlık,paşada şarkısını söylesin bizde video isteriz ama :)

ASLI dedi ki...

:)cocukca düsünebilmek.Onlar gibi yaklasmak herseye.Masaallah Efe´ye

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi:gerçekten içime sinen bir değişim oldu inşallah fikir değiştirmem :)

Şerife dedi ki...

çocukça yaşamak:aslında aklıma bu fikri sokan misafirlerim oldu sürekli bana neden bu odayı bu şekilde kullandın deyince acabalar oluştu kafamda birde her gelen aynısını söyleyince anladım ki yanlış karar vermişim

Şerife dedi ki...

Yazan Anne :öncelikle kocaman bir hoş geldin demek istiyorum
onun gibi düşünmek için elimden geleni yapıyorum :)