Eğlenceli papatya kokulu bir gün

Bu hafta sonu paşayla çok güzel bir gün yaşadık çok eğlendik vede gururlandık gururlandık diyorum çünkü efe ilk defa patetes baskısı vede ip baskısı yaptı.Geç mi kaldık yok çok mu erken bilmiyorum bildiğim tek şey efe çok mutlu oldu bu kadar çok sevineceğini asla tahmin etmezdim gözlerinde ben başardım ben yaptım sevinçleri fışkırıyordu evde herkese tek tek gösterdi ben yaptım diye biraz ara veriyor aklına gelir gelmez tekrar başlıyordu tüm gün boyunca iyi ki öğretmişim iyi ki yapmışız bende onun kadar mutluyum







birde babası ile benim için baharın ilk papatyalarını toplamışlar mis gibi kokuyorlardı


9 yorum:

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel papatyalar onlar..zamanında ne çok yapardık patates ve ip baskısını hey gidi günler hey :)

İkiz Annesi dedi ki...

Çok güzel olmuş kocaman bir aferin yakışıklı paşaya:)
Papatyalar harika kesin kurutursun bir kitap arasında ya da en azından sanırım ben öyle yapardım :)

Şerife dedi ki...

sema:bende zamanında çok yapan vede çok sevenlerdendim çok şükür efede sevdi :)

Şerife dedi ki...

aynen öyle oldu :) kuruttuğum sakladığım bilmem kaçıncı çiçek

tülay dedi ki...

maşallah ne kadar becerikli Allah nazarlardan korusun.

Şerife dedi ki...

teşekkür ederiz teyzesi

tülay dedi ki...

teyzesi yesin onu da papatyalarını da:)

Adsız dedi ki...

erken ya da geç diye bişey yok bence. çocuk ne zaman ne yapabiliyosa onu yapsın derim. tabi bu benim fikrim.. ne de güzel yapmış aferin valla :)

Şerife dedi ki...

bende çok beğendim yaptıklarını çok hoşuma gitti
en çokta ip baskısı tek pişmanlığım o an yanımda fotoğraf makinemin olmamasıydı