NEŞELİ HABER BÜLTENİ

Son zamanlarda çok üzücü olaylar yaşadık.Sadece ükemiz değil malesef tüm dünya önce Libyada yaşananlar tüm dünyayı sarstı sonra Japonyada meydana gelen doğal afet hala Japon halkı depremin izlerini ilk günkü gibi taşıyor
ülkemizde neler olmadıki mart ayında önce kayserili 3 çocuğun katil zanlısı yakalandı sonra yanmış bir kadın cesetini teşis etmek için kadına morgda makjaj yapıldı üniversiteli gamze ormanda öldürdüldü ana haber bültenlerinin 1 ay boyunca yayınladığı konular neredeyse bu felaketlerdi tabi arada seçim profagandalarınıda unutmamak gerek
Sıkıldım iyice haber izlemekten hem üzücü hem kırıcı hem yas dolu
keşke ana haber bülteninde şöyle bir bölüm olsaydı: 'Sevgili seyirciler bugün olanlar sadece bu bültende duyduklarınız kadar değil. Aslında bugün çok güzel şeyler de oldu. efe, gaye'ye evlenme teklif etti. zehra Hanım, sokaktaki kediyi evine alıp bakmaya karar verdi. 9 aylık Kerem bugün 'Anne' dedi. Aslı'nın menekşeleri bugün tomurcuklandı... Ve Selin akşam üzeri tüm işinin gücünün arasında kendine bir fincan kahve ısmarladı."
Sonlara doğru her şehirde ayrı olmak üzere memleket manzaraları olsa mesela
boğaz köprüsü ışıklandırmalardan sonra bakın evlerden nasıl gözüküyor gibi
yada taksim meydanı yine cıvıl cıvıl
Belki bunlar olsa küçük tebesümler insanlar biraz daha mutlu olur belki birileri ders çıkarır zehra hanımın evine kediyi almasından

da insan insanın canına bu kadar kolay kıymaz
yada karısına kötü mumamele yapan br adam efe ile gayenin evlenmesinden fevz alırda ben neler yapıyorum yahu der
Bence tüm bu saydıklarım hayal olmayacak kadar gerçek ama mutsuz olmaya sanırım kendimizi çok çabuk alıştırmışız
Birde tonlarca makyaj yapan haber sipikeri bayanlara bu haberler daha çok yakışır :) ölüm haberi sunarken o yapmacık üzüntüleri insanlarda yada bende oluşturdukları antipatiyi kaldırır.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Haber spikerleri androit gibi bence ,ifadesiz ve donuk.Ruhsuz bir şekilde haber sunuyorlar.Haberleri izlerken drama üzülemiyorum bile.Bazen acaba aklı nerede bu kadar ruhsuz diye düşündüğüm bile oluyor...En azından yapmacıkda olsa Ali Kırca , Uğur Dündar , M.Ali Birand var...Haberleri izlemeye sürekli ara veriyorum gazetelerin üçüncü sayfa haberleri gibi...Allah sonumuzu hayır etsin ...

Şerife dedi ki...

Mesef seninde dediğin gibi çoğu ifadesiz vede ruhsuz
mesela ben fox haberi hiç izlemek istemiyorum spiker bayan haberi sunarken kamera acayip derecede yakın markajda oluyor yetmiyor birde haber sonu yaklaşık 5 saniye gibi bayanın donuk güya hüzünlü yüzünü izlemek zorunda kalıyorum