En güzel anne





Bu çılgın aynı zamanda güzel anne adayı benim tek hayran olduğum kadın Thalia şuan 7 aylık hamile ilk çocuğunu 3,5 yıl önce doğurmuştu şimdi 41 yaşında 2.sini doğurmasına az kaldı.Bebeğinin cinsiyetini doğurduğu anda öğrenmek istiyormuş tıpkı eski zamanlardaki kadınlar gibi hissetmek, normal yollarla doğum yapmak vede bebeğini o anda öğrenmek istiyormuş.Ayrıca anneliğin kadına verilmiş en büyük özellik olduğunu vurgulayan thalia imkanım olsa 5 çocuk doğururdum diyor ama kendisi 41 eşide 63 yaşında olunca bu imkasız gibi gözüküyor tüm bu bilgileri yarım yamalak ispanyolcamla öğrendim sayesinde 1 dili tanıma imkanım oldu :) Kendisi adına açtığım fan sayfamda her gün yeni haberlerini paylaşıyorum çünkü dünyada adına açılmış en büyük fan sayfası benim 24.500 kişilik kocam bir thalia ailesi olduk.İlk çocuğunu doğurduğunda çok mutlu olmuştum çünkü aynı dönemlerde hamileydik şimdi ise duyduğumda üzüldüm
eğer bu hamilelik olmasaydı bu sene akdeniz bölgelerine turne yapacak vede Türkiyeyide dahil edecekti kısmet olmadı :(

thalia sodi facebook

4 yorum:

Adsız dedi ki...

dizilerini çok izlerdim bu kadının okula giderken çok da severdim ama artık yok.bende çokbeğenirim çok güzel bir kadın..

Şerife dedi ki...

evet çektiği diziler malesef bitti 12 yıldır dizi çekmiyor bütün kariyerini müziğe odakladı

Hülya dedi ki...

Diziden hatırlıyorum bende ve kızımın ismide Talya Antalyada çok bilinen bir isim.

Şerife dedi ki...

ayyyyyyyyyy çok sevindim bende hamile olduğum dönemde kızım olursa talya koymak istiyordum ama sadece ben istiyordum kimse desteklemiyordu çok mutlu oldum senin tanıştığıma