wish of love (avon)

Çocukluğuma dair  aklımda kalan bir kaç anıdan biride komşumuz olan bursel teyzenin parfüm alerjisinin olmasıydı.Kolanya bile döksek anlar hemen yanından uzaklaştırırdı bende o dönemlerde bunu dikkat çekmek için yaptığını düşünürdüm sen misin düşünen ben ondan da beter oldum o mis gibi kokular bana öylesine kötü kokmaya başladıki anlatamam benim bildiğim kadınlar hamileyken yemekten tiksinirdi bense parfümden ne şekilde olursa olsun katlanamıyordum parfüm kokusuna
3 yılı aşkındır ne zaman parfüm alsam aldığım anda etkilenmiyorum evde bir tuhaf kokuyor.Hafif kokulardan hoşlanıyorum çiçeksi kokulardan ama aldığım çiçek kokularını bir türlü sevemedim.
kız kardeşim avondan kendine parfüm almış ismi wish of love 3 yıl sonra ilk defa rahatsız olmadım ilk defa midem bulanmıyor kokusundan çok mutluyum şuan benimde kullandığım bir parfümüm oldu dilerim bundanda aynı hüsranı yaşamam
Tanıtımı:
Çiçek ve meyvenin romantik çarpıcı buketi...
Çiçeklerin ve meyvelerin harmanlandığı romantik bir buket.
Üst notalarında tatlı bir koku , gül yaprakları ve kiraz çiçeğinin büyüleyici harmanı kızılcık ile birleşiyor.
Alt notalrda ise sandal ve sedir ağaçlarının sıcak bileşimi yer alıyor

6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

güzel bir parfümdür canım.gülerek kullan.avonla ilgili sorunların olursa bana ulaşabilirsin.öptüm.

Adsız dedi ki...

bu ay sipariş verdim çok güzel bir parfüm...

İkiz Annesi dedi ki...

Sürekli kullanıyorum o parfümü ve çok memnunum bir de Herve Leger kesin tavsiye ederim:))

Şerife dedi ki...

sevda:bundan sonra avon deyince aklıma gelecek ilk isimsin

Şerife dedi ki...

çocukca yaşamak:ben tesadüfen buldum ama çok hoşuma gitti ayrıca bu ay indirimdeydi :)

Şerife dedi ki...

ikiz annesi:çok uzun zaman sonra parfümümü bulduğum için çok sevinçliyim