Onun arabası var ama malesef ehliyeti yok

Ben eşimden çok şey öğremdim öğrenmeyede devam ediyorum.Hayatımda hemen hemen yaşadığım ne kadar ilk varsa hepsinde büyük bir desteği aynı zamanda emeği vardır. Zaten hayatıma girmeden önceki dönemde çocuk yaştaydım 17 yaşımdan beri hem hayatımda hem gönlümde canım kocam hayalimdeki eş, hayalimdeki baba hani klasik bu dünyaya bir daha gelsem sözleri vardırya işte gerçekten dünyaya bin defa gelsem de tıpkı düğünümüzdeki ilk dansımızda çalan cennet şarkısındaki gibi arar bulur yine onu severdim.
Neler katmadı ki 8 yıllık yaşantımızda hayatıma neler öğretmediki bunlardan bir taneside araba kullanmak
Çok anlayışlı bir koca ama hoca değil :) çünkü öğretirken çok ağlattı beni çoOOOk. Hatta isyan edip yeter artık istemiyorum öğrenmek bile dediğim oldu
İzmir torbalıda başlayan ilk deneyimimizde arabayı yolda tutmak benim için imkansızdı gazla, ferenin yerini karıştırmakta cabası.Tam oldu bu sefer bak öğrendim derken yanımdaki otoriter ses baksana arabanın motorundaki sesi duymuyormusun vitesi ne zaman değiştirmeyi düşünüyorsun diye isyanlardaydı
ilk trafiğe çıktığım zaman müziği kapatmıştım gerçi müzik sesine ne gerek kalbim binbir ritimde atıyordu yanımdan arabalar geçtikce otobanda yüreğim ağzıma geliyordu hele bir de karşımdan geliyorsa o dahada feci bir durumdu
şimdi geçmişe göre daha güzel kullanıyorum en azından artık müzik dinleye biliyorum ayrıca kocamın beni fırçalama seanslarıda azaldı :)
Kendimi inanılmaz mutlu hissediyorum araba kullanırken sanki özgürlüğe gidelen yol sanki herşeyi yapabileceğimin garantisi ama hala ehliyetim yok en kısa zamanda almak istiyorum kısmet ne zaman olur bilmiyorum
Ençok akşam süremeyi seviyorum gerçi istanbulda gündüz sürdüğüm an nadir ama olsun tercih yapsam yine akşamı seçerdim hani yoldaki aydınlatmalarla birlikte simsiyah gece aydınlanıyor ya işte o anda sanki yer yüzünde sadece ben araba kullanıyorum sanıyorum bana özgü gibi şimdi çocukları tek başıma eve götürecek cesareti kendimde buluyorum ama bana güvenen kişleri malesef bulamıyorum.Geçenlerde eşim eve geç geldi bende anemlerdeyim babama şakayla karışık ben eve gideyim mi dedim hemen isyan bayrakları havada hele annem yok efendim yanımda kocam olsa içi rahat olurmuşta tek gönderemezmiş bir gün gelecek ehliyetimi alıp anneme arabayla gidip hadi bakalım gezmeye gidiyoruz diyeceğim bakalım o zaman bu söylediklerini hatırlayacak mı ? Gerçi onlarda haklı ben ne kadar kendime güvensemde ehliyetsiz yola çıkma çok tehlikeli

10 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Ben de araba kullanmayı özledim :))
Kızlardan sonra tek başıma evden pek çıkmadım onlarla da trafiğe çıkmak gözümü korkuttu açıkçası arkada sürekli söylenen iki bebek.
Biraz daha zaman lazım ama ondan sonra bu günlerin acısını çıkarırım sanırım:)))
Seni çok iyi anlıyorum araba kullanmak özgürlükle eşdeğer sanki:))

Şerife dedi ki...

ehliyetimi aldığım gün özgürlüğe tamamen erişmiş olacağım

İkiz Annesi dedi ki...

En kısa zamanda ehliyetine kavuşursun inşallah canım:)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Merhaba!
Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Ehliyetinizi en kısa zamanda alırsınız inşallah.Kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

kullanmayı bil ehliyet kolay senin için demiyorum üstüne alınma ama ehliyeti olup araba sürmeyi bilmeyen trafiğe çıkıp altüst eden insanlar var o yüzden acele etmeden en iyi şekilde öğrenip ehliyetini al sonrada acısını çıkarırsın :)bu arada eşin için söylediklerin çok hoş bizime düğünümüzde ilk dans şarkımız cennetti o sıralar meşurdu sözleride çok anlamlı güzel severim ferhat göçeri :))))

Adsız dedi ki...

aman ehliyetsiz çıkma annen haklı bence. ne olur ne olmaz.
bu arada bi laf vardır; "kocadan hoca olmaz"derler. doğru bi söz değil mi? bize bişey öğretmeye tahammül edemiyolar :)

Şerife dedi ki...

ikiz annesi:inşallah en kısa zamanda kavuşurum

Şerife dedi ki...

♥GÖNÜL ÇELEN♥ :sende hoş geldin :)bende gönülden teşekkür ederim.

Şerife dedi ki...

çocukça yaşamak :bende genelde trafiksiz alanlarda kullanıyorum kimseye zarar vermemek için zaten ben istesemde eşim ve annem başta olmak üzere muhalefet :) haklılar o yüzden ses çıkarmıyorum
demekki aynı dönemde evlenmişiz ortak yanımızmış cennet :)

Şerife dedi ki...

gülcan:Kocadan hoca olmuyor bana her zaman naif davranan kocamın birden hırçınlaşmasını kabullenmedim uzun süre yinede ne öğrendiysem sayesinde :)