The Tourist

Başrollerinde dünyaca ünlü iki oyuncu,  Angelina Jolie ve Johnny Depp’in yer aldığı The Tourist filminin ilk   10 Aralık’ta vizyona girdi fakat benim izle imkanım bugün oldu.
Yönetmen koltuğunda Florian Henckel von Donnersmarck yer alıyor.  Başrollerinde ise Oscar ödüllü Angelina Jolie, Altın Küre ödüllü ,Johnny Depp Paul Bettany ve Timothy Dalton yer alıyor.
Hikaye, kırık kalbinin acısından kurtulmak için İtalya’ya giden Amerikalı bir turist, Frank (Depp)’in etrafında şekilleniyor. Olağanüstü bir kadın olan Elise (Jolie)’nin yoluna çıkmasıyla işler değişir. Ancak Elise’nin onunla karşılaşması aslında tesadüf değildir. Arka planda Venedik’in nefes kesen manzaraları eşliğinde Frank, bir ilişkinin ardından koşarken aslında etrafında tehlikeli entrikaların döndüğünü fark eder.
Aslında film klasik Angelina Jolie filmlerinden yinede hem kostümler hem seçilen mekanlar muhteşem
Geçen ay kitap çok okumuş film hiç izlememiştim. Bu ay merak ettiğim ,aklımda kalan filmleri fırsat buldukça izlemeye çalışacağım beğendiklerimide hem paylaşmak hemde unutmamak için not etmeye çalışacağım




16 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba
iade-i ziyaretimdir
güzel paylaşımlarda bulunmak ve buluşmak üzere

sevgiyle...

İkiz Annesi dedi ki...

Güzel bir film ben de izlemeye başladım sıraya dizdiklerimi:)))

Unknown dedi ki...

Değişik bir kurguydu,J.Deep için izledim ...hangi filmde oynarsa oynasın mutlaka izlerim :)

Adsız dedi ki...

ikisinide çok severim kesinlikle izliyeceğim.eşim pek yabancı sinema izlemediği için sinemada türk yapımları tercih ediyoruz ama evde kesinlikle izliyeceğim :)

Şerife dedi ki...

Aynur (Küçük Hala) bende gönülden bir merhaba diyorum :) hoş geldin bloguma

Şerife dedi ki...

İkiz Annesi :yazımdada dediğim gibi uzun zamandır film izlemiyordum bu aralarda film seyretmek için müsaitim bende sıraya koyduklarımı tek tek izliyorum

Şerife dedi ki...

içimizdeki karnaval:malesef benim J.Deep'in ilk izlediğim filmi daha önce hiç izlememitim ama oyunculuğu çok başarılı

Şerife dedi ki...

çocukça yaşamak : filmin daha türkçe dublajlı olanı çıkmamış ama alt yazılı olanı mevcut bende alt yazılı takip ettim fakat izlerken kendimi öyle kaptırmışım ki sanki türkçe konuşuyorlardı :)

tülay dedi ki...

uzun bi süredir şöyle keyifle bir film izlemedim.sen bu filmi beğendiysen demek ki kesin izlemem lazım.

Şerife dedi ki...

bencede mutlaka izlemelisin tülaycım çok etkileyici diyemem ama insanda tatlı bir tebessüm bırakıyor :)

Adsız dedi ki...

ben de hala touristi izlemedim gerçi ben sinemaya gitmeyeli 1 yıl oldu herhalde :) kostümlerin şıklığı 2. fotodan da belli oluyor aslında. Upuzun izlenecek flmler listemde tourist. sevgiler

tubitos dedi ki...

ben çok beğenmiştim. hatta tekrar izleyebilirim sırf o elbiseler ve manzaralar için =)

Şerife dedi ki...

sj: en kısa zamanda izlersin inşallah :)

Şerife dedi ki...

tubitos: aynen öyle bende tekrar izleyebilirim ama bu sefer eşimle
bu arada hoş geldin :)

Adsız dedi ki...

keşke benim de film izlemeye vaktim olsa.. çok kıskandım :)

Şerife dedi ki...

inşallah en kısa zamanda olur inan benimde uzunca bir zaman sonra oldu :)