Anneciğim babam para kazandı mı ?

çalıştığım için mi bilmiyorum Efeye karşı inanılmaz bir suçluluk duygusu hissediyorum. Yanında olamamak sabah kahvaltısında, öğle yemeğinde yanında olamamak, oynadığı oyunları görememek kadar içimi acıtan başka bir sıkıntım yok bu günlerde. Oda bunun farkında sürekli bişeyler istiyor televizyonda gördüğü,arkadaşında gördüğü yada aklına takılan. O kadar çok oyuncağı var ki acıyorum artık oyuncaklara verilen paralara üstelik aynı oyuncaktan defalarca olduğumuz bile oluyor. Eşimle karar aldık uzunca bir süre oyuncak almayalım diye çünkü istiyorum ki oyuncaklarının kıymetini bilsin ama benim oğlum kıymet bilmek şurda dursun sıkıldıktan sonra kırmaya başlıyor sebebi ise annecim bak kırıldı bu yenisi alalım mı ?
Aldığımız karardan sonra akşamları eve gitmek işkence oldu yol boyunca hem ağlıyor hem huysuzlanıyor hem küsüyor anlatamam neler yaptığını yılmadık ama o kararlıysa bizde kararlıyız
Daha önce anneciğim bak bu son aldığımız oyunca bir daha isteme olurmu
cevap tamam anne bir daha istemem bu son sözzzz
ertesi gün oluyor sözlerden eser yok ben kepçeee istiyorum diye başlıyor ağlamaya
Biz tatik geliştirdik almıyacağızya efe boş durur mu
baktı ağlamak,huysuzlanmak,bağırmak ,küsmek fayda etmiyor diğer şıkka geçti annesi en derinde etkilediği taktiğe
efe ile dün telefonda konuşuyoruz
efe :anneciğim napıyorsun
ben:iyim anneciğim sen napıyorsun
efe:bende iyim mama yedim oyun oynadım
ben:aferim oğlum
efe:anne babam para kazandımı
ben:niye soruyorsun paşam
efe:para kazandığı zaman bana tabanca alırmı şimdi istemiyorum ama önce para kazansın sonra tamam mı
ben:tamam aoğlum
beni öyle hasas yerimden vurduki hiç sızlanmadan mızmızlanmadan istediya içime dert oldu akşama kadar. Babası ile sözümüzü tutma sürecimiz 48 saat sürdü. Tabancayı aldık istemeden, efeye hiç istemiyorum tabancı almayı ama biz almadıkca o gözünde büyütüyor en şeker gözükeni aldık zararsız olanı
anneanesine gittiğimizde bahçedeydi bizi görün öyle bir sevinc var ki annem babam gemiş diye işte o anlarda bir kez daha aşık oluyorum paşama.
Hemen babasına babacağım para kazandın mı sordu
babasıda evet kazandım deyince
o beklemediğim cevabı verdi
hadi bakalım o zaman tabanca almaya
hemen cantamdan çıkardım verdim başta çok sevindi yaklaşık 1 saat oynadı sonuç yine hüsran kırdı ben böyle istemiyordum kocaman istiyordum diye
anlaşılan yine oyununa geldik
anne baba olmak gerçekten çok zor insan duyguları ile mantığı arasında çok kalıyor

0 yorum: